Ik moest meteen aan dat stomme rijmpje/raadseltje denkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
in het kader van de grote vertrutting: de hele middag staat al een pan soep op het gas.
het ruikt zooooooo lekker. nu nog even de ciabatta afbakken en dan gaan we eten
stom eigenlijk, ik bedoelde een smilie met een lepel
zo dan maar! [ afbeelding ]
Dank je. WE zijn nu druk bezig dingen regelen en opzeggen. Wat een gedoe zeg. Vooral als je geen klantnummer hebt.quote:Op maandag 15 september 2008 09:34 schreef moussy het volgende:
Sterkte Ingrid.. Weet je ook al hoe of wat, dit lijkt me best heel erg bizar..
Hier in de buurt heeft mijn pa samen met zijn vrouw een vakantie woningkje en waar ze naar toe verhuizen zodra pa met pensioen gaatquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
Klinkt goed, fijne vakantie alvast!quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Hier even een korteWe zijn verhuisd woensdag, dus dat gedeelte is gelukt
Het is nog lang niet af, dat komt na de vakantie wel, want woensdag vertrekken we voor 3 weken naar Zuid-Afrika. Nu dus een paar dagen bikkelen op het werk en thuis, dus weinig tijd verder.
Maar het huis is heeeeerlijk![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef moussy het volgende:
Oh en de container kost me te veel, ook al hebben ze die bij het bedrijf waar Peet werkt. Máár Peet duwt het morgen daar zelf in de afvalbak5 vuilniszakken en 3 van die grote blauwe. Ik kon het ook wel zelf naar de stort brengen, maar wil het graag weg hebben voor René morgen thuis is
![]()
De elf proef heet dat trucje dat ze er op los laten. Doen ze ook met je sofinummer.quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Troel het volgende:
Dat is enkel bij de Postbank zo, bij ABN en Rabo maakt dat in ieder geval niet uit, er wordt enkel gekeken of het rekeningnummer bestaat (met die speciale code die in het nummer zit verwerkt)
quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal uit René's kamer?!?!?!?!
Maar dan nog...quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef moussy het volgende:
[..]ja.... Alle gehandicapte barbies, alle kapote boekjes (René wil schrijfster worden, schrijft al veel en kan geen afstand doen van kapotte boekjes, briefjes, kaartjes enz enz, als er maar letters op staan) rotzooitjes alles. Ik mag van Peet ook nooit de schuur opruimen, ik gooi nml weg ipv dat ik opruim
in bakken achter de bankquote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
VerzamelwoedeMijn kinderen hebben het ook niet van vreemden
Nou scheelt het misschien ook wel dat ik nooit heb leren opruimen, vroeger, dus ik heb ook geen systeem om dingen netjes op te ruimen en ze een plekje te geven. Hoe doen andere mensen dat? Waar laat je alles zodat het én handig is, en netjes, maar je huis niet op een meubeltoonzaal lijkt?
dat komt omdat ik absoluut geen huishoudelijk wonder benquote:
volgens mij werkt het gewoon omgekeerd.quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef beefcake het volgende:
Nou Maneki, mijn moeder is de opruimkoningin en zelfs de kasten zijn opgeruimd en de garage enzo. Je zou zeggen dat ik daar dus wat van geleerd zou hebben maar dat valt tegen
quote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef moussy het volgende:
[..]
dat komt omdat ik absoluut geen huishoudelijk wonder benHier ligt altijd wel wat en als mn schoonmoeder of ............... vul in die hier niet regelmatig binnen rennen belt om te komen gaan we aan de spoedopruim, als in, je nek niet breken over speelgoed, en dat is alles in een doos gooien en die in de berging gooien
*check* 2xquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef beefcake het volgende:
Nou Maneki, mijn moeder is de opruimkoningin en zelfs de kasten zijn opgeruimd en de garage enzo. Je zou zeggen dat ik daar dus wat van geleerd zou hebben maar dat valt tegen
oh ja dat heb ik ook, ik kan maar geen afstand er van doen, maar nu moet het soms echt, zoals een poppenwagen, poppenwieg en het poppenhuis, ik weet niet waar ik het anders moet laten en René speelt er toch niet meer mee. Zij mag wel het geld hebben voor iets wat ze zelf graag wil kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij werkt het gewoon omgekeerd.
mijn moeder was ook zo opruimerig en weggeverig.
alles waarvan zijn vond dat wij er te groot voor waren, werd gewoon weggegeven aan buurkinders/neefjes, nichtjes of school (of we het er nou mee eens waren of niet)
ik denk dat ik daar mijn bewaar-tic aan over gehouden heb.
doe alleen speelgoed weg als luca dat goed vindt.
Verbouwen helpt ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Rottdog het volgende:
Of je gaat verhuizenheel opruimerig
Oeh dat weg geven jahquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij werkt het gewoon omgekeerd.
mijn moeder was ook zo opruimerig en weggeverig.
alles waarvan zijn vond dat wij er te groot voor waren, werd gewoon weggegeven aan buurkinders/neefjes, nichtjes of school (of we het er nou mee eens waren of niet)
ik denk dat ik daar mijn bewaar-tic aan over gehouden heb.
doe alleen speelgoed weg als luca dat goed vindt.
daar kom ik ieder jaar in het voorjaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:43 schreef Reinhilde het volgende:
Ha opruimen! Dat kan ik ook al zo slecht.Bij mij is het meestal verplaatsen.
![]()
Leuk Sugar! Breskens is leuk. Vlakbij Breskens heb je het dorpje 'Boerenhol'. Wat erg leuk is om te doen (als het niet veel te koud is) om naar het strand te gaan bij Cadzand (bij de Zwartepolderweg, daar is het lekker rustig) en haaientanden te zoeken. Misschien niet helemaal geschikt voor Storm, maar Maria vind het misschien wel heel leuk?
O nee, dat helpt me ineens herinneren dat ik nog een plek moet vinden voor meer dan 20 man (incl. kinderen).quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:27 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben gisteravond besloten dat we met Oud & Nieuw een midweekje in een huisje in Zeeland (Breskens) gaan zitten! Leuk!
Kan je mij het een en ander over pm-en? Ben wel benieuwd nl. Misschien hebben ze nog andere accomodaties.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef PM-girl het volgende:
Wij zijn vorig jaar in Drenthe geweest, in een verbouwde boerderij 20 man is net te veel, maar met 15 was het goed te doen.
Nu teruggaan voor de tripp trapp (en de Bugaboo!)! Kopen, op mp zetten en van de winst iets anders voor Cas kopen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:11 schreef moussy het volgende:
Bij de kringloop hier zijn ze gek geworden, of er zijn zwakbegaafde die de prijzen verzinneneen trip trap helemaal compleet, 4,50
bugaboo 15,-
GAP shirtjes 1,-
die zijn nu van Cas. Nieuwe!! skechers schoenen 1,75
zijn ook van Cas... ik ging er heen voor een boekenkast... die hadden ze niet
ik ben wel 79482789x terug gelopen naar die triptrap maar kon maar geen excuus verzinnen.
http://www.roompotparken.nl/zoek_boek/zoeken?fh_refview=lister&fh_reffacet=_nrop_range&fh_refpath=facet_127847367&fh_location=%2f%2froompot%2fnl_NL%2ftab_id%3d1%2f_nrop_range%3e%7b20_%7d&fh_eds=%c3%9fquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef dutchie het volgende:
[..]
O nee, dat helpt me ineens herinneren dat ik nog een plek moet vinden voor meer dan 20 man (incl. kinderen).
Is slecht te vinden voor O&N.
Volgens mij willen ze zo voorkomen dat van die groepen studenten krijgen.
Stuur hem door naar je moederquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
krijg net een brief van mijn school. nou ja, hij is gericht aan mijn ouders/verzorgers.
of ze erop toe willen zien dat ik me aan de regels hou en meer van die bla bla
leuk hoor, die mailings
Dan verzorg jij haar en let zij op of je je wel netjes gedraagtquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
die hoort al bijna bij mijn doelgroep
Wow, dank je Ticootje.quote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:01 schreef moussy het volgende:
De trippeltrappel staat in de kamer heur, beugel en stoelverkleiner heb ik al verkocht, net op de parkeerplaats aan een buurvrouwtjeDe bugaboo was weg, maar het rare is dat het babynest, de bak? geen idee wat het was, er nog stond.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Wow Moussy! Dat is echt niet normaal! Leuk hoor, zo winst maken!
Ik zal MP weer eens opduiken voor een fietskar.
Je moet wŕt verzinnen om die TT te kunnen houden natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef moussy het volgende:
Die bugaboo had ik niet meegenomen hoor, dat had een bijna-echtscheiding opgeleverdDe TT staat aan tafel, hij blijft, voor Cas.. ik heb nml net een eetkamerstoel gesloopt
er zat een scheurtje in het kunststof en dat zat niet tegen elkaar, ik dacht dat even tegen elkaar te duwen, scheur ik de hele rugleuning
Dáág stoel
Nčh, we hebben een ronde tafel en eigenlijk past dat weer kut ivm de voetenplank, maar ik ben ingedektquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet wŕt verzinnen om die TT te kunnen houden natuurlijk
weg, n.v.t.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Kan je mij het een en ander over pm-en? Ben wel benieuwd nl. Misschien hebben ze nog andere accomodaties.
Ben zo dom geweest dit idee te opperen en de rest is dan wel zo gemakkelijk om te zeggen, dat ik daar zo goed in ben. Dus heb ik het mezelf weer moeilijk gemaakt.
Voor deze keer wel ja. Maarrrr... wanhoop niet Sjak. Moet ook nog steeds een weekendje regelen voor met mijn moeder een keer. En dan kunnen we wel eens richting Brabant komen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef sjak het volgende:
Helaas niet Ticootje, en ik zie dat het voor Dutchie ook veel te ver weg is. Jammer!
O&N, daarvoor zocht je toch ook een accommodatie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Voor deze keer wel ja. Maarrrr... wanhoop niet Sjak. Moet ook nog steeds een weekendje regelen voor met mijn moeder een keer. En dan kunnen we wel eens richting Brabant komen.
Wanneer gaan jullie? Kan ik daar rekening mee houden.
Om wat voor bedrag gaat het? En wil je iets zwangerschapsgerelateerds geven?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef Maggie het volgende:
Van de week gaat mijn baas met zwangerschapsverlof (waarschijnlijk om nooit meer terug te komen) en nu heb ik een redelijk bedrag bij elkaar gekregen onder de collegas...maar wat is leuk om te kopen?? Iemand ideeen?
Iets van een bijna-mama arrangement bij een wellness centre. Nog even heerlijk tijd voor jezelf voordat de kleine komt, dan heb je bijna geen tijd om jezelf te douchen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Om wat voor bedrag gaat het? En wil je iets zwangerschapsgerelateerds geven?
jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef PM-girl het volgende:Moussy! Had ik dat maar eerder gezegd!
Van de Lidlquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:25 schreef cattie het volgende:
Oeh, lekkere aardappeldingetjes, klinkt goed Syrena!
Da's een broodje aap (spin). Dat verhaal is ooit in de wereld gebracht om te kijken hoe snel een verhaal via internet de wereld rond gaat. Nou, heel snel en grondig dus, want je hoort het steeds weerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
En wisten jullie dat je in de hele leven ongeveer 7 spinnen opeet (in je slaap kruipen ze in je mond).
kan je die van ons ook even instralen? Ik heb hem net vakkundig gerepareerd met de achterkant van een penquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Rottdog het volgende:
Zo was mijn vaatwasser ermee gekapt en spontaan vanavond weer herleefd
En daarom eet ik geen sla en andijviequote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef Troel het volgende:
Je zou eens moeten weten hoeveel insecten je opeet omdat je de sla en de andijvie niet goed wastIk denk dat het qua in je slaap opeten wel meevalt, maar je zult echt wel 7 kleine spinnetjes in een mensenleven opeten
Hahahhaha kun je nog dichterbij komen zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:27 schreef Sugar het volgende:
Ingrid, gecondoleerd.![]()
Wij hebben gisteravond besloten dat we met Oud & Nieuw een midweekje in een huisje in Zeeland (Breskens) gaan zitten! Leuk!
Met poten een cm of 10 denk ik... Ik ben er niet heel dicht bij gaan staan als je het niet erg vindt!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
hoe groot was ie dan ongeveer in doorsnede, cattie? *ril*
Spannend is het zeker, maar wel een leuk vooruitzicht, en je wilt ook wel, puur omdat we elkaar maar zo weinig zien....quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef cattie het volgende:
Spannend Bar om met J op vakantie te gaan, en erg leuk!
Behalve als je na een hele dag door Parijs wandelen 's avonds uitgeput op bed bent gestort en de wederhelft wil persé NOG een keer naar de Eiffeltoren "want nu zijn de lampjes aan"quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een kinky apparaten komen hier voorbij zeg!
Bar, vakantie? Lekker hoor, en Parijs is altijd goed voor de liefde
inderdaad jaquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een kinky apparaten komen hier voorbij zeg!
jij hebt de video bij ons bekeken van ons laatste bezoekje aan Parijs???quote:Op woensdag 17 september 2008 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Behalve als je na een hele dag door Parijs wandelen 's avonds uitgeput op bed bent gestort en de wederhelft wil persé NOG een keer naar de Eiffeltoren "want nu zijn de lampjes aan"![]()
Er is geen metrostation direct bij de toren, dus NOOOOOOOG meer lopen. Keigezellig dat Parijs![]()
We zijn wel gegaan en hebben ook hele mooie foto's, maar DUDE wat had ik het gehad op dat moment. Ik kreeg gewoon Barcelona flashbacks ervan. In Brugge wilde hij weer hetzelfde flikken, maar is uiteindelijk alleen geweest en ben ik in bad gaan liggen.
kan door de acupunctuur komen, energie die een weg zoekt om je lijf uit te gaan zeggen ze danquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
inderdaad ja
Zo, ik begin geloof ik een beetje te herstellen van een giga-hoofdpijn-aanval![]()
Gisteren ben ik voor mijn rug naar die acupunctuurdinges geweest en dat vond ik wel fijn maar 'smiddags begon die hoofdpijn en vanochtend werd ik wakker met een soort migraine. Overgeven en de hele tierelier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |