Dat is het lastige van familie om mee te handelen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:58 schreef leonieke het volgende:
Oblivion![]()
[..]
Ik maak me kwaad op onze aannemer (mijn schoonvader dus) die de contacten regelt. Ik heb me vrijdag serieus pissig gemaakt en nu wacht ik om weer gewoon te doen tot die verdomde chapist eindelijk begonnen is. Ervoor hoeft hij geen leuke opmerkingen van mij te verwachten.
Ouch, dit is geen fijn verschilquote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is het lastige van familie om mee te handelen.
Hier ben ik ook aardig pissig geworden op de offerte van de badkamer
6000 euro voor de badkamer
3000 euro voor de installatie
2900 euro voor het tegelwerk
badkamer spullen op internet gecheckt qua prijs, kon hem op de grote spullen als 2400 euro goedkoper krijgen, dit terwijl het eigenmerk is van plieger zelf
kortom maandag wil ik er minimaal 1000 euro afhebben.
Nog iets meer dan 100 dagen en we zijn er eindelijk van af, toch van de samenwerking met mijn schoonvaderquote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Idd... Maakt het wel lastiger zo met je schoonpa als aannemer.
En die chapist kan je dus niet gewoon zelf bellen? Dwz. gewoon je schoonpa passeren en zelf actie ondernemen?
Lijkt mij ook vrij onhandig met de opleverkeuring, moet je tegen je schoonvader gaan zeggen , wat er allemaal niet goedquote:Op maandag 15 september 2008 08:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 100 dagen en we zijn er eindelijk van af, toch van de samenwerking met mijn schoonvader![]()
De chapist zelf bellen is inderdaad geen optieHad ik anders al lang gedaan
Ik kan er namelijk niet tegen dat ze zo'n onzin verkopen. Zeg dan niet twee keer dat we op de planning staan
![]()
Soit, misschien zijn ze nu gewoon bezig... wie weet
Tegellambriseringquote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, in de gang zitten nog de originele tegels tegen de muur, beetje a la lambrisering.
Dit zijn gele tegels, met zwarte sierrandjes. Nu zit er in dat motiefje van die zwarte sierrandjes ook een zwart tegeltje. De buurvrouw vertelde dat dat zwarte tegeltje eigenlijk rood is en dat de vorige bewoonster deze zwart geverft heeft omdat ze een hekel heeft aan rood.
Ik vind dat wel mooi denk ik. Dat rode accent en hoe origineler hoe beter (toch?).
Daarom vraag ik me af of die tegelverf te verwijderen is, zonder de tegel eronder te beschadigen.
SQ dacht dat willekeurige tegels rood waren, maar dat is dus niet het geval.
Daar zit ik dan weer niet mee inquote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij onhandig met de opleverkeuring, moet je tegen je schoonvader gaan zeggen , wat er allemaal niet goed
Gefeliciteerd! Veel stress afgelopen weekend?quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:
En verkocht
(wel nog onder voorbehoud van bouwtechnische keuring)
Ik heb niet zo veel meerwerk idd, ik werk zelf bij een aannemer als kopersbegeleider / werkvoorbereider, dus ik weet als geen ander dat er schofterig veel verdiend wordt aan kopersmeerwerk. Ik heb dus alleen de dingen gekozen die na oplevering lastig of niet te realiseren zijn, zoals een lichtkoepel, een sparing in de vloer voor een openhaard en een extra loze leiding naar een slaapkamer.quote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef leonieke het volgende:
Gurb: gefeliciteerdHopelijk heb je niet te veel meerwerk aangezien dit de prijs meestal serieus de hoogte induwt
quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:
En verkocht
Gekocht door je bezoek die kwam ten tijde van de lekkage ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:
En verkocht
Klopt ja, gelukkig hebben ze er toch doorheen gekeken.quote:Op maandag 15 september 2008 13:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gekocht door je bezoek die kwam ten tijde van de lekkage ?
van harte, hoop dat het bij ons ook zo voorspoedig gaat
Vrijdag 3, zaterdag 2 en zondag 1quote:Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig hebben ze er toch doorheen gekeken.
Jij inmiddels al bezichtigingen gehad? Afgelopen vrijdag toch?
Nou, fingers crossedquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef leonieke het volgende:
De chape zou gisteren gegoten zijn.
Nog niet gaan zien (had gisteren geen fut, had ook geen fut om heel enthousiast te reageren), maar dat zal misschien voor vanavond of anders zeker voor morgen zijn
Ah, maar we zijn precies daarom vorig weekend zeker naar mijn ma geweest. Normaalgezien doen we dat niet als we niet op vrijdagavond kunnen vertrekken (huwelijk neef vrijdagavond). Maar zaterdagmiddag toch nog naar West-Vlaanderen gereden. Kwestie van mij niet nog meer te ergeren. Als ik ze niet zie, gaat het wel beterquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:11 schreef verita het volgende:
[..]
Nou, fingers crossedIk duim voor je mee!
Ik weet dat je niet anders kunt maar ik had misschien wel even mijn eigen stekker eruit getrokken. Ik bedoel: was even weggegaan, paar daagjes weg ofzo. Brrrr, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan mensen die hun afspraken niet nakomen.
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:11 schreef verita het volgende:
Edit: bedenk me net dat je ook kan bedoelen dat het er al wel ligt, maar je nog niet bent wezen kijken.
Jaaaaquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
KloptMijn schoonvader zei dat het gedaan was, maar ik wil het liever eerst nog eens zien
En dan natuurlijk een hoop foto's nemen
Wat staat er in je voorlopig koopcontractquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nou
Aan deze kant schiet het niet echt op
We zouden uiterlijk gister de sleutel krijgen
Dat werd gister
Dat werd dinsdag of woensdag
En aangezien ik nog niets merk of zo word het vast donderdag of vrijdag
De dag is natuurlijk nog niet om en dan heb je nog altijd woensdagquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nou
Aan deze kant schiet het niet echt op
We zouden uiterlijk gister de sleutel krijgen
Dat werd gister
Dat werd dinsdag of woensdag
En aangezien ik nog niets merk of zo word het vast donderdag of vrijdag
Ja héquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En fijn dat jullie nog wat geld overhouden om er tussenuit te gaan!
Geen idee, die dingen gaaan totaal buiten mij omquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat staat er in je voorlopig koopcontract
Wij hebben er straks 1 over. Lastig, alles dubbel hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
We moeten nog een wasmachine gaan bestellen...
maar ik heb daar zo weinig verstand van
Ik ook niet, dus kan je niet helpen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
We moeten nog een wasmachine gaan bestellen...
maar ik heb daar zo weinig verstand van
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wij hebben er straks 1 over. Lastig, alles dubbel hebben.
Miele is duur....maar dan heb je ook wat!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bcc.nl/is-bin/(...)qAyhX_kAAAEWoCYGPB5c
Zit aan deze te denken. Iedereen raadt Miele aan, maar die vind ik te duur
Hahaha, ja maar een dubbele prijs is wel èrg extreem vind ik zelf. Voor een vergelijkbaar model (qua eigenschappen he) van Miele betaal je 1100 euro.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Miele is duur....maar dan heb je ook wat!
En meer service en meerdere jaren garantie.
Het is maar wat je zelf wilt.
Met voorrijkosten waar je u tegen zegt; Ik zeg; zoek een goede dealer die zelf kan repareren!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Miele is duur....maar dan heb je ook wat!
En meer service en meerdere jaren garantie.
Het is maar wat je zelf wilt.
Hij blijft waarschijnlijk achter bij de huisgenoot van m'n vriendin. Maar als hij hem niet wil, weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'm wel uiterlijk 1 november nodig
En waar baseer jij je keuze dan op?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Met voorrijkosten waar je u tegen zegt; Ik zeg; zoek een goede dealer die zelf kan repareren!
Wij gaan denk ik voor AEG of Bosch (waarschijnlijk AEG).
Haha goeie..quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar baseer jij je keuze dan op?
Ja, dat weet ik niet...heb er zelf geen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Met voorrijkosten waar je u tegen zegt; Ik zeg; zoek een goede dealer die zelf kan repareren!
Wij gaan denk ik voor AEG of Bosch (waarschijnlijk AEG).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |