yayquote:Op zondag 14 september 2008 02:33 schreef Oblivion het volgende:
Kom naar de andere SC...![]()
Kunnen we het hier ontopic houden.
quote:Op zondag 14 september 2008 13:57 schreef Dromer het volgende:
Omdat we ons huis voordeliger hebben verkocht dan gevreesd, gisteren en vandaag toch voor wat meubelen geshopt.
Ziet er gelikt uit!quote:
Salontafel:
[ afbeelding ]
Tv-dressoir: (greepjes worden los meegeleverd, dus kan ook zonder)
[ afbeelding ]
Hoekttafeltje:
[ afbeelding ]
Eettafel:
[ afbeelding ]
Met zes keer deze stoel, maar dan in wit leer:
[ afbeelding ]
Soort shoppen dat ik ook leuk vind.quote:Op zondag 14 september 2008 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hoektafeltje vind ik leuk
Meubels shoppen
Nee, voordeliger voor ons. Niet voor de koper.quote:
Wij zijn er blij mee.quote:Ziet er gelikt uit!
Oh, gelukkig maar!quote:Op zondag 14 september 2008 14:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, voordeliger voor ons. Niet voor de koper.
quote:
Wij zijn er blij mee.
Jep, in de gang zitten nog de originele tegels tegen de muur, beetje a la lambrisering.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo bleiblie, wil je het eraf hebben?
Oi, dat gaat lekker.quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef leonieke het volgende:
Wat een leuke meubels dromer(al zou ik zelf geen glazen tafel kopen
) En gefeliciteerd met de verkoop!
En het chapen is nog steeds niet gebeurdWat eigenlijk al af moest zijn in de week van 1 september is dus nog steeds niet begonnen.
Ondertussen ook maar geregeld dat de badkamermeubels bij mijn schoonouders worden geleverd ipv in ons huis. Volgende week zaterdag komen ze de vloer leveren, dan moet het echt klaar zijn want die vloer nog eens verhuizen zie ik niet zitten![]()
Zou je er achter kunnen komen op welke basis die verf is?quote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, in de gang zitten nog de originele tegels tegen de muur, beetje a la lambrisering.
Dit zijn gele tegels, met zwarte sierrandjes. Nu zit er in dat motiefje van die zwarte sierrandjes ook een zwart tegeltje. De buurvrouw vertelde dat dat zwarte tegeltje eigenlijk rood is en dat de vorige bewoonster deze zwart geverft heeft omdat ze een hekel heeft aan rood.
Ik vind dat wel mooi denk ik. Dat rode accent en hoe origineler hoe beter (toch?).
Daarom vraag ik me af of die tegelverf te verwijderen is, zonder de tegel eronder te beschadigen.
SQ dacht dat willekeurige tegels rood waren, maar dat is dus niet het geval.
Was ook even een puntje om over na te denken. Het 'kloinkt' natuurlijk wel als je er een glas of zo op neer zet.quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef leonieke het volgende:
Wat een leuke meubels dromer(al zou ik zelf geen glazen tafel kopen
) En gefeliciteerd met de verkoop!
Balen allemaal. Wat een gestress lijkt me dat! Heel veel sterkte met dit en (hopelijk niet) komende gedoe betreffende je huis. Houd maar in je achterhoofd dat je uiteindelijk wel een mooi huis hebt zoals je het zelf wil hebben!quote:En het chapen is nog steeds niet gebeurdWat eigenlijk al af moest zijn in de week van 1 september is dus nog steeds niet begonnen.
Ondertussen ook maar geregeld dat de badkamermeubels bij mijn schoonouders worden geleverd ipv in ons huis. Volgende week zaterdag komen ze de vloer leveren, dan moet het echt klaar zijn want die vloer nog eens verhuizen zie ik niet zitten![]()
Ik maak me kwaad op onze aannemer (mijn schoonvader dus) die de contacten regelt. Ik heb me vrijdag serieus pissig gemaakt en nu wacht ik om weer gewoon te doen tot die verdomde chapist eindelijk begonnen is. Ervoor hoeft hij geen leuke opmerkingen van mij te verwachten.quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oi, dat gaat lekker.
Ben je al een keer pissig geworden tegen die vent? Soms plannen die lui hun klussen op de makkelijkheid van de klant. Dwz. iemand die ze veel lastig valt of pissig wordt helpen ze zo snel mogelijk. Mensen die nog niet moeilijk doen komen later wel...
Heb ik namelijk ook een keer meegemaakt bij een stucadoor. Die liet het 3 keer afweten (waarvan 2 keer onaangekondigd. Zat ik daar de hele dag op die vent te wachten). Toen ik pissig werd en vertelde dat als ie niet de "morgen" zou komen, de planning in de soep zou lopen en ik een andere stucadoor ging bellen, stond ie de dag erna in 1 keer, 30min te vroeg! voor de deur.
Dat lijkt me inderdaad wel een goede oplossing. Gaan we maar eens proberen over 2 wekenquote:Op zondag 14 september 2008 20:18 schreef DonJames het volgende:
Bleiblei, ik zou het eens proberen met doodgewone afbijt. Die tegels zijn geglazuurd dus daar gebeurt niks mee. En tegels in de hal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |