Van de Lidlquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:25 schreef cattie het volgende:
Oeh, lekkere aardappeldingetjes, klinkt goed Syrena!
Da's een broodje aap (spin). Dat verhaal is ooit in de wereld gebracht om te kijken hoe snel een verhaal via internet de wereld rond gaat. Nou, heel snel en grondig dus, want je hoort het steeds weerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
En wisten jullie dat je in de hele leven ongeveer 7 spinnen opeet (in je slaap kruipen ze in je mond).
kan je die van ons ook even instralen? Ik heb hem net vakkundig gerepareerd met de achterkant van een penquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Rottdog het volgende:
Zo was mijn vaatwasser ermee gekapt en spontaan vanavond weer herleefd
En daarom eet ik geen sla en andijviequote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef Troel het volgende:
Je zou eens moeten weten hoeveel insecten je opeet omdat je de sla en de andijvie niet goed wastIk denk dat het qua in je slaap opeten wel meevalt, maar je zult echt wel 7 kleine spinnetjes in een mensenleven opeten
Hahahhaha kun je nog dichterbij komen zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:27 schreef Sugar het volgende:
Ingrid, gecondoleerd.![]()
Wij hebben gisteravond besloten dat we met Oud & Nieuw een midweekje in een huisje in Zeeland (Breskens) gaan zitten! Leuk!
Met poten een cm of 10 denk ik... Ik ben er niet heel dicht bij gaan staan als je het niet erg vindt!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
hoe groot was ie dan ongeveer in doorsnede, cattie? *ril*
Spannend is het zeker, maar wel een leuk vooruitzicht, en je wilt ook wel, puur omdat we elkaar maar zo weinig zien....quote:Op woensdag 17 september 2008 12:35 schreef cattie het volgende:
Spannend Bar om met J op vakantie te gaan, en erg leuk!
Behalve als je na een hele dag door Parijs wandelen 's avonds uitgeput op bed bent gestort en de wederhelft wil persé NOG een keer naar de Eiffeltoren "want nu zijn de lampjes aan"quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een kinky apparaten komen hier voorbij zeg!
Bar, vakantie? Lekker hoor, en Parijs is altijd goed voor de liefde
inderdaad jaquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een kinky apparaten komen hier voorbij zeg!
jij hebt de video bij ons bekeken van ons laatste bezoekje aan Parijs???quote:Op woensdag 17 september 2008 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Behalve als je na een hele dag door Parijs wandelen 's avonds uitgeput op bed bent gestort en de wederhelft wil persé NOG een keer naar de Eiffeltoren "want nu zijn de lampjes aan"![]()
Er is geen metrostation direct bij de toren, dus NOOOOOOOG meer lopen. Keigezellig dat Parijs![]()
We zijn wel gegaan en hebben ook hele mooie foto's, maar DUDE wat had ik het gehad op dat moment. Ik kreeg gewoon Barcelona flashbacks ervan. In Brugge wilde hij weer hetzelfde flikken, maar is uiteindelijk alleen geweest en ben ik in bad gaan liggen.
kan door de acupunctuur komen, energie die een weg zoekt om je lijf uit te gaan zeggen ze danquote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
inderdaad ja
Zo, ik begin geloof ik een beetje te herstellen van een giga-hoofdpijn-aanval![]()
Gisteren ben ik voor mijn rug naar die acupunctuurdinges geweest en dat vond ik wel fijn maar 'smiddags begon die hoofdpijn en vanochtend werd ik wakker met een soort migraine. Overgeven en de hele tierelier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |