Iddquote:
Oh?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Idd
Alleen zijn er bepaalde users/klonen die de PI's nog niet gevonden hebben
Waar waar...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het onweer is ook weer begonnen ja. Geweldig
Misschien maak je alleen foto's van onweerquote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie op de KNMI-site dat het in Juni wel schitterend weer geweest moet zijn (het neerslagtekort loopt bijna lineair op, en steil ook) maar als ik dan foto's van juni ga terugzoeken vind ik alleen maar foto's met onweer, regen en bewolking erop. KUTzomerWEER ja
Ik nietquote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie flitsen hier af en toe
Hier ook helder (op wat wolkjes na dan..)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij is het nog helder als ik goed kijk. En toch zag ik flitsen.
Ossestaartsoep!quote:
Soms best lekkerquote:
Op KUS of op AC/DCquote:
Sommige mensen doen we eens rare dingenquote:
Geen last van als aboquote:
Ja, of zoquote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien maak je alleen foto's van onweer
Als je als een debiel gaat spammen is dat gauw genoeg afgelopen natuurlijkquote:
Nee, ik post gewoon niet snel genoegquote:
Dat was het eerste normale nummer wat ik vond doen ik zocht op donderslagquote:
In dit topicquote:Op donderdag 11 september 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
Het nare is, ik krijg die melding dat ik niet zo snel mag posten, maar wat ik wil posten is ook daadwerkelijk ontopic
Dat lijkt me niet ququote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef qu63 het volgende:
De abo-toevoeging slaat nergens op
Of Danny heeft het er in gebouwd
Goede tip.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef qu63 het volgende:
Ik doe dan meestal meteen F5, en dan die melding accepteren en dan staat het er alsnog
Maar het kan welquote:
Een van mn spaarzamequote:
Zou kunnen ja, met Danny weet je het maar nooitquote:
Nee, hij plaatst alleen kwaliteitsposts. Dan zijn je posts langer enzoquote:
En daarna meteen 1 nietquote:
Wait, what?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
Nee, hij plaatst alleen kwaliteitsposts.
Zoenen met Bengelsquote:
Het staat zelfs in zn ondertitel!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
We hadden het over JortK toch?
PIquote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, met Danny weet je het maar nooit
Ja maar goed, wat zegt dat nou?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in zn ondertitel!
Wou je zeggen dat het niet zo wasquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
We hadden het over JortK toch?
Jij soms ook hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog lief.
Nou ja, we mogen jou toch ook fles noemen?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wat zegt dat nou?
Oh sorry, dat dacht ik, maar wilde ik niet opschrijvenquote:
Dat is wat andersquote:Op donderdag 11 september 2008 21:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou ja, we mogen jou toch ook fles noemen?
Nee, ik weet voldoende.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat dacht ik, maar wilde ik niet opschrijven
Zal ik het editten?
Tot snel hequote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet voldoende.![]()
Vertrekt
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet voldoende.![]()
Vertrekt
Zou knap zijn als je em vorige maand al gemaakt zou hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef JortK het volgende:
Deze post heb ik trouwens lang niet gemaakt: Chrome
Tering lekker belangrijkquote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef qu63 het volgende:
Fles, je verneukt het "hele-topic-met-PI's"-idee
Jaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
PItje erbij voor qu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |