San Francisco Cocksuckah!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Voor Copycat!
http://www.dumpert.nl/med(...)re_vuilbekkende.html
Ja, maar Pamela heeft geen veterquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie is Ilse nou weer?
Is dat Pamela?
Yep! Hij is VIIIIEEEEESSSSS!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
Hoi Peter
Al wezen kijken bij de auto?
Maar als de prijs nog iets zakt istie prima dus?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep! Hij is VIIIIEEEEESSSSS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ben alleen nog niet uit de prijs met de verkoperhij wil niet echt veel zakken
)
héhéhéhéquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef neo567 het volgende:
Net zoals we kijkend naar CBML zitten te wachten op o.a. ne*k partijtjes zo ook de lullo's hier, geweldig:
Ja dat ding is echt geweldig!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als de prijs nog iets zakt istie prima dus?
Heb je er nog een foto van?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat ding is echt geweldig!Het rijdt veel soepeler als ik gedacht had, en je zit
behoorlijk hoog dus kijkt over alles en iedereen uit. En ook van binnen is het gewoon een
HELE luxe kar!
Die kreeg ik per pm van Peter, hij durft hem hier niet te laten zien. Voorzover ik hem begreep, wilde hij genoeg ruimte voor jou, Sergio en Ricardo.quote:
Sergio? die ken ik niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kreeg ik per pm van Peter, hij durft hem hier niet te laten zien. Voorzover ik hem begreep, wilde hij genoeg ruimte voor jou, Sergio en Ricardo.
Hoi FVHEU,quote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Mathara![]()
Vers bloed........ daar snakken er hier wel een paar naar
Hier iemand ook zoiets gehoord?quote:wat hoor ik ga jij in gtst spelen.
wordt het dan toch nog leuk op tv.
Hoorde ik nou wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik zomaar ineens het gevoel dat juist die persoon de grootste moeite doet om mij te negeren
Hij is van mij he!!!!quote:
Nooit begrepen, dat hullie zullie gedoe.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou Bladiebladiebla
Wat kun jij overdrijvenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gek is dat, ik moet ineens denken de allereerste PM die ik ooit kreeg, deze was van een dame die
vroeg waarom ik haar ''negeerde'' op het forum ?
Ik schok me kapot ik dach HUH?, ik terug kijken op het forum wie diegene nou precies was, en dat bleek een dame te zijn die druk in gesprek was met iemand waar ze blijkbaar al langer een goede band mee had en het ging over dingen waar ik verder niets vanaf wist.
ik zie het altijd zo, als je in een kamer vol met mensen zit en twee mensen hebben het over iets waar
je geen verstand van hebt, ga je er niet doorheen lopen blaten, dus ik had gewoon was lol met ''andere''
mensen......
Affijn, PM teruggezonden met uitleg, weer PM terug met heel verhaal en veel namen over gedoe en opstoken enz. en ik heb haar verzekerd met de hand op mijn hart nog wel, dat ik nog nooit een PM had gekregen van
diegene die zij noemde........
nou Bladiebladiebla
en nu heb ik zomaar ineens het gevoel dat juist die persoon de grootste moeite doet om mij te negeren
Gek is dat hé?
Ach ja......
Ik ga eten. keb honger![]()
Adieu![]()
![]()
![]()
Dat zou toch tof zijn? Eerst CBML en daarna GTST, wordt het toch nog een leuk winterseizoen op TVquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef blomst het volgende:
Op Huub zijn hyves lees ik:
[..]
Hier iemand ook zoiets gehoord?
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gek is dat, ik moet ineens denken de allereerste PM die ik ooit kreeg, deze was van een dame die
vroeg waarom ik haar ''negeerde'' op het forum ?
Ik schok me kapot ik dach HUH?, ik terug kijken op het forum wie diegene nou precies was, en dat bleek een dame te zijn die druk in gesprek was met iemand waar ze blijkbaar al langer een goede band mee had en het ging over dingen waar ik verder niets vanaf wist.
ik zie het altijd zo, als je in een kamer vol met mensen zit en twee mensen hebben het over iets waar
je geen verstand van hebt, ga je er niet doorheen lopen blaten, dus ik had gewoon was lol met ''andere''
mensen......
Affijn, PM teruggezonden met uitleg, weer PM terug met heel verhaal en veel namen over gedoe en opstoken enz. en ik heb haar verzekerd met de hand op mijn hart nog wel, dat ik nog nooit een PM had gekregen van
diegene die zij noemde........
nou Bladiebladiebla
Gek is dat hé?
Ach ja......
Ik ga eten. keb honger![]()
Adieu![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij is van mij he!!!!
Ben benieuwd of ik nog korting op de pizza krijg bij Sergio als ik met de Hummert voor kom rijden
GTST, dat is toch niets voor Huub?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat zou toch tof zijn? Eerst CBML en daarna GTST, wordt het toch nog een leuk winterseizoen op TV
Marrekiequote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrekie![]()
Voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.quote:
Lekker karretje Peter. Worden de raketwerpers bijgeleverd?quote:
zal wel een ober in de rozentuin o.i.d. worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
Huub als de nieuwe Ludo.
Ik teken ervoor.
Tis de Rozeboom en dan beter als sommelier, dan blijft ie in ieder geval lekker dicht bij zichzelfquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zal wel een ober in de rozentuin o.i.d. worden.
quote:
MataHari is onze nieuwe aanwinst: http://forum.fok.nl/user/history/227826quote:
Oeh kampen!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
MataHari is onze nieuwe aanwinst: http://forum.fok.nl/user/history/227826
Het is op dit moment nog niet bekend in welk kamp ze uiteindelijk haar domicilie zal nemen.
En ik kom er net achter dat ik nog maar één sigaret in huis heb.
Kuthuis.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu met die kampen
Ik begrijp het nog steeds niet, kan iedereen gewoon even naam en nummer noemen?
welke kampen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu met die kampen
Ik begrijp het nog steeds niet, kan iedereen gewoon even naam en nummer noemen?
Ik vind hem 'kaal' al 'breed' genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker karretje Peter. Worden de raketwerpers bijgeleverd?
hoe danquote:Op donderdag 11 september 2008 18:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Ja dat is ook de bedoeling, anders had ze het wel prive besprokenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.![]()
En wie is MataHari?(op Fok dan hè?)
Ja er schijnen kampen te zijn, maar niemand heeft verteld wie bij wie hoort en dus weet ik niet bij wie ik opgepropt zitquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Als ik kampeer, tot welk kamp behoor ik dan?
kampeerkamp?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Oh, dan is het goed. Liefde, tofheid.quote:
Kamp Bongetje natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Manu82 het volgende:
Maargoed, ik ga eerst even de aflevering van gister kijken en dan de nieuwe
Hoi skattie, ga je weer kijken vanavond?quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi skattie, ga je weer kijken vanavond?![]()
Hahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk..... klets verhaal
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Je bent er maar druk mee. Enjoy CBML en posten heeft niet zo heel veel zin, niemand snapt de uitzendingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
Maar natuurlijkEnne...zag nog dat je vroeg of ik het niet kon combineren, posten en kijken tegelijk maar mn tv staat in andere kamer en laptop is vastgekoppeld dus vandaar
En daarna komt natuurlijk het journaal (en ook Ik Vertrek etc.) wat ik ook allemaal nog volg en dan roept mijn bedje alweer
Dubbelquote:
Ik probeer het te snappen maar echt duidelijk is het programma nog niet in mijn ogenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Enjoy CBML en posten heeft niet zo heel veel zin, niemand snapt de uitzendingen.
Pas na het vraag en antwoordspel is iedereen weer op de hoogte.
Goed zo!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw sjit, ik quote een bericht van mezelf, Gert?!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dubbel
Hoi liesje, Ribas is idd wel erg stoer moet ik zeggen en hij draagt het programma ookAl kan ik me voorstellen dat er ook voldoende tegenstanders zijn, ik kijk dan ook vanuit het oogpunt om de spanning, net zoals Brian dat had met DGK, en zulke mensen heb je nodig om het een beetje spannend te houden
![]()
En vergeetquote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Zo! Peuken in huis. En ook maar meteen wat te eten. Schijnt ook een soort levensbehoefte te zijn, soms.
Ik ben er klaar voor!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Ik keek eerst niet nee maar sommige users hier wilde heel graag dat ik ook een keer ging kijken en zodoende volg ik het nu (sinds afgelopen maandag), en moet zeggen dat het een zeer spannende show isquote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies helemaal met je eens, Ribas zorgt verreweg voor de meeste actie, en daar kijk ik voor! Je bent trouwens helemaal om he? Je keek toch eerst niet?
Goedenavond liesje1979quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Ik weet niet eens wie dat zijn!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef neo567 het volgende:
Volgens mij is er een pro en anti Ribas kamp als er al zoiets bestaat
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ja die hoort er ook nog tussen, na de![]()
, samen met de
.
Is heerlijk idd, al doe ik het met Nescafé oploskoffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende is het alweer tijd om de boel hier op shutdown te doen en de TV op te laten warmen voor de show weer begint!
Veel plezier allemaal met kijken vanavond en tot morgen!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Brian on speed. Of Huub. Kan ook. Al gelang het gekozen kamp. Uiteraard.quote:
Hoi Coosquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.![]()
En wie is MataHari?(op Fok dan hè?)
Hai Liesjequote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Welkom Matahara!
Kamp pro-Ribas Meldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |