Toch maar eens kijken dan. Bedankt.quote:
Welke merken verkopen ze dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef misteriks het volgende:
ik heb de OP wel drie keer herlezen, maar OMG, het is dus toch waar.... www.strelli.be staat er nog niet in![]()
ben al jaar en dag een fan van dit merk.
Dit label hoort hier écht thuis; m'n heeft het hier toch over fijnproevers !
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef schatje het volgende:
Foto's van jullie mannen in pak zijn welkom hoor, zo sexy.
Rekkie heeft het eerste voorzetje al gegeven, en wat mij betreft geslaagd
Originele gesp is naar de kloten van die riem.. moet nog steeds een keer een gesp halenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef Neuroscience het volgende:
Die gesp.En als je staat moet je jasje dicht!
Ben je klein als in 1.80< en kleiner zijn sommige hugo boss pakken soms de moeite waar. Zit goed en kwaliteit van de duurdere pakken zijn geeneens zo slecht. Sommige pakken hadden super 140s.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef don-diablo het volgende:
Hier in Zwolle waar ik werk zit een toffe winkel die ook oa Hugo Boss verkoopt. Ik denk dat ik daar binnenkort wel ff een nieuw pak op haal. Heb wel een mooie donkere gezien
Ik heb ervaring met die Bexley spanners in combinatie met Magnanni schoenen. Mijn schoenen zijn maat 42,5 terwijl ik meestal 43 heb. De schoenspanners zijn 43 en passen perfect. Als je met maat 9 volgens de meeste lijstjes tussen 43 en 44 inzit, zou ik voor 44 gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:28 schreef chroom het volgende:
Ik overweeg nog Bexley spanners te bestellen, puur vanwege de lage prijs. Ik twijfel alleen wel of ik met maat 9 moet kiezen voor de maat 43 / 8,5 of de maat 44 / 9,5. Iemand ervaring of een tip over hoe lang/kort de Bexley's zijn?
Both zit aan de Van Oldenbarneveltplaats, dat is als je aan de Lijnbaankant uit de koopgoot komt rechtdoor langs de Burger King, vlakbij de tramhalte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
@Chroom: Waar zit Both dan?
Binnenkort ook maar schoenspannertjes van 29,90 bij JE halen.. Prima prijs wel!
Maar wat is doorgestikt? Dat je de naden aan de binnenkant kan zien?quote:Een goed overhemd...
* heeft een doorgestikte kraag,
* heeft doorgestikte manchetten,
* toont veel plooien waar manchetten en mouwen doorgestikt zijn,
* is genaaid met een enkelvoudige naald,
* heeft ronde naden,
* heeft een kraag die stijf genoeg is om plooien te voorkomen bij het dragen,
* is gemaakt van 100% katoen van goede kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |