Daar ga morgen ook ff kijken voor een wollen/cashmere jas.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik heb m'n wollenjas van Suit Supply. Maat 44
(nog een voordeel van SS). Donker grijs, maar lichter dan antraciet.

Dat was aanvankelijk ook mijn doel, maar toch niet helemaal gelukt. Een jasje onder een overjas scheelt een volle maat, dus het is of te krap met jasje of te ruim zonder jasje. Ik heb gekozen voor te ruim zonder jasje, maar ik denk dat ik hem daarom weinig zonder jasje zal dragen. Op de foto heb ik een jasje aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb een jas nodig die ik het liefst over een pak kan aandoen en normaal kan dragen. Wel zo makkelijk voor in de winter en het zijn gewoon mooie jassen.

Ik heb dezelfde gekocht en dan in antraciet grijs. Wat je zegt klopt wel. Als ik een jasje eronder heb dan past het perfect. Als ik er geen jasje onderaan heb, dan is het een klein beetje groter, maar het kan wel, het staat niet heel fout.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dat was aanvankelijk ook mijn doel, maar toch niet helemaal gelukt. Een jasje onder een overjas scheelt een volle maat, dus het is of te krap met jasje of te ruim zonder jasje. Ik heb gekozen voor te ruim zonder jasje, maar ik denk dat ik hem daarom weinig zonder jasje zal dragen. Op de foto heb ik een jasje aan.
Dat wordt waarschijnlijk dus nog een extra jas. Misschien dan maar een praktische, voor als het hard regent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:04 schreef Maxxieh het volgende:
Ik moet over 2.5 week een presentatie geven en is dus een mooi moment om een pak te kopen. Alleen ik zit met een probleem (in mijn ogen iig), ik ga het komende jaar namelijk fitnessen. Hierdoor zal ik wel breder worden en ben ik bang dat ik dan mijn pak niet meer ga passen. Alleen zal dit een erg groot probleem zijn, of kunnen ze later het pak altijd nog vermaken?
Ben van plan om er een bij Suit Supply aan te schaffen. Of zeggen jullie dat ik voor nu beter een goedkoper pak aan zal schaffen en later 1 bij bijv. suit supply?
 ! Je pak past dan echt nog wel! Dus gewoon SS!
! Je pak past dan echt nog wel! Dus gewoon SS!  
 Nais, waar zijn ze van, GiorGio? Heb ook zoiets gespot alleen dan hogere soort!quote:

Magnanni...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais, waar zijn ze van, GiorGio? Heb ook zoiets gespot alleen dan hogere soort!

Waar heb je ze gekocht eigenlijk?
 Waar heb je ze gekocht eigenlijk? 

Dat kan, maar dat interesseert me geen moer!quote:
Arendonk in Groningenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Maxxieh het volgende:
Rekkie vind deze wel mooi, zou zelf alleen de versie nemen zonder gaatjes. Maargoed jij moet het dragen natuurlijk!Waar heb je ze gekocht eigenlijk?
Tja dat kan.... ik ben zelf geen fan van de kale recht toe recht aan schoenen en dit is voor mij dus een wel overwogen keus. Op één of andere manier loop ik altijd straal voorbij de geheel 'gladde' schoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Mooie schoen, Rekkie, ben zelf niet zo'n opanka fan en vind het daarom ook wat druk samen met de overige versierselen op je schoen.

Kritiek hoort erbij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat interesseert me geen moer!
[..]
Arendonk in Groningen
[..]
Tja dat kan.... ik ben zelf geen fan van de kale recht toe recht aan schoenen en dit is voor mij dus een wel overwogen keus. Op één of andere manier loop ik altijd straal voorbij de geheel 'gladde' schoen.
Vandaar mijn keus.
Laat ik het nog iets anders stellen: Bij een ander vind ik het altijd mooier dan bij mijzelf.

Ja klopt, maar onderbouwde kritiek is zo veel nuttiger!quote:

Nix mis met de stropdassen ook ze zijn ook gewoon cheap dus is het wel goed te doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Maxxieh het volgende:
Rekkie vind deze wel mooi, zou zelf alleen de versie nemen zonder gaatjes. Maargoed jij moet het dragen natuurlijk!Waar heb je ze gekocht eigenlijk?
Roycooo, ik weet dat je niet zo snel groeit. Zou wat zijn, anders zouden heel veel mensen er als een reus bij lopen. Maar misschien ben ik gewoon bang dat het te strak gaat zitten o.i.d. Dat wordt deze week dus even een tripje naar de SS, ga voor een antraciet pak, is een veilige keuze.
Hoe zit het met de kwaliteit van de dassen bij SS, of is even naar de bijenkorf lopen een betere keuze?

Ik ook, maar ik het maalde gister wel door me hoofd dat ik zoveel geld voor schoenen heb neergelegd.quote:

Dat vrees ik ook inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:19 schreef Mr.Adams het volgende:
Haha, hoeveel hebben ze gekost, als ik vragen mag?
Probleem met mooie dure schoenen is dat, als je eenmaal je eerste paar gekocht hebt, je nooit meer met minder tevreden bent en alleen maar duurder en duurder gaat kopen

Je hoeft het niet altijd letterlijk te zeggen om iets te willen zeggen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar onderbouwde kritiek is zo veel nuttiger!
En ik zeg ook nergens dat ik niet tegen de kritiek kan of dat ik kritiek niet wil horen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |