Welke dure tvquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef neo567 het volgende:
Enne pas wel een beetje op met Wii voor je dure tv:
Buufquote:
Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
done!
[..]
Ja!
Nu maar wachten. Laat 'm toch maar in R'dam afleveren, daar staat ie immers, anders moet ik 'm weer verslepen
. Dus nu moet ik vertrouwen hebben in komplett, en in m'n huisgenoten / buren
.
Eej. maarre... het voelt toch een beetje ráár zo... deze vrijdag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, doen we.
Eigenlijk zou ik wat nuttigs gaan doen. Misschien dat ik beide verenig.
Begin aan Weeds.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga maar weer een aflevering van House kijken,
om zo mijn medische kennis wederom te verrijken.
Ik heb van alle 4 seizoenen nog niks gemist,
nog even en dan ben ik dokter in plaats van jurist.
IK VERVEEL ME!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom maak jij je teksten cursief, Mathara?
Ja, we zijn veroordeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej. maarre... het voelt toch een beetje ráár zo... deze vrijdag.![]()
Ik denk da'k het zometeen gewoon weer doé.
Was ik weer eens grappig zonder het zelf in de gaten te hebben?quote:
Met 4 seizoenen Weeds ben je wel even zoet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is al aan het downloaden.
Een maand niksen leek zo fijn,
maar het blijkt enorm saai te zijn.
Dan heb ik blijkbaar ook iets gemist, want ik vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik weer eens grappig zonder het zelf in de gaten te hebben?
Gewoonte misschien, heeft niet echt een reden geloof ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom maak jij je teksten cursief, Mathara?
misschien wat late reactie, maar Palma kreeg der voicemailquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand gister eigenlijk Claire nog gehoord bij Sly?
Omdat..Dat kan...is het verboden dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
Waarom post jij altijd eerst iets om het vervolgens weer te gaan editten, Neo?
Vragen, vragen, vragen ...
ik ook ....... GERT creditkaartquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:42 schreef Mathara het volgende:
Laat maar PP, heb al even gegoogeld. Ik wil eigenlijk ook !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |