Je blijft druk met die gordijnen jij he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef Pheno het volgende:
Oh, hier is er overigens gewoon zon.
Heb vannacht ook wat ramen open gehad, was gelukkig wel wat afgekoeld binnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ff lekker de ramen tegen elkaar open, frisse lucht
Nu heb ik de ramen open. Het is eigenlijk best mooi weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je blijft druk met die gordijnen jij he?
Was het warm dan? Ik heb nog gewoon met de dekens over me heen geslapen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb vannacht ook wat ramen open gehad, was gelukkig wel wat afgekoeld binnen
Oh nou je t zegt... ik niet geloof ik. Ben vreselijk druk met m'n dekbed n de weer geweest en heb het er uiteindelijk maar afgegooidquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het warm dan? Ik heb nog gewoon met de dekens over me heen geslapen hoor
Dat doe ik al een tijdje weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De zomer is duidelijk niet geweest.quote:
Sinds die hittegolf van 2003 kan ik me geen fatsoenlijke zomer meer herinneren zelfsquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De zomer is duidelijk niet geweest.
Ik zie ook allen maar grijsquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het zonnetje is ook weer weg. En deze keer voorgoed, vrees ik
Ik slaap al bijna het hele jaar met alleen een dekbed overtrekquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is erg vochtig, maar belooft toch nog wel wat gunstigs wmb hoorquote:
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is erg vochtig, maar belooft toch nog wel wat gunstigs wmb hoor
Dat lijkt me wel een beetje mosterd na de maaltijd nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?
Vergeet je nou zelf je zo noodzakelijke PI?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gunstig voor als je de tuin nog moet besproeien?
Ik ben net wakker manquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet je nou zelf je zo noodzakelijke PI?en bij je vorige 2 posts ook al
![]()
Lang leve Nederlandquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje mosterd na de maaltijd nu
Watje, ik had wel verwacht dat je daar een scriptje voor had.quote:
Automatisch een post plaatsen met PI kan wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watje, ik had wel verwacht dat je daar een scriptje voor had.
Fokken met scriptjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Automatisch een post plaatsen met PI kan wel ja
En anders moet ik het ff aan mcD vragen, of die nog een GreaseMonkey scriptje heeft ofzo
Ik doe het nu ook zonderquote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik elke post met de hand heb gemaakt. Scriptjes om postaantallen te krikken
Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.quote:
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Fokken met scriptjes is als neuken met Lieke van Lexmond playboy foto's
Ze staan al op internet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.
Maar het is dus volgens jou niks
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?
Nog niet gezienquote:
Die durft nou niet meer natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragen
Zonnetje breekt hier ook doorquote:
Hou es ff stil.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
+1 scherpquote:
Mja, wat zullen we zeggen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
Ze zeggen dat het kunst isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
ja, ik ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
Ach, als ze er zelf maar tevreden mee isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
... dan zou jij het ook doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....
Why not. Niet dat iemand zit te wachten op een halfnaakte pinguin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |