Er staan nu tenminste geen drie verdedigend ingestelde spelers op het middenveld. En geen Urby. Vind dit zo gek nog niet als je bedenkt dat Gabri en Aissati ontbreken.quote:Op zondag 14 september 2008 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach tegen Willem II leek het ook nergens naar, dus wat dat betreft heb je weinig te verliezen.
Ben ik met je eens. Urby mag na zijn prestaties van de afgelopen seizoenen nooit en te nimmer meer linksback spelen. Het is jammer dat ze dat nog steeds niet begrijpen.quote:Op zondag 14 september 2008 13:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ja klopt Urquhart maar Urby linksback zetten is toch vragen om problemen en helemaal vaag als je gister Slijngaard best goed zag spelen tegen psv.
Moet je hier ff kijken http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef donpsp het volgende:
Is er een site waar ik de wedstrijd voor noppes kan bekijken? Sopcast enzo kan misschien wel, maar waar kan ik een link van de wedstrijd Ajax-Roda vinden?
Als het niet via hier mag is een PM ook goed.
Tnx.. de sites die daar staan voor de Graafschap-Vitesse doen het niet. Maar ben via die link wel http://www.freesoccer.nl/?p=396#more-396 daar terecht gekomen en die doet het zuiver!quote:Op zondag 14 september 2008 13:46 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Moet je hier ff kijken http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
kapitaal moet op de bankquote:Op zondag 14 september 2008 13:52 schreef sjimz het volgende:
We hebben wel een sterke bank met Silva, Lindgren, Suarez en Cvitanich
Is toch niet zo gek dat die Uru's op de bank zitten na hun reis?quote:Op zondag 14 september 2008 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe
Ik snap nou echt al niets meer van Marco
Wie zegt dat ik het daar over heb?quote:Op zondag 14 september 2008 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek dat die Uru's op de bank zitten na hun reis?
Nee het is geen dwaling.quote:Op zondag 14 september 2008 14:01 schreef SCH het volgende:
Sno had inderdaad nog geschorst horen te zijn.
Hier niet echt, hij is constant aan het bufferen.quote:Op zondag 14 september 2008 @ 13:52 schreef donpsp het volgende:
[..]
http://www.freesoccer.nl/?p=396#more-396 daar terecht gekomen en die doet het zuiver!![]()
Als Perez gewoon was gebleven had ie nu misschien ook wel in de basis gestaanquote:Op zondag 14 september 2008 14:03 schreef SCH het volgende:
Van Basten is nog in staat om Perez terug te kopen
Dan wordt Twente dus kampioen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:03 schreef SCH het volgende:
Van Basten is nog in staat om Perez terug te kopen
Ja hier hapert hij nu ook. Pff even snel alternatief zoeken!quote:Op zondag 14 september 2008 14:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier niet echt, hij is constant aan het bufferen.
Hij is pas net bezigquote:Op zondag 14 september 2008 16:17 schreef GieJay het volgende:
VAN BASTEN ROT OP!
Een leuke dribbelaar maar je hebt geen ene hol aan die jongen. Dat Marco iets in hem ziet.quote:Op zondag 14 september 2008 16:18 schreef getl0st het volgende:
Ik vind Sarpong toch ook maar dramatisch voetballen hoor
Beter is dit het begin van een mooie serie!quote:
Vorige week was 'ie in de eerste helft de beste aan Ajax-kant.quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef Emimich het volgende:
Ik snap dat kuddegedrag van Sno afkraken niet hoor, vond hem vandaag best aardig spelen.
Enige wat ik hem goed vind doen is storen, de rest pff veels te traag.. hopelijk is Gabri snel weer fit..quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sno is geen Ajax materiaal jongens.
Hoezo vertrouwen ontnemen? Ik neem aan dat Huntelaar zelf ook wel snapt dat het niet goed was.quote:Op zondag 14 september 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ontneem Huntelaar maar het vertrouwen Marco.
Urby speelde zeker goed.quote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
Precies echt weer fucking onzin dat mensen hem nu al afschrijven, trouwens Urby was vandaag op die situatie met die gele kaart na echt prima. Vooral met de bal aan zijn voet was hij goed.
Omdat het duidelijk is dat hij niet lekker in zijn vel zit maar tóch voortdurend laat zien heel graag wil?quote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo vertrouwen ontnemen? Ik neem aan dat Huntelaar zelf ook wel snapt dat het niet goed was.
Ja door de NOSquote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef GieJay het volgende:
Wordt borac ajax nog uitgezonden?
En daarna in de eigen 16 verspeeldequote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zat wel met verbazing te kijken hoe Sno op zijn gemak even een bal uit de lucht op zijn borst aannam terwijl de speler van roda er met zijn hoofd niet eens aan kwam
Vond Sarpon ook goedquote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef twi het volgende:
Heb me vermaakt vanmiddag. Met uitzondering van het gebrek aan goals een prima wedstrijd. Sno heeft potentie in de verdedigende rol, maar Jantje van Halst heeft gelijk dat je hem niet de spelmaker moet laten zijn.
Emanuelson speelde ook een zeer puike partij.
PSV zat dan ook al aan de top van zijn kunnen en kan dus geen stappen meer maken...quote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Humberto ook weer gelijk Ajax kan nog veel stappen maken met dit team, maar gister bij psv heb ik niets gehoord terwijl die tegen Sparta speelden en niet eens de helft van de kansen heeft gecreerd die Ajax vanmiddag heeft gecreerd.
tja, PSV heeft de reputatie dat het praktisch niets weg geeft en ook slechte wedstrijden praktisch altijd gewoon wint. Ajax laat in dit soort wedstrijden veel te veel liggen de laatste jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Humberto ook weer gelijk Ajax kan nog veel stappen maken met dit team, maar gister bij psv heb ik niets gehoord terwijl die tegen Sparta speelden en niet eens de helft van de kansen heeft gecreerd die Ajax vanmiddag heeft gecreerd.
Ik hoop er eigenlijk wel op, geen idee hoe lang zijn herstel nog duurt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
Gabri zou toch nog niet fit zijn tegen Feyenoord toch?
Vliegreisje vertraagd he. Niet te veel achter zoeken. Volgens mij kan er ook een week lang toegewerkt worden met de groep die Feyenoord-uit moet winnen. Positief!quote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week gewoon met de BESTE elf starten Marco.
Dus met Suarez, Silva, Lindgren en Cvitanich in de BASIS.
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
Gabri zou toch nog niet fit zijn tegen Feyenoord toch?
Dat lijkt me ook beter dan je fixeren op die wedstrijd. Daar krijg je alleen maar blessures van .quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.
Zit nog wel UEFA uit naar Belgrado tussen hoor. Maar ja, daar heeft Feyenoord ook last van.quote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vliegreisje vertraagd he. Niet te veel achter zoeken. Volgens mij kan er ook een week lang toegewerkt worden met de groep die Feyenoord-uit moet winnen. Positief!
Oh ja, das wel waar inderdaad. Maar ja, in ieder geval de hele groep een aantal dagen bij elkaar.quote:Op zondag 14 september 2008 16:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Zit nog wel UEFA uit naar Belgrado tussen hoor. Maar ja, daar heeft Feyenoord ook last van.
Slim. Beter dan wat Makaay en Vlaar nu proberen te doen; koste wat kost fit zijn voor Ajax.quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.
Sommige dingen die hij deed droop echt de klasse vanaf, met Suarez heb je nog weleens van ow shit hij gaat nu de bal verliezen. Met Sulejmani had ik dat niet, je zag gewoon dat hij erg balvast is en slimme passes kan geven.quote:
Roda kon voorin dan ook echt helemaal geen potten breken. En Furby had al snel geel.quote:Op zondag 14 september 2008 17:26 schreef _Mike_ het volgende:
Urby verdient een complimentje deed weinig fout vandaag.
Kan best, maar Urby deed het gewoon niet verkeerd.quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Roda kon voorin dan ook echt helemaal geen potten breken. En Furby had al snel geel.
Tegen een wat aanvallender team had dat je kunnen opbreken.
Ook geen feyenooit materiaal. Daar is ie te goed voor.quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sno is geen Ajax materiaal jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |