Ik hoop er eigenlijk wel op, geen idee hoe lang zijn herstel nog duurt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
Gabri zou toch nog niet fit zijn tegen Feyenoord toch?
Vliegreisje vertraagd he. Niet te veel achter zoeken. Volgens mij kan er ook een week lang toegewerkt worden met de groep die Feyenoord-uit moet winnen. Positief!quote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week gewoon met de BESTE elf starten Marco.
Dus met Suarez, Silva, Lindgren en Cvitanich in de BASIS.
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Wooldoor het volgende:
Gabri zou toch nog niet fit zijn tegen Feyenoord toch?
Dat lijkt me ook beter dan je fixeren op die wedstrijd. Daar krijg je alleen maar blessures van .quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.
Zit nog wel UEFA uit naar Belgrado tussen hoor. Maar ja, daar heeft Feyenoord ook last van.quote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vliegreisje vertraagd he. Niet te veel achter zoeken. Volgens mij kan er ook een week lang toegewerkt worden met de groep die Feyenoord-uit moet winnen. Positief!
Oh ja, das wel waar inderdaad. Maar ja, in ieder geval de hele groep een aantal dagen bij elkaar.quote:Op zondag 14 september 2008 16:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Zit nog wel UEFA uit naar Belgrado tussen hoor. Maar ja, daar heeft Feyenoord ook last van.
Slim. Beter dan wat Makaay en Vlaar nu proberen te doen; koste wat kost fit zijn voor Ajax.quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Ajax tv interview gaf ie aan dat hij zich niet wil richten op wanneer hij zijn rentree kan maken maar het gewoon dag voor dag wil bekijken, in overleg met de technische staf.
Sommige dingen die hij deed droop echt de klasse vanaf, met Suarez heb je nog weleens van ow shit hij gaat nu de bal verliezen. Met Sulejmani had ik dat niet, je zag gewoon dat hij erg balvast is en slimme passes kan geven.quote:
Roda kon voorin dan ook echt helemaal geen potten breken. En Furby had al snel geel.quote:Op zondag 14 september 2008 17:26 schreef _Mike_ het volgende:
Urby verdient een complimentje deed weinig fout vandaag.
Kan best, maar Urby deed het gewoon niet verkeerd.quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Roda kon voorin dan ook echt helemaal geen potten breken. En Furby had al snel geel.
Tegen een wat aanvallender team had dat je kunnen opbreken.
Ook geen feyenooit materiaal. Daar is ie te goed voor.quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sno is geen Ajax materiaal jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |