abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61978350
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja dat recht staan klopt, ik heb geen goede houding.. Dat komt door een ongeluk enkele jaren terug, waarbij mijn rug nogal de klos was.. Loop er nog steeds voor bij fysiotherapie.. Nogal kut.

En uitstraling creëren kan ik me ook wel voorstellen, daar moet ik nog wat aan werken.

Post jij eens een foto van jezelf in pak, hoe het wel moet.
Ik heb nog geen pak nodig en dus ga ik ook geen honderden euro's uitgeven aan iets dat nog niet nodig is. Maar als ik tot koop over ga, zorg ik wel voor kwaliteit. Ik draag dus voornamelijk casual-kleding (pantalon, shirt, et cetera - net doch casual).

Sowieso vind ik bruin erg 'not-done'. Gezien de functie die jij gaat krijgen, stage lopen in een bank, had je het veel formeler aan moeten pakken. Te beginnen met een effen blauw/antraciet pak met een net effen blauw shirt en een nette, bij behorende das (geheel naar keuze combineren met de rest, naar eigen keuze met een simpel doch net patroon erin om de rest enigszins te breken). Om het af te maken neem je gewoon een zwarte riemen en zwarte Oxfords, op deze manier zie je er formeel uit en houd je je een beetje aan de hiërarchie die bij de banken heerst. Natuurlijk heb je genoeg andere combinaties, maar dit is gewoon een zeer standaard combinatie die tijdloos gedragen kán worden. Ik zou zelf overigens de voorkeur aan een 'Prince Albert' knoop geven, maar om het standaard te houden zou ik dus gewoon een saaie windsor kiezen. Ook is het belangrijke bij behorende kousen te kopen.

Betreft de pasvorm vind ik je broek te lang en wijd, je jasje sluit bij de schouders niet netjes aan en oogt naar mijn mening ook te lang en wijd, net als de mouwen (je manchetten moeten ongeveer 1 á 1,5cm uitsteken) - om het even simpel en snel uit te leggen...

Enkele voorbeelden van leuke combinaties, die meer stijl uitstralen en toch vrij rustig overkomen:

Bronnen van de foto's: www.stijlforum.nl

Goed, mij maakt het in principe niet zoveel uit of je voor lul wilt lopen (in mijn ogen tenminste) of niet. Als jij jezelf daar prettig in voelt; vooral blijven dragen. Maar ík zou me er niet prettig in voelen. De keuze is dus aan jezelf.
pi_61981162
Het zit voor geen meter. Sorry.
pi_61983034
Ik vind de twee reacties hierboven een beetje overdreven. Vooral het advies om voor de standaardcombinatie te gaan vind ik belachelijk, al was ik zelf waarschijnlijk ook voor een blauw pak gegaan, een leuke lichtbruine riem en schoenen maakt het allemaal net een beetje frisser en jonger.

Voor een eerste pak op een klein budget is het een prima pak, je moet het wel echt even laten vermaken bij een kleermaker. Let dan een beetje op de tips die hier gegeven zijn en dan loop je iig niet voor lul Ga voor je volgende pak echter wel naar Suit Supply oid en laat je daar uitgebreid adviseren en helpen (en ga dan dus niet op een zaterdagmiddag ), dan is het volgende pak iig helemaal 100% goed.
  zondag 28 september 2008 @ 22:40:31 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_61983714
Om in Nederland "voor lul" te lopen, mag je het nog wel wat bonter maken Ik lach nog steeds van binnen als ik collega's een rood regenjack over hun pak zie gooien en op spekzolen van ongepoetste schoenen zie staan.

Dus voor lul lopen doe je niet snel. Ik ben het wel eens met de opvatting dat je met een donkerblauw pak veel meer mogelijkheden had gehad om te cobineren met shirts en dassen. Maar ik neem aan dat je geen 5 dagen per week dat bruine pak en die schoenen aan doet en dus ook nog wel eens kunt wisselen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61984429
De kans dat hij 5 dagen in de week dat bruine pak aan doet is volgens mij redelijk groot, dus dat is vervelend. Wat eventueel een idee is, is om voor een paar euro een mooie donkerblauwe pantalon en een paar bijpassende hemden te kopen. Als je geen belangrijke afspraken hebt loop je namelijk toch met alleen pantalon en hemd, met eventueel das, dus dan heb je iig meer combinaties.

Als je dan meteen een simpele trui koopt (een effen trui met v-hals) heb je meteen een leuke "casual" combinatie.

Ik ga weer even verder met het poetsen van m'n schoenen, de Cirage Superieur kan er nu op
pi_61984527
Heb zelf ook nog 2 pantalons nodig voor m'n werk, die kan ik dus beter bij de Suit Supply halen dan bij een Mexx/WE ?
pi_61984701
Zou ik wel doen...persoonlijk ben ik geen fan van de Mexx/WE. Bij de Bijenkorf hebben ze soms ook aardige spullen en in de uitverkoop is dat qua prijs ook goed te doen volgens mij. Suit Supply is prima spul voor een redelijke prijs.
pi_61984794
Wat kost een simpele pantalon eigenlijk bij de SS?
  zondag 28 september 2008 @ 23:19:31 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_61984864
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:17 schreef Maxxieh het volgende:
Wat kost een simpele pantalon eigenlijk bij de SS?
Ze hebben nu een hele mooie lichtgrijze wollen broek (pantalon ) voor 149 euro.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61984914
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef Mr.Adams het volgende:
En saai...

Een "standaard" donkerblauw of antraciet (grijs ) pak kun je juist een beetje opfrissen door er mooie lichtbruine schoenen onder aan te trekken

Zelf draag ik bijvoorbeeld deze schoenen (van Bommel) onder een blauw pak:
[ afbeelding ]
Heerlijke schoenen, heb ze daarnaast ook nog in het zwart
En daarnaast ben ik het eens met Adelante qua op- en/of aanmerkingen op Dimitri.
pi_61985004
Hmm 150 euro... Het is eigenlijk maar een bijbaan voor 2 dagen in de week. Ik dacht namelijk meer aan 70 euro ofzo.
  zondag 28 september 2008 @ 23:27:05 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_61985051
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm 150 euro... Het is eigenlijk maar een bijbaan voor 2 dagen in de week. Ik dacht namelijk meer aan 70 euro ofzo.
Dan zou ik het gewoon bij H&M houden, hebben mooie slanke broeken en qua kwaliteit prima om mee te starten, ook hun merino v-hlas sweaters voor 25 euro zijn prima. Als je fulltime komt te werken, verleg je vanzelf te standaard qua kleding.
pi_61985087
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Maxxieh het volgende:
Niet bij SS... is mijn ervaring
pi_61985379
Waarom heeft niemand het hier over Setpoint? Ik ben prima te spreken over een 2tal pakken wat ik daar heb gekocht. Dimmagio en Strellson. Laten vermaken.. zitten prima. Mooie hemden (helaas geen Dimaggio meer), van Van Gils bijvoorbeeld. Dassen vind ik daar niet echt mooi overigens.
pi_61985531
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:39 schreef Oksel het volgende:
Waarom heeft niemand het hier over Setpoint? Ik ben prima te spreken over een 2tal pakken wat ik daar heb gekocht. Dimmagio en Strellson. Laten vermaken.. zitten prima. Mooie hemden (helaas geen Dimaggio meer), van Van Gils bijvoorbeeld. Dassen vind ik daar niet echt mooi overigens.
Omdat Setpoint imo niet echt voor fijnproevers is.... standaard pakken. En volgens mij doen ze niet aan maatpakken.

Ik vind Setpoints ook geen fijne winkels om te 'vertoeven'
pi_61985594
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dan zou ik het gewoon bij H&M houden, hebben mooie slanke broeken en qua kwaliteit prima om mee te starten, ook hun merino v-hlas sweaters voor 25 euro zijn prima. Als je fulltime komt te werken, verleg je vanzelf te standaard qua kleding.
Mja denk dat ik dat maar doe. Heb er ook een katoenen broek van, zitten prima! Zeker de slim fits, die zitten echt perfect op de schoen. Denk dat ik volgend jaar wel voor een paar magnanni's ga, heb nu zwarte leren 'punt'schoenen van de zara. Maar dat leer is heel erg slap.
pi_61985654
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:04 schreef Mr.Adams het volgende:
De kans dat hij 5 dagen in de week dat bruine pak aan doet is volgens mij redelijk groot, dus dat is vervelend. Wat eventueel een idee is, is om voor een paar euro een mooie donkerblauwe pantalon en een paar bijpassende hemden te kopen. Als je geen belangrijke afspraken hebt loop je namelijk toch met alleen pantalon en hemd, met eventueel das, dus dan heb je iig meer combinaties.

Als je dan meteen een simpele trui koopt (een effen trui met v-hals) heb je meteen een leuke "casual" combinatie.

Ik ga weer even verder met het poetsen van m'n schoenen, de Cirage Superieur kan er nu op
Heb eerst wat kortere stageperiode's, zo af en toe een dag.. Einde van het schooljaar 10 weken non-stop..

Tegen die tijd ben ik van plan er wel er een pak bij te hebben.. En dan eens bij SS of iets dergelijks kijken.. Het pak nu was gewoon omdat ik snel een pak nodig heb.. En omdat ik nogal blut ben.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  maandag 29 september 2008 @ 11:50:03 #118
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_61992418
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ze hebben nu een hele mooie lichtgrijze wollen broek (pantalon ) voor 149 euro.
149 euro? Ik heb vorige week bij Suit Supply een wollen broek gekocht voor 79 euro. Donkergrijs/bruin, maar deze was er ook in grijs en licht grijs. Misschien dat ze ook broeken verkopen van 149 euro, maar die heb ik niet gezien. Prijs/kwaliteittechnisch gezien zijn die 79 euro broeken wel heel erg prettig.
I am a black hole shitting into the void
pi_61992701
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat Setpoint imo niet echt voor fijnproevers is.... standaard pakken. En volgens mij doen ze niet aan maatpakken.

Ik vind Setpoints ook geen fijne winkels om te 'vertoeven'
Om mensen heen te verwijzen.. zoals er ook mensen naar SS worden doorverwezen. Ik vind SS geen fijne winkel om te vertoeven. En de pakken daar zijn over het algemeen heel slank gesneden.. als je iets forser / gespierder bent kom je daar niet aan een mooi pak.

Ik heb goede ervaringen met SetPoint.
pi_61993407
Ben persoonlijk ook geen fan van Setpoint, dan kun je naar mijn mening beter eens kijken in de Bijenkorf.
pi_61993495
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb eerst wat kortere stageperiode's, zo af en toe een dag.. Einde van het schooljaar 10 weken non-stop..

Tegen die tijd ben ik van plan er wel er een pak bij te hebben.. En dan eens bij SS of iets dergelijks kijken.. Het pak nu was gewoon omdat ik snel een pak nodig heb.. En omdat ik nogal blut ben.
Een mogelijke oplossing voor je financiele beperking kan zijn:
"Mama, alle andere mensen bij de bank hebben wel meerdere pakken en ik loop de hele week in hetzelfde "

Bij Suit Supply kun je voor 400-500 euro al een heel mooi pak hebben, dan heb je dus een pak inclusief vermaakkosten, hemd en das. Ga echter nooit op een zaterdagmiddag of koopavond naar de SS, neem er een dik uur de tijd voor op een donderdagmiddag bijvoorbeeld. Op die manier heb je alle tijd en ruimte en (met een beetje geluk) ook nog iemand bij je staan die er verstand van heeft.
pi_61994441
Vergeten schoenspanners mee te nemen toen ik even 5 dagen weg was, je ziet het toch meteen aan de schoen... Gisteravond heb ik het gelukkig aardig kunnen corrigeren door ze onmiddelijk weer in de spanners te zetten en door ze een een grote beurt met The Royal Treatment producten te geven
pi_61996661
Volgens de site van TRT is Zwartjes in A'dam geen officiele dealer. Verkopen ze het daar wel?
pi_62036255
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:25 schreef Mr.Adams het volgende:
Vergeten schoenspanners mee te nemen toen ik even 5 dagen weg was, je ziet het toch meteen aan de schoen... Gisteravond heb ik het gelukkig aardig kunnen corrigeren door ze onmiddelijk weer in de spanners te zetten en door ze een een grote beurt met The Royal Treatment producten te geven
Gebruik jij alle producten van the royal treatment? Vandaag nieuwe oxfords gekocht bij Eduard Pelger in Rotterdam, en daar kwamen ze met een trommel aanzetten met allerlei producten van RT erin (lotion, verf, doeken, etc) voor 35 euro. Heb hem niet genomen omdat ik m'n verzorgingsproducten los ga halen.

Heb overigens schoenen gekocht van het merk Kings. Iemand toevallig ervaring met dit merk?
pi_62036664
Ik heb dat zelfde zilveren blik gekocht, ik neem aan dat je die bedoelt? Daarin zit de lotion, creme en cirage (wax) en dan heb je bijna alles wat je nodig hebt. Er is ook een "Graisse Superieur" om haarscheurtjes weg te werken maar die heb ik nog niet nodig gehad en dus nog niet gehaald. 35 euro voor dat blik is veel, zeker aangezien de lotion, creme en wax samen "slechts" ¤16,50 kosten maar er zit ook een goede inpoetsdoek en meerdere uitpoetsdoekjes bij, en natuurlijk een mooi blik om alles in te doen

Met de lotion, creme en cirage heb je echt alles wat je nodig hebt om je schoenen als nieuw te houden In het bijgeleverde boekje staat overigens precies beschreven hoe je ieder type schoen dient te verzorgen.
pi_62045976
Yep, dat zilveren blik bedoel ik inderdaad. Het boekje heb ik alvast meegekregen en daar staat een heel stappenplan in beschreven die je twee wekelijks dient te herhalen (voor glad leren schoenen).

Dat stappenplan bestaat o.a. uit het gebruik van de Lotion Superieur (lederdressing), Crème Superieur (schoencrème), en Cirage Superieur (schoenwas).

Verder om de drie maanden een vingertopje Graisse Superieur (schoenvet).

Zijn echt al die spullen aan te raden? Of kun je volstaan met bijv. twee losse producten.
pi_62054661
misschien niet de juiste forum maar kent iemand een board of forum waarin alleen over underwear gediscussierd wordt?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:28:00 #128
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_62055273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:20 schreef brianv het volgende:
Zijn echt al die spullen aan te raden? Of kun je volstaan met bijv. twee losse producten.
Je hebt ze echt alle drie nodig. Je kunt de producten uiteraard gewoon los kopen, maar koop ze dan wel alle drie. Ik heb het blik gekocht omdat ik meteen dat blik zelf erbij wilde Daarnaast zijn die groene uitpoetsdoekjes echt een must.
pi_62055428
Gewoon een paar potjes saphir medaille d'or en een crempje voor wat extra glans is genoeg hoor. Ga maar eens naar Sir Max in A'dam. Is een stuk relaxter toeven dan bij Danny. Een beetje een Sartoria vs Oger verhaal.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_62067263
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:33 schreef Neuroscience het volgende:
Gewoon een paar potjes saphir medaille d'or en een crempje voor wat extra glans is genoeg hoor. Ga maar eens naar Sir Max in A'dam. Is een stuk relaxter toeven dan bij Danny. Een beetje een Sartoria vs Oger verhaal.
Inderdaad! Paar microvezeldoekjes (5 voor een paar euro op de markt), oude tandenborstels + wat oude panties erbij een klaar is kees. Leer teveel verzorgen is nog slechter dan te weinig.... 1x per maand een keer poetsen is meer dan voldoende.....

TRT is allemaal leuk en aardig, maar de kenner weet dat dat niet de meeste bang for the buck is.... Saphir-spul is tegenwoordig op elke straathoek te krijgen....

pi_62078004
Beetje uitstraling
pi_62078042
Lachen kan geen kwaad

pi_62090738
Bij een colbert met drie knopen, behoor je dan de bovenste twee dicht te doen, of alleen de middelste?
pi_62090965
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:05 schreef Pandaa78 het volgende:
Lachen kan geen kwaad

[ afbeelding ]
Knoop dicht als je staat, jasje lijkt wel erg kort, en je mouwen zijn te lang.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_62091034
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Knoop dicht als je staat, jasje lijkt wel erg kort, en je mouwen zijn te lang.
Ah crap.... to slow
pi_62108688
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef brianv het volgende:
Bij een colbert met drie knopen, behoor je dan de bovenste twee dicht te doen, of alleen de middelste?
Anyone?
pi_62108803
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:30 schreef brianv het volgende:

[..]

Anyone?
De regel is dan volgensmij 1 knoop dicht. De middelste dus.
pi_62109356
3 knoops, de middelste dicht, 2 knoops, de bovenste dicht..
pi_62110168
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:59 schreef JAY-T het volgende:
3 knoops, de middelste dicht, 2 knoops, de bovenste dicht..
Bij 3 knoops kan ook de bovenste (en middelste) dicht, afhankelijk van de snit.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_62112676
Net een overhemd gekocht van Circle of Gentlemen Wat een vet ding, binnenkort foto.
pi_62113139
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Net een overhemd gekocht van Circle of Gentlemen Wat een vet ding, binnenkort foto.
Ben benieuwd..
pi_62123754
Even samengevat wat betreft het onderhoud van glad leren schoenen. Als ik het goed begrijp zijn de volgende drie producten een must:

- lotion (om te reinigen)
- wax (om het leer soepel te houden, en te beschermen tegen water)
- creme (om de kleur bij te houden)

En of je dan kiest voor TRT of Saphir maakt niet zoveel uit. Beide zijn prima.

Klopt dit?

Een stift om de zijkant van de zool/hiel bij te kleuren gebruiken jullie verder niet? Aangezien die ook in het blik van TRT zit, samen met een "Graisse Superieur" om haarscheurtjes weg te werken. Als ik het goed begrijp zijn deze producten niet echt nodig.
pi_62124159
bij het kopen van een degelijk pak denk ik vrijwel direct aan Barsoi... toch lees ik niets hierover terug in dit topic..

is Barsoi dan toch niet zo'n goede zaak als ik mij voorstel? :p
pi_62126500
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ben benieuwd..
Foto staat in ''wat draag je vandaag'' topic.
pi_62127710
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben van plan vandaag of morgen mijn tweede te halen.... ook mij ontbreekt het nog aan een foto.
Maar dat komt weer omdat ik nog geen foto-maak-machine heb
pi_62127734
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik ben van plan vandaag of morgen mijn tweede te halen.... ook mij ontbreekt het nog aan een foto.
Maar dat komt weer omdat ik nog geen foto-maak-machine heb

pi_62127776
Ik vind het wal-ge-lijk! Gewoonweg degoutant, voornamelijk door de té hoge boord met drie knoopjes. Daarbij vind ik het ook allemaal veel te druk.
pi_62127797
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik vind het wal-ge-lijk! Gewoonweg degoutant, voornamelijk door de té hoge boord met drie knoopjes. Daarbij vind ik het ook allemaal veel te druk.
Te druk

Jij draagt alleen witte effen shirts?
pi_62127846
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
Mwoah te druk valt wel mee, ik vind het wel mooi.. Juist die 3 knopen vind ik mooi. Alleen die rode pads vind ik persoonlijk wat minder..

Verder, mooi ding!
pi_62127861
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Te druk

Niet op reageren man..... anders krijgen we hier weer een nutteloze 'smaak-discussie'

De één vind het mooi (waaronder ik) de ander niet....

Ik roep chapeau!
pi_62127896
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Te druk

Ik draag ook streepjes. Maar lekker standaard kleurtje - dus niet allerlei verschillende - en niet van die degoutante boorden/knoopjes.
pi_62128720
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:16 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Ik draag ook streepjes. Maar lekker standaard kleurtje - dus niet allerlei verschillende - en niet van die degoutante boorden/knoopjes.
Oke, dat kan. Meestal draag ik ook gewoon streepjes, maar dit is weer eens wat anders.
Pasvorm is ook perfect
pi_62131630
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Oke, dat kan. Meestal draag ik ook gewoon streepjes, maar dit is weer eens wat anders.
Pasvorm is ook perfect
Pasvorm is niet perfect, dat kun je goed zien op de foto. De naad van onder je oksels hoort kaasrecht omhoog te lopen en er mag hier en daar nog wel wat stof weg.
pi_62131986
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Pasvorm is niet perfect, dat kun je goed zien op de foto. De naad van onder je oksels hoort kaasrecht omhoog te lopen en er mag hier en daar nog wel wat stof weg.
Ach, hij zit prima zoals hij nu zit, en zit tenminste niet als een parachute .
pi_62132182
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ach, hij zit prima zoals hij nu zit, en zit tenminste niet als een parachute .
Kijk, dat is al anders dan perfect.
pi_62132209
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Naja, je snapte me wel, dacht ik zo

Ach, eventueel kan ik hem dan nog laten vermaken door de winkel waar ik hem gekocht heb.
pi_62132212
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Wat voor de één perfect is hoeft voor de ander natuurlijk niet zo te zijn hè
pi_62132316
Binnenkort ook eens een NT overhemd halen
pi_62132461
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat voor de één perfect is hoeft voor de ander natuurlijk niet zo te zijn hè
Perfectie bestaat niet, goed gelezen...
pi_62132496
Er is bijna altijd wel wat op aan te merken.
pi_62136147
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Perfectie bestaat niet, goed gelezen...
Jammer dat jij het niet goed gelezen hebt
pi_62145389
Ontopic: Vanmiddag denk ik even een bezoekje brengen aan Hans Diderich. Ben naarstig op zoek naar een paar nieuwe schoenen.
Een paar Cordwainer lijkt me wel wat

[ Bericht 27% gewijzigd door Mylene op 07-10-2008 18:17:04 (offtopic weg) ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:34:27 #163
122677 B.Honderd
Tute Pommes!
pi_62145937
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ontopic: Vanmiddag denk ik even een bezoekje brengen aan Hans Diderich. Ben naarstig op zoek naar een paar nieuwe schoenen.
Een paar Cordwainer lijkt me wel wat
Ik heb er een paar van. Na een jaar is de zool wel helemaal op. Verder loopt het heerlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 07-10-2008 18:17:15 ]
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_62158233
Heb tijdens een opruiming van een kledingkast nog een gloednieuw paartje Greve Mocassin mt. 12.5 gevonden. Iemand interesse of weet iemand een persoon die wel geïnteresseerd zou zijn?

Ik ga binnenkort kijken voor Magnanni schoenen, die zolen van m'n zara schoenen zijn echt te slap. Voel elk steentje op de straat.
pi_62172894
Dit ga ik eens even volgen . Ben ook wel een liefhebber van mooie kledij.
pi_62187963
Vrijdag een paar Greve Goodyear Excellents (custom made, met mijn initialen erin ) besteld. Het duurt nog wel een week of 6 voordat ze klaar zijn, maar dan heb je ook wat. Foto's volgen! tegen die tijd dan
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:32:08 #167
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62190202
Initialen zijn voor.. criminelen.
pi_62193811
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:32 schreef Oksel het volgende:
Initialen zijn voor.. criminelen.
Ik weet het Maar het zat bij de prijs in, dus dan ben je juist een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
pi_62200612
Ok, even een kickje dan.

Om de kredietcrisis wat af te wenden ga ik deze week weer eens wat uitgeven voor een maatpak. Natuurlijk komt er dan het hele lijstje voorbij met keuzes, keuzes.
Bij de standaarddingen heb ik gewoon zo mijn voorkeuren, maar het zou wel leuk zijn om nog wat tips te hebben over minder gangbare leuke 'aanpassingen', waar ik misschien helemaal niet aan denk.

Dus.. roept u maar...
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:13:51 #170
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_62208323
Ropet u anders maar wat u nu in gedachten heeft, dan vullen wij wel aan..
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:24:52 #171
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62246080
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Neuroscience het volgende:
@Gimmick: als je goede cashmere hebt is het idd minder duurzaam, maar de cashere van SS valt niet echt in die categorie. Verder betaal je bij Boss zeker voor de naam, kwalitatief is SS niet slechter, misschien zelfs beter. Iig een betere prijs-kwaliteitsverhouding. Ik zou dus voor een jas van ss gaan. Tenzij je je maat 48 hebt, want dan heb ik nog wel een overjas van Caruso voor je, slechts 450e.
Ik heb m'n wollenjas van Suit Supply . Maat 44 (nog een voordeel van SS). Donker grijs, maar lichter dan antraciet.
pi_62246493
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!

Waar koop je die? Of... hoe heet zo,n shirt/hemd?
Toon moed!
pi_62246551
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Qlubtempo het volgende:

[..]

Gaaf!

Waar koop je die? Of... hoe heet zo,n shirt/hemd?
Circle of Gentleman.
pi_62246674
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Circle of Gentleman.
Een vergelijkbare style, maar goedkoper van CG: The Art of Camouflage
pi_62247790
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik heb m'n wollenjas van Suit Supply . Maat 44 (nog een voordeel van SS). Donker grijs, maar lichter dan antraciet.
Gimmick kom maar op met die foto, wil hem wel zien..
Fight Till The Last Second
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:03:25 #176
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62266750
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Daar ga morgen ook ff kijken voor een wollen/cashmere jas.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62266919
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie wollen jas.. Morgen uit college maar ff langs de Suit Supply hier in Groningen lopen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:46:02 #178
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62267756
Ik heb een jas nodig die ik het liefst over een pak kan aandoen en normaal kan dragen. Wel zo makkelijk voor in de winter en het zijn gewoon mooie jassen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:08:24 #179
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62272189
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:46 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb een jas nodig die ik het liefst over een pak kan aandoen en normaal kan dragen. Wel zo makkelijk voor in de winter en het zijn gewoon mooie jassen.
Dat was aanvankelijk ook mijn doel, maar toch niet helemaal gelukt. Een jasje onder een overjas scheelt een volle maat, dus het is of te krap met jasje of te ruim zonder jasje. Ik heb gekozen voor te ruim zonder jasje, maar ik denk dat ik hem daarom weinig zonder jasje zal dragen. Op de foto heb ik een jasje aan.

Dat wordt waarschijnlijk dus nog een extra jas. Misschien dan maar een praktische, voor als het hard regent.

pi_62294243
Mooi exemplaar, mooie rijke kleur voering ook.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:34:21 #181
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62304505
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Dat was aanvankelijk ook mijn doel, maar toch niet helemaal gelukt. Een jasje onder een overjas scheelt een volle maat, dus het is of te krap met jasje of te ruim zonder jasje. Ik heb gekozen voor te ruim zonder jasje, maar ik denk dat ik hem daarom weinig zonder jasje zal dragen. Op de foto heb ik een jasje aan.

Dat wordt waarschijnlijk dus nog een extra jas. Misschien dan maar een praktische, voor als het hard regent.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde gekocht en dan in antraciet grijs. Wat je zegt klopt wel. Als ik een jasje eronder heb dan past het perfect. Als ik er geen jasje onderaan heb, dan is het een klein beetje groter, maar het kan wel, het staat niet heel fout.
pi_62312417
Ik moet over 2.5 week een presentatie geven en is dus een mooi moment om een pak te kopen. Alleen ik zit met een probleem (in mijn ogen iig), ik ga het komende jaar namelijk fitnessen. Hierdoor zal ik wel breder worden en ben ik bang dat ik dan mijn pak niet meer ga passen. Alleen zal dit een erg groot probleem zijn, of kunnen ze later het pak altijd nog vermaken?

Ben van plan om er een bij Suit Supply aan te schaffen. Of zeggen jullie dat ik voor nu beter een goedkoper pak aan zal schaffen en later 1 bij bijv. suit supply?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:09:03 #183
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62312514
Suit Supply is imo vrij cheap. Zo veel breder zal je toch wel niet worden?
pi_62312530
Succes!!!

pi_62314591
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:04 schreef Maxxieh het volgende:
Ik moet over 2.5 week een presentatie geven en is dus een mooi moment om een pak te kopen. Alleen ik zit met een probleem (in mijn ogen iig), ik ga het komende jaar namelijk fitnessen. Hierdoor zal ik wel breder worden en ben ik bang dat ik dan mijn pak niet meer ga passen. Alleen zal dit een erg groot probleem zijn, of kunnen ze later het pak altijd nog vermaken?

Ben van plan om er een bij Suit Supply aan te schaffen. Of zeggen jullie dat ik voor nu beter een goedkoper pak aan zal schaffen en later 1 bij bijv. suit supply?

Lol! Je ''groeit'' echt niet zo snel hoor tenzij je anabolen naar binnen propt ! Je pak past dan echt nog wel! Dus gewoon SS!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Rekkie het volgende:
Succes!!!

[ afbeelding ]
Nais, waar zijn ze van, GiorGio? Heb ook zoiets gespot alleen dan hogere soort!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62316056
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:47 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Nais, waar zijn ze van, GiorGio? Heb ook zoiets gespot alleen dan hogere soort!
Magnanni...

Kwalitatief imo beter dan GiorGio
pi_62317012
Ik vind ze maar lelijk.
pi_62317920
Rekkie vind deze wel mooi, zou zelf alleen de versie nemen zonder gaatjes. Maargoed jij moet het dragen natuurlijk! Waar heb je ze gekocht eigenlijk?

Roycooo, ik weet dat je niet zo snel groeit. Zou wat zijn, anders zouden heel veel mensen er als een reus bij lopen. Maar misschien ben ik gewoon bang dat het te strak gaat zitten o.i.d. Dat wordt deze week dus even een tripje naar de SS, ga voor een antraciet pak, is een veilige keuze.

Hoe zit het met de kwaliteit van de dassen bij SS, of is even naar de bijenkorf lopen een betere keuze?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:21:49 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_62318986
Mooie schoen, Rekkie, ben zelf niet zo'n opanka fan en vind het daarom ook wat druk samen met de overige versierselen op je schoen.
pi_62319650
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik vind ze maar lelijk.
Dat kan, maar dat interesseert me geen moer!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Maxxieh het volgende:
Rekkie vind deze wel mooi, zou zelf alleen de versie nemen zonder gaatjes. Maargoed jij moet het dragen natuurlijk! Waar heb je ze gekocht eigenlijk?

Arendonk in Groningen
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Mooie schoen, Rekkie, ben zelf niet zo'n opanka fan en vind het daarom ook wat druk samen met de overige versierselen op je schoen.
Tja dat kan.... ik ben zelf geen fan van de kale recht toe recht aan schoenen en dit is voor mij dus een wel overwogen keus. Op één of andere manier loop ik altijd straal voorbij de geheel 'gladde' schoen.
Vandaar mijn keus.

Laat ik het nog iets anders stellen: Bij een ander vind ik het altijd mooier dan bij mijzelf.
pi_62321183
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 00:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat interesseert me geen moer!
[..]

Arendonk in Groningen
[..]

Tja dat kan.... ik ben zelf geen fan van de kale recht toe recht aan schoenen en dit is voor mij dus een wel overwogen keus. Op één of andere manier loop ik altijd straal voorbij de geheel 'gladde' schoen.
Vandaar mijn keus.

Laat ik het nog iets anders stellen: Bij een ander vind ik het altijd mooier dan bij mijzelf.

Kritiek hoort erbij.
pi_62322598
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 02:18 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Kritiek hoort erbij.
Ja klopt, maar onderbouwde kritiek is zo veel nuttiger!
En ik zeg ook nergens dat ik niet tegen de kritiek kan of dat ik kritiek niet wil horen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:37:10 #193
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62323206
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Maxxieh het volgende:

Roycooo, ik weet dat je niet zo snel groeit. Zou wat zijn, anders zouden heel veel mensen er als een reus bij lopen. Maar misschien ben ik gewoon bang dat het te strak gaat zitten o.i.d. Dat wordt deze week dus even een tripje naar de SS, ga voor een antraciet pak, is een veilige keuze.

Hoe zit het met de kwaliteit van de dassen bij SS, of is even naar de bijenkorf lopen een betere keuze?
Nix mis met de stropdassen ook ze zijn ook gewoon cheap dus is het wel goed te doen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:02:50 #194
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_62325368
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Rekkie het volgende:
Succes!!!
[ afbeelding ]
I like
pi_62326177
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

I like
Ik ook, maar ik het maalde gister wel door me hoofd dat ik zoveel geld voor schoenen heb neergelegd.
Ik weet nu nog niet of ik dat wel weer zou doen
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:19:05 #196
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_62326791
Haha, hoeveel hebben ze gekost, als ik vragen mag?

Probleem met mooie dure schoenen is dat, als je eenmaal je eerste paar gekocht hebt, je nooit meer met minder tevreden bent en alleen maar duurder en duurder gaat kopen
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 oktober 2008 @ 14:19:44 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62326800
-edit: daar gaat dit topic niet over

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 12-10-2008 19:49:11 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62337580
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:19 schreef Mr.Adams het volgende:
Haha, hoeveel hebben ze gekost, als ik vragen mag?

Probleem met mooie dure schoenen is dat, als je eenmaal je eerste paar gekocht hebt, je nooit meer met minder tevreden bent en alleen maar duurder en duurder gaat kopen
Dat vrees ik ook inderdaad.

Deze schoenen waren 290
pi_62338828
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 09:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja klopt, maar onderbouwde kritiek is zo veel nuttiger!
En ik zeg ook nergens dat ik niet tegen de kritiek kan of dat ik kritiek niet wil horen.
Je hoeft het niet altijd letterlijk te zeggen om iets te willen zeggen...
pi_62338901
Nevermind....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')