Ze is daar iedere week op de radio, ongeveer anderhalf uur op donderdagavond. Palma is echt top, die lult maar door. Sly is een beetje de stoorzender van t geheel....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit Palma bij het NoLive promotie team
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
Sly heeft nu toch zijn mobieltje aan het mengpaneel gekoppeld?
Mijn broer had vroeger een Lone Ranger action figure. En zijn paard Silver ook. En die jatte ik altijd voor mijn Barbie. Dat paard dan, want Barbie deed het alleen met Ken.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
Op Huub z'n hyves worden er nu vragen gesteld of ze ook uit elkaar zijn/gaan....![]()
En de techniek liet hem ook even in de steek. Palma is er nu weer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is daar iedere week op de radio, ongeveer anderhalf uur op donderdagavond. Palma is echt top, die lult maar door. Sly is een beetje de stoorzender van t geheel....
Zijn ze nog bij elkaar.?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn broer had vroeger een Lone Ranger action figure. En zijn paard Silver ook. En die jatte ik altijd voor mijn Barbie. Dat paard dan, want Barbie deed het alleen met Ken.
Echt niet, no way dat ik ga betalen....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Dementor het volgende:
Juud79 is gewoon een undercover NL VIP-Lid.
Nee, Barbie is nu met het paard.quote:
Jaa ik wil de onderste!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
De enige echte I love Ribas button!
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 2,50 P/S incl. verzending info via PM.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ga ik toch twijfelen.. zo'n prachtbuttonquote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor de Fan(s).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
kan je er ook zo eentjeRabies
maken
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nou ga ik toch twijfelen.. zo'n prachtbutton
kan je er ook zo eentjeRabies
maken
![]()
ik hoef niks je drinken jij dan rode wijn ?quote: