Kee... dan wacht ik nog even met de creditcard, misschien heb je geen ipod meer nodig zometeen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
Oh echt, nog even en er is een dode hovenier gratis af te halen.
Ik ben óók geen groupie. Maar wel aardig. En aardig links.quote:
Ben jij een Ribas-fan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben óók geen groupie. Maar wel aardig. En aardig links.
En klimop heb ik ook al. Dat groeit zo mijn schuur in.
Heb het mooiste weer lekker zelf gehouden!quote:vrijdag 12 september en zaterdag 13 september 2008
Tamelijk veel wolken en met uitzondering van het noordoosten buiige regen
In het algemeen veel bewolking en vooral in de zuidelijke helft van het land buiige regen. De voorste begrenzing van het neerslaggebied verplaatst langzaam naar het noorden. Lokaal kan veel neerslag vallen, een klap onweer is niet uit te sluiten. In het noordoosten blijft het meest droog en wordt het bij een matige oostenwind nog ruim 20 graden; in de regen wordt het niet veel warmer dan een graad of 17. In het westen en zuiden van het land komt de wind uit west tot noordwest, elders uit oost tot zuidoost. De wind is meest matig, 3 of 4, in het Waddengebied geleidelijk krachtig of hard, 6 tot 7 Bft. Komende nacht blijft de tweedeling. Vooral ten zuiden van de Grote Rivieren perioden met regen, noord ervan blijft het meest droog. De minimumtemperatuur ligt rond 13 graden. De wind is in vrijwel het hele land oost tot noordoost, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5, in het noordelijk kustgebied krachtig of hard 6 a 7. Zaterdag overdag trekt het regengebied zich steeds verder naar het zuiden terug en komen er steeds meer opklaringen. De noordoostelijke wind is meest matig, kracht 3 of 4, in het Waddengebied staat eerst nog een krachtige wind, 6 Bft. De aangevoerde lucht wordt geleidelijk koeler, de maxima komen niet veel hoger dan 18 graden.
vrijdag 12 september 2008 11.44 uur
Ja jawel! Bij de ds heb ik geen stuurtje. Ik wil een stuurtje en ik wil het nu!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee... dan wacht ik nog even met de creditcard, misschien heb je geen ipod meer nodig zometeen.![]()
En een wiii heb je toch óók helemaal niet nodig? En zo toch: wees eens wat overtuigender.
Dan moet je het regelen Noekje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja jawel! Bij de ds heb ik geen stuurtje. Ik wil een stuurtje en ik wil het nu!
Eerst de versnellings-pook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja jawel! Bij de ds heb ik geen stuurtje. Ik wil een stuurtje en ik wil het nu!
Nee! Ik ben fan van die ene leuke dansert van gisteren. En van die dansert in de jury. En van lummelen tijdens werktijd. Groot fan! Ik denk dat ik daar maar eens een Hyves pagina aan ga wijden!quote:
Zie je pm!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de versnellings-pook.![]()
Anders geen cent!
Heb jij die gozer uit Manchester ook gezien, de eerste aflevering? Die wil ik gratis afhalen, nu!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik ben fan van die ene leuke dansert van gisteren. En van die dansert in de jury. En van lummelen tijdens werktijd. Groot fan! Ik denk dat ik daar maar eens een Hyves pagina aan ga wijden!
En het lékkerste lummelt het op vrijdag. Want dan doet iedereen mee en is browsen gewoon tráág omdat iederéén dat aan het doen is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik ben fan van die ene leuke dansert van gisteren. En van die dansert in de jury. En van lummelen tijdens werktijd. Groot fan! Ik denk dat ik daar maar eens een Hyves pagina aan ga wijden!
Ja! Die was ook leuk! En lekker!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
Heb jij die gozer uit Manchester ook gezien, de eerste aflevering? Die wil ik gratis afhalen, nu!
Erg hè? Internet op mijn werk is sowieso ruk, lately. Nu mag ik zelfs niet meer naar webradio luisteren omdat dat te zwaar is. Amateurs!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
En het lékkerste lummelt het op vrijdag. Want dan doet iedereen mee en is browsen gewoon tráág omdat iederéén dat aan het doen is.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:32 schreef Juud79 het volgende:
Logje van Huub op Rocketmiljonairs, spanning en sensatie op de vrijdagochtend...
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=71&jaar=2008&maand=09
Naja zeg, wat een idioot, Huubje leert het al, nu alleen nog niet de moeder van dit soort gasten erbij betrekken en idd meer negeren.quote:Vanmorgen nog wat meegemaakt. Ik werd opgepikt door een collega bij het station. Stond daar te wachten met mijn krantje en las over de zanger Kanye West, die een fotograaf zijn camera molde. Dacht oke dat is een beetje overdreven, op dat moment komt er een nogal nors uitziende brede gast langsfietsen. Kijkt mij helemaal aan, dus ik lekker negeren. Hij fietst richting station is 30 meter verder draait zich om en zegt:
Huub vuile kankerlijer,
Toen brak mijn klomp, dus ik loop achter die jongen aan en zeg iets in de trant van He Mafkees waarom zeg je dat nou, kom dat eens in mijn gezicht zeggen. Dit figuur dondert zijn fiets op de grond komt boos op mij aflopen. Ik zeg tegen hem, jij kent mij niet eens waarom zeg je dit. Waarop hij een warrig verhaal vertelt over dat hij met Brian zijn verjaardag in de band zat en mij dus wel kende (whatever) en dat ik niet aardig was tegen vuilnismannen etc etc. Dus ik begin hem uit te lachen en zeg tegen hem dat ik nog wel contact met Mikey heb, en adviseer hem om zijn fietsje te pakken en weg te fietsen.
Toch enigszins geschrokken door mijn assertiviteit draaide hij zich om en liep weg. Maar toen deed hij het weer: Weer van een afstandje schelden, dus ik draai mij weer om en bijt hem liefelijk toe: "ja jij ja en die achterlijke moeder van je"
Hij kwam boos op mij afgestormd beukte tegen mij aan waarop ik hem van mij afduwde, toen waren er al een aantal mensen die tegen hem zeiden dat hij normaal moest doen en moest oprotten. Mijn collega kwam er net aanrijden en was al uit de auto. Dus ging ik maar naar mijn werk, een hele hoop mensen die het zagen en er bijstonden moesten lachen om de idiotie van dit figuur. Ze vonden dat ik het netjes had gedaan door hem niet op zijn gezicht te timmeren, maar toch heb ik mij weer te veel laten kennen.
Ik kan dingen 100 keer laten gaan maar soms gaat iets te ver en dan reageer ik gewoon. Zoiets pikte ik ook niet voor de kooi dus waarom nu wel, toch moet ik het niet doen. Als ik hem in mijn boosheid, volledig TERECHT, een klap zou verkopen doet hij aangifte en ben ik de sjaak.
Maar goed, ben ook niet perfect, ervan leren en doorgaan. Vond het fijn om te zien dat iedereen (bouwvakkers, trein passagiers, voorbijganger) jong en oud, voor mij opkwamen. Het sloeg ook nergens op deze gast,
maar toch, nog meer negeren
Driftkikkertje hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Naja zeg, wat een idioot, Huubje leert het al, nu alleen nog niet de moeder van dit soort gasten erbij betrekken en idd meer negeren.![]()
Maar al met al een goede actie, als Huub gaat slaan is hij idd de Sjaak.
Kippenvel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
Deze vond ik ontroerend mooi. Lelijk maar mooi.
Ja klopt, alleen ben ik wel benieuwd wat jij doet als een wildvreemde langs komt fietsen en zich van een afstandje omdraait en je uitscheld voor kankerlijer, dan blijf jij gewoon vriendelijk lachen en knikken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Driftkikkertje hoor![]()
Ik zou 'm niet nadoen denk ik, heb wel es een conducteur gered van molestatie (boze mocro toegesproken) das alles.
Brain en Ribas ook, alleen minder opgeleid
En nu de Wehkamp?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuile tyfushoeren!
Ik bel dus met de Neckerman voor m'n mario kart, kijken ze 't na zeggen ze "oh hij wordt binnenkort geleverd meneer", dus ik zeg ik heb meer dan 5 (!) weken geleden ook gebeld en toen zeiden ze precies hetzelfde, gaan ze kijken, "oh ik zie dat u gebeld heeft", ja en nu hoeveel kans is er nu dat ik binnenkort het spel heb?, "oh ja sorry meneer nu zie ik dat 't nog meer dan 3 weken duurt". Eerst het standaard praatje en dan pas de waarheid, wat een kutbedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen geannuleerd, "sorry voor 't ongemak meneer", aaaag krijg een heul enge ziekte![]()
![]()
![]()
Dat moest ik ff kwijt.
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuile tyfushoeren!
Ik bel dus met de Neckerman voor m'n mario kart, kijken ze 't na zeggen ze "oh hij wordt binnenkort geleverd meneer", dus ik zeg ik heb meer dan 5 (!) weken geleden ook gebeld en toen zeiden ze precies hetzelfde, gaan ze kijken, "oh ik zie dat u gebeld heeft", ja en nu hoeveel kans is er nu dat ik binnenkort het spel heb?, "oh ja sorry meneer nu zie ik dat 't nog meer dan 3 weken duurt". Eerst het standaard praatje en dan pas de waarheid, wat een kutbedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen geannuleerd, "sorry voor 't ongemak meneer", aaaag krijg een heul enge ziekte![]()
![]()
![]()
Dat moest ik ff kwijt.
En nu idd ff kijken waar ie wel beschikbaar isquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Manu82 het volgende:
En nu de Wehkamp?
Kan je alleen met cc betalen. Thanx anywayquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:49 schreef neo567 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
met wheel!
Hangt ervan af!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen ben ik wel benieuwd wat jij doet als een wildvreemde langs komt fietsen en zich van een afstandje omdraait en je uitscheld voor kankerlijer, dan blijf jij gewoon vriendelijk lachen en knikken?
Wel verdomme! Bel ze nog een keer, zet Fransje op en houd de telefoon tegen de speaker!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuile tyfushoeren!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik ff kwijt.
Adem in, adem uit.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuile tyfushoeren!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moest ik ff kwijt.
Wil je die van mij lenen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je alleen met cc betalen. Thanx anyway.
Ik heb precies hetzelfde gehad met Neckermanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu idd ff kijken waar ie wel beschikbaar is.
Als ze het tegen mij persoonlijk hebben en ik ben nuchter (wat ik toch aanneem op de vroege ochtend) zou het me niet zoveel kunnen schelen. Als ze een vriend of vriendin zouden uitschelden hebben ze wel een probleemquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen ben ik wel benieuwd wat jij doet als een wildvreemde langs komt fietsen en zich van een afstandje omdraait en je uitscheld voor kankerlijer, dan blijf jij gewoon vriendelijk lachen en knikken?
Staat die gast van drie bij drie jou vriend of vriendin uit te schelden.... You go !!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze het tegen mij persoonlijk hebben en ik ben nuchter (wat ik toch aanneem op de vroege ochtend) zou het me niet zoveel kunnen schelen. Als ze een vriend of vriendin zouden uitschelden hebben ze wel een probleem
Dan kan ik heel hard lopen ineensquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Staat die gast van drie bij drie jou vriend of vriendin uit te schelden.... You go !!!!
Ja doe ik, maar dit loopt al sinds half mei, steeds de vorderingen gepost om een x tegen CarO te kunnen spelen. Nu ben ik weer terug bij afquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:58 schreef Juud79 het volgende:
Adem in, adem uit.....
Mario Kart is leuk
Je moet daar lid zijn om uberhaupt de shop te kunnen zien, kan je zien of ie daar beschikbaar (op voorraad) is?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:58 schreef Mathara het volgende:
Dus geannuleerd, en via http://www.gamevillage.nl/pcgaming had ik met 4 dagen alles in huis![]()
Misschien een idee
Als carl lewis op de 100 meterquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan kan ik heel hard lopen ineens![]()
Ik postte daar een week geleden voor 't eerst, werd meteen 't topic op slot gegooid. Ben maar hard weggerend, vertrouwde 't voor geen meterquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Jezus, je zal maar mod zijn op TRU. Je slaapt toch nooit meer.
Ga ff voor je kijken okquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet daar lid zijn om uberhaupt de shop te kunnen zien, kan je zien of ie daar beschikbaar (op voorraad) is?
Ik lees zo die onverklaarbare dingen en nu durf ik nooit meer te slapen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik postte daar een week geleden voor 't eerst, werd meteen 't topic op slot gegooid. Ben maar hard weggerend, vertrouwde 't voor geen meter.
Thanxquote:
Ik durf 't bijna niet te vragen maar eeuuhhhquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
Ik lees zo die onverklaarbare dingen en nu durf ik nooit meer te slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen maar eeuuhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]Dus dat word onder lichte dwang verhuizen naar Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Ik ben nogal wispelturig, soms, heel vaak, altijd eigenlijk.
Ah, bedankt voor 't kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:21 schreef Mathara het volgende:
http://www.livegamer.nl/catalog/oscthumb.php?src=/images/products/64981.jpg&w=520&h=734&f=jpg
Helaas PP, een levertijd van 3_4 weken¤ 48,18. Wat een vreemd bedrag eigenlijk, maar dat is de korting zeg maar
Ja, negeren is het verstandigste, alleen om maar altijd je mond te houden is wel moeilijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hangt ervan af!
Negeren is vaak het beste, voorbij laten gaan zeg maar.![]()
Maar als zo iemand voor me neus gaat staan, dan is terug praten wat Huub deed het beste.
Slaan en schoppen daar ben ik niet voor geboren, en indien uit draaiend op verlies -->dan maar weglopen; is nodig voor lijfs behoud!
Stomme vraag misschien, maar kun je zo'n ding niet gewoon in de winkel kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor 't kijken. Ooit, ooit, komt ie er
.
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann welquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar kun je zo'n ding niet gewoon in de winkel kopen?
Ik vind het knap van Huub, daar niet van, vooral op de vroege ochtend, dan ben ik meestal net iets prikkelbaarder maar ook ietsje trager van reactie (dat heft elkaar goed op zeg maar), hangt ook van andere factoren af; slaap tekort, stress enz.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, negeren is het verstandigste, alleen om maar altijd je mond te houden is wel moeilijk.
Terug praten is slimmer dan er meteen optimmeren maar sommigen maken het je wel moeilijk af en toe, ik kan me de reactie best voorstellen, niet omdat het Huub is maar gewoon voor iedereen.
Je hebt toch van die speciale gameshops, daar zullen ze hem toch wel hebben? En anders gewoon even vantevoren bellen voordat je er heen gaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann wel.
http://tweakers.net/pricewatch/173424/mario-kart-wii-wii.htmlquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann wel.
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:30 schreef neo567 het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/173424/mario-kart-wii-wii.html
En dan wat Manu82 zegt: ff bellen...klaar![]()
Goeiemorgen Peterquote:
En die leveren wel netjes dus bestellen maar Pietje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.
Dat klinkt goed PPquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.
Ik heb om 15h weer met die vent afgesproken om nog een laatste keer te kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
En sta je die hummer al te poetsen?
donequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:37 schreef Dementor het volgende:
En die leveren wel netjes dus bestellen maar Pietje.
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Mathara het volgende:
Dat klinkt goed PPis dat ook online bestellen
Ik voorzie een CBML Anti Ribas Hummer..quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb om 15h weer met die vent afgesproken om nog een laatste keer te kijken
en hopen dat we dan uit de prijs kunnen komen..
NP!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx voor de link neo, wist niet dat er in de pricewatch ook wii-spellen stonden.
Welke dure tvquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef neo567 het volgende:
Enne pas wel een beetje op met Wii voor je dure tv:
Buufquote:
Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
done!
[..]
Ja!
Nu maar wachten. Laat 'm toch maar in R'dam afleveren, daar staat ie immers, anders moet ik 'm weer verslepen
. Dus nu moet ik vertrouwen hebben in komplett, en in m'n huisgenoten / buren
.
Eej. maarre... het voelt toch een beetje ráár zo... deze vrijdag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, doen we.
Eigenlijk zou ik wat nuttigs gaan doen. Misschien dat ik beide verenig.
Begin aan Weeds.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga maar weer een aflevering van House kijken,
om zo mijn medische kennis wederom te verrijken.
Ik heb van alle 4 seizoenen nog niks gemist,
nog even en dan ben ik dokter in plaats van jurist.
IK VERVEEL ME!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom maak jij je teksten cursief, Mathara?
Ja, we zijn veroordeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej. maarre... het voelt toch een beetje ráár zo... deze vrijdag.![]()
Ik denk da'k het zometeen gewoon weer doé.
Was ik weer eens grappig zonder het zelf in de gaten te hebben?quote:
Met 4 seizoenen Weeds ben je wel even zoet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is al aan het downloaden.
Een maand niksen leek zo fijn,
maar het blijkt enorm saai te zijn.
Dan heb ik blijkbaar ook iets gemist, want ik vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik weer eens grappig zonder het zelf in de gaten te hebben?
Gewoonte misschien, heeft niet echt een reden geloof ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom maak jij je teksten cursief, Mathara?
misschien wat late reactie, maar Palma kreeg der voicemailquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand gister eigenlijk Claire nog gehoord bij Sly?
Omdat..Dat kan...is het verboden dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
Waarom post jij altijd eerst iets om het vervolgens weer te gaan editten, Neo?
Vragen, vragen, vragen ...
ik ook ....... GERT creditkaartquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Mathara het volgende:
Laat maar PP, heb al even gegoogeld. Ik wil eigenlijk ook !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |