Iddquote:
Oh?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Idd
Alleen zijn er bepaalde users/klonen die de PI's nog niet gevonden hebben
Waar waar...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het onweer is ook weer begonnen ja. Geweldig
Misschien maak je alleen foto's van onweerquote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie op de KNMI-site dat het in Juni wel schitterend weer geweest moet zijn (het neerslagtekort loopt bijna lineair op, en steil ook) maar als ik dan foto's van juni ga terugzoeken vind ik alleen maar foto's met onweer, regen en bewolking erop. KUTzomerWEER ja
Ik nietquote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie flitsen hier af en toe
Hier ook helder (op wat wolkjes na dan..)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij is het nog helder als ik goed kijk. En toch zag ik flitsen.
Ossestaartsoep!quote:
Soms best lekkerquote:
Op KUS of op AC/DCquote:
Sommige mensen doen we eens rare dingenquote:
Geen last van als aboquote:
Ja, of zoquote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien maak je alleen foto's van onweer
Als je als een debiel gaat spammen is dat gauw genoeg afgelopen natuurlijkquote:
Nee, ik post gewoon niet snel genoegquote:
Dat was het eerste normale nummer wat ik vond doen ik zocht op donderslagquote:
In dit topicquote:Op donderdag 11 september 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
Het nare is, ik krijg die melding dat ik niet zo snel mag posten, maar wat ik wil posten is ook daadwerkelijk ontopic
Dat lijkt me niet ququote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef qu63 het volgende:
De abo-toevoeging slaat nergens op
Of Danny heeft het er in gebouwd
Goede tip.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef qu63 het volgende:
Ik doe dan meestal meteen F5, en dan die melding accepteren en dan staat het er alsnog
Maar het kan welquote:
Een van mn spaarzamequote:
Zou kunnen ja, met Danny weet je het maar nooitquote:
Nee, hij plaatst alleen kwaliteitsposts. Dan zijn je posts langer enzoquote:
En daarna meteen 1 nietquote:
Wait, what?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
Nee, hij plaatst alleen kwaliteitsposts.
Zoenen met Bengelsquote:
Het staat zelfs in zn ondertitel!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
We hadden het over JortK toch?
PIquote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, met Danny weet je het maar nooit
Ja maar goed, wat zegt dat nou?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in zn ondertitel!
Wou je zeggen dat het niet zo wasquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
We hadden het over JortK toch?
Jij soms ook hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog lief.
Nou ja, we mogen jou toch ook fles noemen?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wat zegt dat nou?
Oh sorry, dat dacht ik, maar wilde ik niet opschrijvenquote:
Dat is wat andersquote:Op donderdag 11 september 2008 21:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou ja, we mogen jou toch ook fles noemen?
Nee, ik weet voldoende.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat dacht ik, maar wilde ik niet opschrijven
Zal ik het editten?
Tot snel hequote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet voldoende.![]()
Vertrekt
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet voldoende.![]()
Vertrekt
Zou knap zijn als je em vorige maand al gemaakt zou hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef JortK het volgende:
Deze post heb ik trouwens lang niet gemaakt: Chrome
Tering lekker belangrijkquote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef qu63 het volgende:
Fles, je verneukt het "hele-topic-met-PI's"-idee
Jaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
PItje erbij voor qu
Leuk voor de statistieken?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat een heel topic lang alle posts een PI hebben?En dan?
Jera kon die stats gevenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn daar ook statistieken van ja?
Tegen de tijd dat ik in Afrika ben heb ik zeker honger jaquote:
Ga je naar Afrika dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Afrika ben heb ik zeker honger ja
Nou, we gaan het afwachtenquote:
Als ik dan pas honger van jou mag hebbenquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we gaan het afwachten![]()
Jera is toch lifetime geband of zo?
Jij mag altijd honger hebben hoor, als je dat wilquote:Op donderdag 11 september 2008 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik dan pas honger van jou mag hebben
Ja, in hemelsnaam, waarom moest dat topic weer open?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 20:51 schreef qu63 het volgende:
Gooi deze eens dicht Sjowhan
ik ben nieuw hier
Honger?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag altijd honger hebben hoor, als je dat wil![]()
Ik ga even sateetjes eten
Goed voor de postcountquote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, in hemelsnaam, waarom moest dat topic weer open?
QFT.quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:23 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij is de batterij van mn muis bijna leeg, hij reageerd niet zo goed meer +)
Verander dan ook ff mn smileyquote:
Error between keyboard and chairquote:Op donderdag 11 september 2008 21:25 schreef qu63 het volgende:
En dat toetsenbord wisselt steeds van instelling
Nee, fout zit onder mn duimquote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Error between keyboard and chair
Boos worden helptquote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij is de batterij van mn muis bijna leeg, hij reageerd niet zo goed meer
Daarmee gaat de D nog niet op de plaats van de T zitten!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, fout zit onder mn duim
CTRL+Shift enzo
Ik heb die k*tfunctie nog niet gevonden in Vistaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarmee gaat de D nog niet op de plaats van de T zitten!
+ schakel die sneltoets dan uit
Ik koop er altijd een stuk of 10 tegelijk voor in de vriezerquote:
Vista is zoooooooooo 2006quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb die k*tfunctie nog niet gevonden in Vista
Voorgeīnstalleerdquote:
Die had ik ook ja. Die overleed binnen 3 dagen en sindsdien draai ik al 14 dagen Windows XP, fluitend. Met uitzondering van dat DEBIELE KANKER ITUNES dan gisteren eventjesquote:
Ik draai al 2 maanden probleemloos Vistaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had ik ook ja. Die overleed binnen 3 dagen en sindsdien draai ik al 14 dagen Windows XP, fluitend. Met uitzondering van dat DEBIELE KANKER ITUNES dan gisteren eventjes
Oh sorry de PI![]()
vast niet de preinstalled dan. Dat is natuurlijk een kloon van een kopie van een kopie van een kopie van een image van een virtual disk van een iso van een ripje van een brakke install.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik draai al 2 maanden probleemloos Vista
Nopequote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast niet de preinstalled dan. Dat is natuurlijk een kloon van een kopie van een kopie van een kopie van een image van een virtual disk van een iso van een ripje van een brakke install.
Slim plan, die heb ik ook nog. Maar ik vraag me af wat ik toch nog allemaal achterna moet gaan installen om hem weer helemaal up-to-date te krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
Heb wel meteen een image gemaakt van toen alles geīnstalleerd was
Ik niet zo veel gelukkigquote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slim plan, die heb ik ook nog. Maar ik vraag me af wat ik toch nog allemaal achterna moet gaan installen om hem weer helemaal up-to-date te krijgen.
Misschien een leuk klusje voor het weekend
Mijn Documenten is het enige wat belangrijk is voor mij. De rest is wel weer te vindenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
IIk weet niet meer wat er allemaal wel en niet in die image zit![]()
Sowieso moet ik m'n MyDocs evacueren, en m'n bookmarks, en m'n desktop, en dan eens een lijstje maken van apps die ik echt gebruik. Dat zijn er nogal wat, toch. Van Office 2003 tot WS_FTP en zo
Pen en papierquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel weer asap helemaal up en running zijn. MET alles wat ik nodig heb, en ZONDER alles wat ik niet nodig heb dus
Veel plezier, schijnt nogal lekker te zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
Over 80 posts ga ik over schatje heen!
Je kan het je niet meer herinneren?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezier, schijnt nogal lekker te zijn
WS_FTPquote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef mcDavid het volgende:
Wat er bij mij niet mag ontbreken:
- Firefox
- Msn messenger
- Winamp
- Notepad++
- Office (2003)
- Newsleecher + FTD
- Fireworks
- VLC
- Taskbarshuffle
Ik boenderde er zo knetterhard overheen jonge, het was niet leuk meer. Het leek wel een slagerij op zaterdagavond. FURschrikkelijk.quote:
FF en Mercury (mijn msn) en winamp download ik wel. Office heb ik op dvd, en de rest hoeft nietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef mcDavid het volgende:
Wat er bij mij niet mag ontbreken:
- Firefox
- Msn messenger
- Winamp
- Notepad++
- Office (2007)
- Newsleecher + FTD
- Fireworks
- VLC
- Taskbarshuffle
Ligt eraan waarvoor je het gebruikt?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie het allemaal zo goed weten met je Eclipse en je Notepad++, is dat beter dan ultraEdit bijvoorbeeld?
Ehmm nou ja, nu nog even nergens voorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je het gebruikt?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nou ja, nu nog even nergens voor
Voor simpel dev werk zeg ik Notepad++, maar anders Eclipsequote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nou ja, nu nog even nergens voor
Noem eens wat? Ik weet van UltraEdit dat het heel makkelijk met gekolommiseerde tekst dingetjes kan doen en zo. Dat lijkt me wel wat, soms.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Voor simpel dev werk zeg ik Notepad++, maar anders Eclipse
Daar zitten echt dingen in die handig zijn
Waarom?quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 21:52 schreef JortK het volgende:
mcd gebruik Eclipse en niet notepad++
Nee. Geen tijd voor gehad nog eigenlijk. Geen tijd voor geMAAKTquote:Op donderdag 11 september 2008 21:57 schreef qu63 het volgende:
Is jouw webstekje al een beetje draaiende, Fles?
- Auto Indentingquote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem eens wat? Ik weet van UltraEdit dat het heel makkelijk met gekolommiseerde tekst dingetjes kan doen en zo. Dat lijkt me wel wat, soms.
Que?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef JortK het volgende:
[..]
- Auto Indenting
- Auto completion
- Intellisense
- Ingebouwde SVN
Mwoa, ik heb gewoon niet eens zin om het allemaal te leren. En ik heb ook geen zin om er een hoop geld aan uit te geven.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe maar eens Googlen zou ik zeggen
Het is gratis en je hoeft niets te leren, dat is juist het mooiequote:Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb gewoon niet eens zin om het allemaal te leren. En ik heb ook geen zin om er een hoop geld aan uit te geven.
Inspiratieloos?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Geen tijd voor gehad nog eigenlijk. Geen tijd voor geMAAKT
Zet het erbij danquote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef mcDavid het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_text_editors
waarom staat eclipse hier niet tussen?
Neuh, ik weet vrij goed hoe ik het wil hebben. alleen totaal niet hoe ik dat moet gaan bouwenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef qu63 het volgende:
Inspiratieloos?
Er zijn genoeg mensen die kunnen helpen met een opzetjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij goed hoe ik het wil hebben. alleen totaal niet hoe ik dat moet gaan bouwen
Omdat dat pakket zo goed is dat het zijn eigen wiki pagina heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_(software)quote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef mcDavid het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_text_editors
waarom staat eclipse hier niet tussen?
www.w3schools.com !quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij goed hoe ik het wil hebben. alleen totaal niet hoe ik dat moet gaan bouwen
Bijna iedere editor heeft zn eigen pagina op wikipedia.orgquote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat dat pakket zo goed is dat het zijn eigen wiki pagina heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_(software)
Nooitquote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, wie weet, misschien, ooit.
nee dat zegt watquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat dat pakket zo goed is dat het zijn eigen wiki pagina heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_(software)
Gebruik het niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mocht je er ooit aan beginnen en hulp nodig hebben, je hebt m'n MSN! [ afbeelding ]
staan mijn oren al te klapperenquote:PHP is the widely-used, free, and efficient alternative to competitors such as Microsoft's ASP. PHP is perfectly suited for Web development and can be embedded directly into the HTML code.
The PHP syntax is very similar to Perl and C. PHP is often used together with Apache (web server) on various operating systems. It also supports ISAPI and can be used with Microsoft's IIS on Windows.
Nee precies. Maar van PHP wel dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef qu63 het volgende:
Van Perl, C, Apache en ISAPI heb ik ook geen kaas gegeten hoor
Daar kan w3schools.com je heel goed bij helpen. En anders php.net voor uitgebreide functie-omschrijvingen. En anders is er nog een PHP voor dummies reeks in Digquote:Op donderdag 11 september 2008 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies. Maar van PHP wel dan?
doe esquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wil kan het beste in PHP heb ik me laten vertellen.
Maar als ik dan dit lees:
[..]
staan mijn oren al te klapperen -O-
1 2 3 | echo "hello world"; ?> |
Niet vergeten op te slaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe es
[ code verwijderd ]
Heb je je eerste php-scriptje al gemaakt!
e-bookje downloaden over php misshien?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dan weet ik toch nog niks. Kut met peren
PHP-server is de software. Die hoort er gewoon bij, anders heb je niks aan je ruimtequote:Op donderdag 11 september 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
een PHP server? Ik heb een sloot webruimte. Weet ik of dat een PHP server is
Wil je dynamische pagina's of statische?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
At W3Schools you will find complete references of all PHP functions:
* Array functions
* Calendar functions
* Date functions
* Directory functions
* Error functions
* Filesystem functions
* Filter functions
* FTP functions
* HTTP functions
* LibXML functions
* Mail functions
* Math functions
* Misc functions
* MySQL functions
* SimpleXML functions
* String functions
* XML Parser functions
* Zip functions
Ja, leuk. En zo lang ik niet weet hoe het in hun babbeltje heet wat ik wil, moet ik dus ALLES gaan doorploegen om te kijken of er wat bij zit. Geen zin in
Weet ik veel. Ik wil gewoon telkens als ik weer een sloot bordjes te uploaden heb, dat dat redelijk makkelijk geupload en ingelezen kan worden. Een dynamische dus, denk ik. maar misschien ook wel een statische.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wil je dynamische pagina's of statische?
Oh in dat geval moet je gewoon eens googlen op "php picture manager" ofzo, kom je zat kant en klare scriptjes tegen!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wil gewoon telkens als ik weer een sloot bordjes te uploaden heb, dat dat redelijk makkelijk geupload en ingelezen kan worden. Een dynamische dus, denk ik. maar misschien ook wel een statische.
De tering zeg, wat een fucking idiotenquote:Vlissingen • Dinsdagavond werd tijdens bluswerkzaamheden bij een woningbrand aan de Bonedijkestraat in Vlissingen, op de hoek met de Joost de Moorstraat, de brandkraan dichtgedraaid.
Deze brandkraan zorgde voor de watertoevoer van brandweerlieden die in de brandende woning waren gegaan om deze te doorzoeken en de brand te blussen.Doordat deze brandkraan was dichtgedraaid, ontstond een gevaarlijke situatie voor de brandweerlieden.
De politie is op zoek naar diegene die de brandkraan heeft dichtgedraaid of eventuele getuigen. Zij kunnen zich melden op het politiebureau in Vlissingen of via 0900-8844.
Af en toe schaam je je er bijna voor dat je Nederlander bentquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Even voordat ik naar bed ga, toch nog wat gelezen:
http://www.politie.nl/zee(...)aandichtgedraaid.asp
[..]
De tering zeg, wat een fucking idioten
Ik vraag het wel aan iemand die er wel mee kan omgaanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef mcDavid het volgende:
Oh in dat geval moet je gewoon eens googlen op "php picture manager" ofzo, kom je zat kant en klare scriptjes tegen!
De grootte van jouw geduld past hier tussen denk ik: ||quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens pitten, ben t helemaal zat
Ik las het gisteren ook jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Even voordat ik naar bed ga, toch nog wat gelezen:
http://www.politie.nl/zee(...)aandichtgedraaid.asp
[..]
De tering zeg, wat een fucking idioten
Ja sorry, ik begrijp er echt helemaal niets van en ik heb ook geen idee waar ik moet beginnenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
De grootte van jouw geduld past hier tussen denk ik: ||
Hier misschien?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begrijp er echt helemaal niets van en ik heb ook geen idee waar ik moet beginnen
En je zit toch in de ICT?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik zal er morgen eens naar kijken, dank je wel
Dat betekent niet dat ik ALLES weet. Of leuk vindquote:
Dat MOET welquote:Op donderdag 11 september 2008 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik ALLES weet. Of leuk vind
Leren zal jequote:Op donderdag 11 september 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik lekker klaar mee dan
Ik geloof dat die deeltjes geen voor of achterkant hebben. Ze 'zijn' er, en daarmee houdt het op..quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me ineens af heh,
die rondjes zijn 27 kilometer lang...
en die deeltjes doen 11.000 rondjes per seconde.
Zouden ze dan hun eigen achterkant kunnen zien?
"Ja, maar stél nou dat het hypotetisch is."quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:44 schreef mcDavid het volgende:
Ja ok, maar... hypotetisch heh!
Hou maar dicht ook danquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de gordijnen nog niet open.
Anten? Buildfiles?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
Goed plan.
Even anten onder het fokken door
Buildfiles maken dus
Nerddingen.quote:
Het was gisteren pestweer, vanochtend droog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een chagrijnig pestweer is het vandaag zeg
Het is keidonker buitenquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een chagrijnig pestweer is het vandaag zeg
Gordijnen weer dichtdoetquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het zonnetje is ook weer weg. En deze keer voorgoed, vrees ik
Je blijft druk met die gordijnen jij he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef Pheno het volgende:
Oh, hier is er overigens gewoon zon.
Heb vannacht ook wat ramen open gehad, was gelukkig wel wat afgekoeld binnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ff lekker de ramen tegen elkaar open, frisse lucht
Nu heb ik de ramen open. Het is eigenlijk best mooi weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je blijft druk met die gordijnen jij he?
Was het warm dan? Ik heb nog gewoon met de dekens over me heen geslapen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb vannacht ook wat ramen open gehad, was gelukkig wel wat afgekoeld binnen
Oh nou je t zegt... ik niet geloof ik. Ben vreselijk druk met m'n dekbed n de weer geweest en heb het er uiteindelijk maar afgegooidquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het warm dan? Ik heb nog gewoon met de dekens over me heen geslapen hoor
Dat doe ik al een tijdje weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De zomer is duidelijk niet geweest.quote:
Sinds die hittegolf van 2003 kan ik me geen fatsoenlijke zomer meer herinneren zelfsquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De zomer is duidelijk niet geweest.
Ik zie ook allen maar grijsquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het zonnetje is ook weer weg. En deze keer voorgoed, vrees ik
Ik slaap al bijna het hele jaar met alleen een dekbed overtrekquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is erg vochtig, maar belooft toch nog wel wat gunstigs wmb hoorquote:
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is erg vochtig, maar belooft toch nog wel wat gunstigs wmb hoor
Dat lijkt me wel een beetje mosterd na de maaltijd nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?
Vergeet je nou zelf je zo noodzakelijke PI?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?
Ik ben net wakker manquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet je nou zelf je zo noodzakelijke PI?en bij je vorige 2 posts ook al
![]()
Lang leve Nederlandquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje mosterd na de maaltijd nu
Watje, ik had wel verwacht dat je daar een scriptje voor had.quote:
Automatisch een post plaatsen met PI kan wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watje, ik had wel verwacht dat je daar een scriptje voor had.
Fokken met scriptjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Automatisch een post plaatsen met PI kan wel ja
En anders moet ik het ff aan mcD vragen, of die nog een GreaseMonkey scriptje heeft ofzo
Ik doe het nu ook zonderquote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik elke post met de hand heb gemaakt. Scriptjes om postaantallen te krikken
Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.quote:
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Fokken met scriptjes is als neuken met Lieke van Lexmond playboy foto's
Ze staan al op internet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.
Maar het is dus volgens jou niks
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?
Nog niet gezienquote:
Die durft nou niet meer natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragen
Zonnetje breekt hier ook doorquote:
Hou es ff stil.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
+1 scherpquote:
Mja, wat zullen we zeggen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
Ze zeggen dat het kunst isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
ja, ik ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
Ach, als ze er zelf maar tevreden mee isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
... dan zou jij het ook doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....
Why not. Niet dat iemand zit te wachten op een halfnaakte pinguin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |