Ah, bedankt voor 't kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:21 schreef Mathara het volgende:
http://www.livegamer.nl/catalog/oscthumb.php?src=/images/products/64981.jpg&w=520&h=734&f=jpg
Helaas PP, een levertijd van 3_4 weken¤ 48,18. Wat een vreemd bedrag eigenlijk, maar dat is de korting zeg maar
Ja, negeren is het verstandigste, alleen om maar altijd je mond te houden is wel moeilijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hangt ervan af!
Negeren is vaak het beste, voorbij laten gaan zeg maar.![]()
Maar als zo iemand voor me neus gaat staan, dan is terug praten wat Huub deed het beste.
Slaan en schoppen daar ben ik niet voor geboren, en indien uit draaiend op verlies -->dan maar weglopen; is nodig voor lijfs behoud!
Stomme vraag misschien, maar kun je zo'n ding niet gewoon in de winkel kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor 't kijken. Ooit, ooit, komt ie er
.
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann welquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar kun je zo'n ding niet gewoon in de winkel kopen?
Ik vind het knap van Huub, daar niet van, vooral op de vroege ochtend, dan ben ik meestal net iets prikkelbaarder maar ook ietsje trager van reactie (dat heft elkaar goed op zeg maar), hangt ook van andere factoren af; slaap tekort, stress enz.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, negeren is het verstandigste, alleen om maar altijd je mond te houden is wel moeilijk.
Terug praten is slimmer dan er meteen optimmeren maar sommigen maken het je wel moeilijk af en toe, ik kan me de reactie best voorstellen, niet omdat het Huub is maar gewoon voor iedereen.
Je hebt toch van die speciale gameshops, daar zullen ze hem toch wel hebben? En anders gewoon even vantevoren bellen voordat je er heen gaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann wel.
http://tweakers.net/pricewatch/173424/mario-kart-wii-wii.htmlquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je moet ff weten waar ie beschikbaar is. Heb tijdens 't kopen van de wii ook 3x een rondje centrum R'dam gelopen met altijd 5x een nee, toen werkte 't bestellen bij de Neckermann wel.
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:30 schreef neo567 het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/173424/mario-kart-wii-wii.html
En dan wat Manu82 zegt: ff bellen...klaar![]()
Goeiemorgen Peterquote:
En die leveren wel netjes dus bestellen maar Pietje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.
Dat klinkt goed PPquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij komplett hebben ze er 21 voorradig.
Ik heb om 15h weer met die vent afgesproken om nog een laatste keer te kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
En sta je die hummer al te poetsen?
donequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:37 schreef Dementor het volgende:
En die leveren wel netjes dus bestellen maar Pietje.
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Mathara het volgende:
Dat klinkt goed PPis dat ook online bestellen
Ik voorzie een CBML Anti Ribas Hummer..quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb om 15h weer met die vent afgesproken om nog een laatste keer te kijken
en hopen dat we dan uit de prijs kunnen komen..
NP!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx voor de link neo, wist niet dat er in de pricewatch ook wii-spellen stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |