abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61712172
quote:
Op woensdag 17 september 2008 08:34 schreef Steeven het volgende:

[..]

Van mij wel hoor, ben het compleet met hem eens.
Mij ging het er meer om dat dat mijlenver staat van de vraag in de TT/ OP. Dit is meer een algemene beschouwing over de invloed van 9/11 op de wereld etc. Dat is de vraag niet.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61715138
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Mij ging het er meer om dat dat mijlenver staat van de vraag in de TT/ OP. Dit is meer een algemene beschouwing over de invloed van 9/11 op de wereld etc. Dat is de vraag niet.
Tuurlijk wel, het heeft er alles mee te maken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 17 september 2008 @ 22:48:03 #103
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61717778
Offtopic: ik voel woede als ik die gegijzelde man bij de treinkaping in de Punt zie...
Is van ver voor mijn tijd, maar dat maakt gewoon een ontzettend boos gevoel bij mij los.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_61793378
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Stephe het volgende:
ik raak een beetje onverschillig om die 9/11 toestand. We hebben het over fucking 2001, en we leven inmiddels in 2008. De wereld is gewoon blijven doordraaien en er zijn in de tussentijd veel grotere dingen gebeurd die minstens net zo belangrijk zijn, maar die blijkbaar niet zo belangrijk gevonden worden.
Pim is nog eerder vergeten
En terecht, dat was ook een querulant eerste klas, en toch tamelijk inhoudsloos. Het was een politieke pauw, en het is nu moeilijk te zeggen maar of het de LPF veel beter vergaan zou zijn MET hem???
Ik denk eigenlijk van niet. Kijk naar verdonk, wilders, het draait alleen maar om wie het hardst moslims/allochtonen de schuld van alles kan geven. Dat hebben ze in ieder geval gemeen met Hitler. Hij schijnt dan ook nog charmant (Wilhelmina!) en charismatisch geweest te zijn. DAT hebben ze dan weer NIET gemeen met Hitler.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61793405
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Syheriat het volgende:
Shit happens, boeiend. Er komen zoveel mensen meer om door onze asociale nalatigheid, door de handelsbarriéres en de mensen die liever een 2e huis hebben dan anderen een fractie van hun bezit af te staan. Mensen kopen dag in dag uit overbodige dingen, geld dat veel beter besteed kan worden, tijd die ook gebruikt kan worden om iets bij te dragen aan de wereld. Terwijl er elke dag mensen sterven van makkelijk te bestrijden ziektes, kinderen creperen vanwege gebrek aan medicijnen, mensen verhongeren. En dan als er iets gebeurd wat we niet gewend zijn, namelijk een paar duizend man die sterven aan iets ánders dan verhongering, ziekte of gebrek aan drinkwater, óh DAN gaan we lekker huilen hoor. Hoe erg dit is, hoe dit kon gebeuren. Gadverdamme, wat 'n bullshit.

En nee, ik ben ook niet goed genoeg van nature om nu naar Afrika te verhuizen en daar te gaan helpen om mensen een beter bestaan te geven. Maar godverdomme, relativeer een beetje. 9/11 was een tragedie, ook voor mij, maar er gebeuren dag in dag uit ergere dingen die men al bij het avondeten is vergeten. Fucking 7 jaar geleden en nog wordt er hierom gehuilt.
goeie post

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61793429
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef tslh het volgende:
Wat ik OOK vreselijk vind, en waar je maar weinig mensen over hoort, is dat vliegtuigen vol onschuldige mensen werden gebruikt als wapen om andere onschuldige mensen te vermoorden. Heel triest als je bij dat idee stilstaat.
Misschien is dat zo, omdat die mensen natuurlijk niet echt onschuldig waren. Ten eerste is amerika een soort van democratie, dus ze hebben een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid voor hun regering, zeker die van de laatste 50 jaar. En gemeenschappelijk hebben ze besloten dat al die Palestijnen in het midden-oosten maar het leplazerus mogen krijgen, ondanks dat de Palestijnen gewoon zwaar de lul zijn in eigen land nota bene, dus helemááááál onschuldig kan je ze niet noemen.

Alle doden onder de 18, ja DIE kan je ECHT onschuldig noemen.

En ten tweede, als je ervan uitgaat dat het merendeel van de slachtoffers wellicht Repukes waren en actief meewerkten aan de financiele ongelijkheid in de wereld, tsja die zijn al veeeeeeeeeel minder onschuldig dan de gemiddelde Amerikaan/Democraat

zondag 21 september 2008 @ 04:30:54 #107
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61793464
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef releaze het volgende:
toen ik het voor de eerste keer op tv zag was ik vol ongeloof, ik was echt geschrokken en ik kon me niet voorstellen dat het echt was. Toen het vliegtuig de toren inboorde, toen ik dat voor het eerst zag, toen wist ik dat er een eind van een 'tijdperk' was, dat de wereld nooit meer zou zijn zoals deze vanmorgen nog was en dat we een onzekere toekomst tegemoet zouden gaan. Dat was beangstigend. Daarna begonnen de verhalen over de slachtoffers, de manier waarop, etc. En wie doet dit nou?

Als ik het nu kijk voel ik een beetje verdriet en behoorlijk wat bitterheid. De aanslagen van 11 september waren gruwelijk, maar de strijd daarna vind ik persoonlijk verschrikkelijker en traumatiserender voor de hele wereld.
Ik probeer het dus maar een beetje te negeren, want aan de oorlog in irak en afganistan en alle doden die daar aan verschillende kanten vallen kan ik niets doen. Aan de wederopbouw kan ik niets doen. Hier thuis kan ik beperkt wat doen aan het trauma maar ik doe m'n best. Die aanslagen zitten ook gegrift in mijn ziel, de plaatjes heb ik er niet zozeer bij nodig.

Dit jaar iig niet.
Wat een vieze gemaakte post
© Bafnek
pi_61793483
Ongeloof nog steeds, zeker over hoe de gebouwen ingestort zijn. Vooral WTC 7, dat lage compacte gebouw. 1 en 2 zijn al moeilijk te geloven maar 7 is gewoon vrijwel onmogelijk logisch gezien dan. 3 gebouwen die netjes onderuit zakken......yeah right. Maar goed, andere discussie, ander forum.....

Hoe ik me voel: Wantrouwig ten opzichte van de Westerse wereld, wantrouwig ten opzichte van dat hele "war against terrorisme". Ik geloof niks meer van de zogenaamde vijandige verhoudingen tussen "Oost en West" Bush en zijn administration heeft zoveel meer kapot gemaakt dan iemand ooit nog kan repareren en dat is vertrouwen, vertrouwen in een wereld waar men met elkaar onderhandelt (Clinton) zonder elkaar de kop eraf te blazen voor niks (olie). Wantrouwen dus voornamelijk.......
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61793489
quote:
Op zondag 21 september 2008 04:46 schreef Morwen het volgende:
Ongeloof nog steeds, zeker over hoe de gebouwen ingestort zijn. Vooral WTC 7, dat lage compacte gebouw. 1 en 2 zijn al moeilijk te geloven maar 7 is gewoon vrijwel onmogelijk logisch gezien dan. 3 gebouwen die netjes onderuit zakken......yeah right. Maar goed, andere discussie, ander forum.....
Geloof je daar ook al in. Zorg dat je in ieder geval iets weet van materialen en mechanica voordat je met dit soort dingen mee gaat.
pi_61793490
quote:
Op zondag 21 september 2008 04:53 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Geloof je daar ook al in.
Ik geloof wat ik zie en ik heb het uit alle hoeken gezien net als honderden andere controlled demolitions.
Only Human
pi_61793492
quote:
Op zondag 21 september 2008 04:55 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik geloof wat ik zie en ik heb het uit alle hoeken gezien net als honderden andere controlled demolitions.

Dat maak ik nog wel uit
Only Human
pi_61793497
quote:
Op zondag 21 september 2008 04:55 schreef Morwen het volgende:
Leg mij eens uit hoe de Amerikaanse overheid een 'controlled demolition' had kunnen verdoezelen terwijl tientallen ambtenaren (stuk voor stuk een potentieel lek) bij een dergelijke actie betrokken zouden moeten zijn? Het gaat er bij mij echt niet in dat het in de afgelopen 7 jaar volledig stil gehouden is dat er sprake is van 'controlled demolition', dat is echt niet mogelijk bij een log ambtenaren apparaat zoals de Amerikaanse overheid. Tientallen mensen moeten er in zo'n geval van geweten hebben.
pi_61793506
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe de Amerikaanse overheid een 'controlled demolition' had kunnen verdoezelen terwijl tientallen ambtenaren (stuk voor stuk een potentieel lek) bij een dergelijke actie betrokken zouden moeten zijn? Het gaat er bij mij echt niet in dat het in de afgelopen 7 jaar volledig stil gehouden is dat er sprake is van 'controlled demolition', dat is echt niet mogelijk bij een log ambtenaren apparaat zoals de Amerikaanse overheid. Tientallen mensen moeten er in zo'n geval van geweten hebben.
Dat zal ook zeker het geval zijn. Het zijn voor mij gewoon teveel "toevalligheden" bij elkaar en ik ben best een positief misschien wel naief ingesteld type. Maar DIT kan zelfs bij mij er niet in: Tonnen staal die per direct verscheept worden (geen onderzoek verder), mensen die "toevallig"( Pentagon) niet in de vleugel zitten waar een vliegtuig ( wat waarschijnlijk gewoon een missile was en ALLE cameras konden dat niet filmen ) invloog. 3 (!) gebouwen die midden in NY instorten zonder "echte" schade achter te laten. Bush die een reden heeft om oorlogje te spelen in een land die volgens hem vol lag met chemische wapens (NOT).

Sorry, Steijn, if it barks like a dog it looks like a dog............it's probably a dog.
Only Human
pi_61793516
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:10 schreef Morwen het volgende:
Sorry, Steijn, if it barks like a dog it looks like a dog............it's probably a dog.
Het kan ook betekenen dat Bolkesteijn aan carnaval doet.

NB. deze stelling is hoogst hypothetisch en berust zeker niet op waarheid.
pi_61793529
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het kan ook betekenen dat Bolkesteijn aan carnaval doet.

NB. deze stelling is hoogst hypothetisch en berust zeker niet op waarheid.
Jaja, maak er maar een grapje van
Only Human
pi_61793532
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jaja, maak er maar een grapje van
Waarom zouden de torens niet recht in kunnen zakken? Er was geen enkel moment (de natuurkundige term dus) aanwezig om een kanteling te veroorzaken tijdens het instorten.
pi_61793535
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom zouden de torens niet recht in kunnen zakken? Er was geen enkel moment (de natuurkundige term dus) aanwezig om een kanteling te veroorzaken tijdens het instorten.
PI, my dear Watson

Maar goed, dat verklaard WTC 7 nog steeds niet.
Only Human
pi_61793540
quote:
Op zondag 21 september 2008 05:31 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, dat verklaard WTC 7 nog steeds niet.
Waarom niet? Vergeet niet dat een stalen constructie al bij zo'n 400 graden Celcius zijn dragend vermogen (vermogen dus om krachten op te nemen zonder daarbij onomkeerbaar te vervormen) al verliest. Ik ben niet zo goed op de hoogte, maar als er brand was in WTC 7 dan is dat volkomen verklaarbaar dat het is ingestort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')