quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:30 schreef Saekerhett het volgende:
Er was er nog eentje.
******.org ofzo?
Ga eens kijken bij Rotten, daar staan vooral plaatjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
rotten en ogrish waren toch alleen filmpjes?
Ik wil echt plaatjes hebben, video is vaak onduidelijk.
Goeiendagquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zet de filter op google haar afbeeldingen search uit.
Staat dus al uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zet de filter op google haar afbeeldingen search uit.
Zoek eens op 'vuurwerk + rund'.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Staat dus al uit.
Ik google op termen als: finger chopped off, maar krijg niets noemenswaardigs
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zoek eens op 'vuurwerk + rund'.
Ogrish was toch ook zo'n site? Zag dat 'ie nu doorlinkt naar Liveleak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Naja, ik zie op rotten iig niets vies en bloederigs, alleen grappige plaatjes
weheheh gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarshuwing, niet doen dus.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarshuwing, niet doen dus.
Ja gelijk in het begin ook die motorrijder met zn hoofd in een vrachtwagen, hoe krijg je het voor elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zitten echt TE grappige plaatjes, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar
OMGquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Ik had je gewaarschuwd nietwaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG
Hier moet je dus niet naar kijken als je een beetje zwakke maag hebt.
Hahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd nietwaar
*ik eet ondertussen pepernoten en drink melk, terwijl ik kijk naar de vrouw die met haar hoofd onder het buswiel is gekomen![]()
Haha ja idd, ik kijk 100x liever dit dan twee wijven die elkaar in de bek schijten en gorgelen met hun diarreequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik kijk hier trouwens wel een stuk makkelijker naar dan 2girlsonecup, die kan ik gewoon niet blijven kijken en eten tegelijk ofzo![]()
Leuk man, iedereen zit op scheurijzer te walgen dankzij mij![]()
![]()
Nee wat denk jij dan, dat het photoshops zijn allemaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef bondgirl007 het volgende:
JESUS CHRIST Delano, als dat echt is, is dat echt walgelijk omg![]()
Omg, op die 2e link staat echt zieke shitquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
http://www.encyclopediadramatica.com/Offended
En maar kankeren op de politie..... en maar ambulance personeel lastig vallen enz. enz.... zou wat meer respect mogen komen voor de lui die deze bende aantreffen enzo...quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Whehe die heb ik ook eens laten zien tijdens het brak wakker worden na een avondje stappen, ik zat de hele tijd te lachen ( kende de site al enzo) en die andere lui echt zo van Wtf!!? wat doe jequote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Daar staat ook het poesje op die wordt vertraptquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omg, op die 2e link staat echt zieke shit
Damn, daar staat wel wat zware shit bij jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Jezus, die 2e link slaat echt allesquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
ziek idd... helemaal als dit ter vermaak word bekeken...quote:Op zondag 14 september 2008 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus, die 2e link slaat echt alles![]()
![]()
Je gaat gegarandeerd over je nek als je ook maar een beetje zwakke maag hebtquote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ziek idd... helemaal als dit ter vermaak word bekeken...
Idd, dat is ook het enige wat ik niet kon aanzienquote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar staat ook het poesje op die wordt vertrapt
Die voelen zich vast niet fijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |