Oeh kampen!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
MataHari is onze nieuwe aanwinst: http://forum.fok.nl/user/history/227826
Het is op dit moment nog niet bekend in welk kamp ze uiteindelijk haar domicilie zal nemen.
En ik kom er net achter dat ik nog maar één sigaret in huis heb.
Kuthuis.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu met die kampen
Ik begrijp het nog steeds niet, kan iedereen gewoon even naam en nummer noemen?
welke kampen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu met die kampen
Ik begrijp het nog steeds niet, kan iedereen gewoon even naam en nummer noemen?
Ik vind hem 'kaal' al 'breed' genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker karretje Peter. Worden de raketwerpers bijgeleverd?
hoe danquote:Op donderdag 11 september 2008 18:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Ja dat is ook de bedoeling, anders had ze het wel prive besprokenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.![]()
En wie is MataHari?(op Fok dan hè?)
Ja er schijnen kampen te zijn, maar niemand heeft verteld wie bij wie hoort en dus weet ik niet bij wie ik opgepropt zitquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Als ik kampeer, tot welk kamp behoor ik dan?
kampeerkamp?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Oh, dan is het goed. Liefde, tofheid.quote:
Kamp Bongetje natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Manu82 het volgende:
Maargoed, ik ga eerst even de aflevering van gister kijken en dan de nieuwe
Hoi skattie, ga je weer kijken vanavond?quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi skattie, ga je weer kijken vanavond?![]()
Hahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk..... klets verhaal
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Je bent er maar druk mee. Enjoy CBML en posten heeft niet zo heel veel zin, niemand snapt de uitzendingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
Maar natuurlijkEnne...zag nog dat je vroeg of ik het niet kon combineren, posten en kijken tegelijk maar mn tv staat in andere kamer en laptop is vastgekoppeld dus vandaar
En daarna komt natuurlijk het journaal (en ook Ik Vertrek etc.) wat ik ook allemaal nog volg en dan roept mijn bedje alweer
Dubbelquote:
Ik probeer het te snappen maar echt duidelijk is het programma nog niet in mijn ogenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Enjoy CBML en posten heeft niet zo heel veel zin, niemand snapt de uitzendingen.
Pas na het vraag en antwoordspel is iedereen weer op de hoogte.
Goed zo!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw sjit, ik quote een bericht van mezelf, Gert?!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbel
Hoi liesje, Ribas is idd wel erg stoer moet ik zeggen en hij draagt het programma ookAl kan ik me voorstellen dat er ook voldoende tegenstanders zijn, ik kijk dan ook vanuit het oogpunt om de spanning, net zoals Brian dat had met DGK, en zulke mensen heb je nodig om het een beetje spannend te houden
![]()
En vergeetquote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Zo! Peuken in huis. En ook maar meteen wat te eten. Schijnt ook een soort levensbehoefte te zijn, soms.
Ik ben er klaar voor!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Ik keek eerst niet nee maar sommige users hier wilde heel graag dat ik ook een keer ging kijken en zodoende volg ik het nu (sinds afgelopen maandag), en moet zeggen dat het een zeer spannende show isquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies helemaal met je eens, Ribas zorgt verreweg voor de meeste actie, en daar kijk ik voor! Je bent trouwens helemaal om he? Je keek toch eerst niet?
Goedenavond liesje1979quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Ik weet niet eens wie dat zijn!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef neo567 het volgende:
Volgens mij is er een pro en anti Ribas kamp als er al zoiets bestaat
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ja die hoort er ook nog tussen, na de![]()
, samen met de
.
Is heerlijk idd, al doe ik het met Nescafé oploskoffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende is het alweer tijd om de boel hier op shutdown te doen en de TV op te laten warmen voor de show weer begint!
Veel plezier allemaal met kijken vanavond en tot morgen!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Brian on speed. Of Huub. Kan ook. Al gelang het gekozen kamp. Uiteraard.quote:
Hoi Coosquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.![]()
En wie is MataHari?(op Fok dan hè?)
Hai Liesjequote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Lize:quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef tipsch het volgende:
Lize:
Ik laat me niet zo voor lul zetten.
Ik ga nog liever weg dan dat ik me voor een of andere hoer laat neerzetten.
Wat een walgelijke H***.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef tipsch het volgende:
Lize:
Ik laat me niet zo voor lul zetten.
Ik ga nog liever weg dan dat ik me voor een of andere hoer laat neerzetten.
Ik ga niet naar die achterlijke zooi kijken. Ik kom hier alleen om te rellen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Rond een uur of acht weet je meer, kijken wie er van kamp gewisselt zijn.
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die achterlijke zooi kijken. Ik kom hier alleen om te rellen.
Fanquote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
*kampvuurtje dooft en gezellig muziekje opzet*
Ribas![]()
![]()
![]()
Yasmin![]()
![]()
da's teveel voor één avond Noekquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef noekje het volgende:
En dan nu weer naar, So you think you can dance! Oh, daar zitten dansers bij. Echt!
Gelukkig hoef ik niet te kiezenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
MataHari is onze nieuwe aanwinst: http://forum.fok.nl/user/history/227826
Het is op dit moment nog niet bekend in welk kamp ze uiteindelijk haar domicilie zal nemen.
"Kies je keuze!"quote:Op donderdag 11 september 2008 20:35 schreef Mathara het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te kiezen
Mooi!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:35 schreef Mathara het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te kiezen
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef Juud79 het volgende:
Ben weer thuis, heb CBML gemist, gisteravond ook al. Maar ik moet zeggen, tis wel zo prettig om het op internet terug te kijken zonder die mega lange reclame... Maar heb ik nog iets gemist, was t wat? Heeft Brribas nog zijn Brian act opgevoerd?
Ow en zit bij het Anti-Bribas Kamp![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef Juud79 het volgende:
Ben weer thuis, heb CBML gemist, gisteravond ook al. Maar ik moet zeggen, tis wel zo prettig om het op internet terug te kijken zonder die mega lange reclame... Maar heb ik nog iets gemist, was t wat? Heeft Brribas nog zijn Brian act opgevoerd?
Ow en zit bij het Anti-Bribas Kamp![]()
Goh, die site fan. Lise is echt bezig met de exploitatie van haar kut.quote:
goor héquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, die site fan. Lise is echt bezig met de exploitatie van haar kut.
Dat weet ik niet. Ik kijk alleen maar naar Beau. De eerste 10 seconden en dan gaat de tv uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Noek! Heb jij gezien hoeveel geld dat meisje uit DoND mee naar huis nam? Zei ze nou deal of nie?
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zwaait enthousiast mee ........
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Mooi! In alle opties.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die aziaat in de jury ook leuk.
En die kan me een partij dansen!
Ik vind die Dan woest aantrekkelijk op een gladde manier.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die aziaat in de jury ook leuk.
En die kan me een partij dansen!
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga zo weer eens Palma luisteren op NL, van 21.30 uur tot een uurtje of elf, met bellers 06-29281003Voor de mensen die ook willen lachen, de linkjes...
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.pls
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.ram
praat Sly er ook steeds doorheen?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga zo weer eens Palma luisteren op NL, van 21.30 uur tot een uurtje of elf, met bellers 06-29281003Voor de mensen die ook willen lachen, de linkjes...
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.pls
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.ram
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
praat Sly er ook steeds doorheen?
Dat ben ik ook geworden ongewenst en ongevraagdquote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Dementor het volgende:
Juud79 is gewoon een undercover NL VIP-Lid.
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Dementor het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef Copycat het volgende:
Tonto, zo heette toch die Indianenvriend van The Lone Ranger?
quote:
Ze is daar iedere week op de radio, ongeveer anderhalf uur op donderdagavond. Palma is echt top, die lult maar door. Sly is een beetje de stoorzender van t geheel....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit Palma bij het NoLive promotie team
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
Sly heeft nu toch zijn mobieltje aan het mengpaneel gekoppeld?
Mijn broer had vroeger een Lone Ranger action figure. En zijn paard Silver ook. En die jatte ik altijd voor mijn Barbie. Dat paard dan, want Barbie deed het alleen met Ken.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
Op Huub z'n hyves worden er nu vragen gesteld of ze ook uit elkaar zijn/gaan....![]()
En de techniek liet hem ook even in de steek. Palma is er nu weer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is daar iedere week op de radio, ongeveer anderhalf uur op donderdagavond. Palma is echt top, die lult maar door. Sly is een beetje de stoorzender van t geheel....
Zijn ze nog bij elkaar.?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn broer had vroeger een Lone Ranger action figure. En zijn paard Silver ook. En die jatte ik altijd voor mijn Barbie. Dat paard dan, want Barbie deed het alleen met Ken.
Echt niet, no way dat ik ga betalen....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Dementor het volgende:
Nee, Barbie is nu met het paard.quote:
Jaa ik wil de onderste!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
De enige echte I love Ribas button!
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 2,50 P/S incl. verzending info via PM.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ga ik toch twijfelen.. zo'n prachtbuttonquote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
kan je er ook zo eentjeRabies
maken
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nou ga ik toch twijfelen.. zo'n prachtbutton
kan je er ook zo eentjeRabies
maken
![]()
ik hoef niks je drinken jij dan rode wijn ?quote:
hmmm, doe maar een rosequote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik hoef niks je drinken jij dan rode wijn ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg: Je hebt een roeping
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef Desii het volgende:
[..]
hmmm, doe maar een rose
wil ik es wat voor jou doen, wilt tie nixmannen
quote:
wil jij ook Smash-it ?quote:
Mark heeft van mij al een chocomelletje gehad.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Mark heeft van mij al een chocomelletje gehad.![]()
Na het douchen lust ik wel een biertje Mark en wat te knabbelen.
Ik loop nu al binnen!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
die koopt toch niemand.... toch Lies
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
die koopt toch niemand.... toch Lies
geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |