quote:Op donderdag 11 september 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het wel en het gaat hier door en dat wil ik niet.
Dus kappen want ik wil weg.
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Aye 2 jaar lurken en dan nu pas iets posten dat is best knap.
In 2000 lurkte ik ook hoofdzakelijk mee op het forum. Heel af en toe deed ik een reactie op de FP.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Aye 2 jaar lurken en dan nu pas iets posten dat is best knap.
Ik was ook bezig maar dan met de TT: Alle gekheid op een stokje.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telepatie? Ik wilde met zelfde TT een nieuwe openen
De eerste drie maanden laten we het kloon-alert lampje nog even knipperen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.
Nou.... ze is natuurlijk een onwijs gave MILF, maar wél al 44. Dus weet wat je zegt.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Mathara het volgende:
Das een leuke {deze is het het??},...........maar Nancy Bodwin is helemaal te gek hoor Gert,......dus mag ik, mag ik![]()
Ik wil ook zo zijn......
Moet je zeker doen, want het gaat tegenwoordig zo snel hequote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste drie maanden laten we het kloon-alert lampje nog even knipperen.
Ook dat nog.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens mij is ze verliefd.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens mij is ze virtueel verliefd.
Ja, raar hè? Ik heb een plus abo maar dat wilde ik niet als tagje. Yvonne heeft het verwijderd maar nu ben ik ook mijn asiel tagje kwijt.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Disana het volgende:
Ook dat nog.
Wou ik trouwens gisteren al vragen: waarom heb jij het asieltagje niet meer?
"Heb je weer teveel Martini gedronken?"quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mathara het volgende:
Ik trek nu ook mijn shirt kapot oké??
Pics or it did'tn happen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mathara het volgende:
Ik trek nu ook mijn shirt kapot oké??
Vul dat zelf maar in.quote:
En van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef Mathara het volgende:
Nee, laat mij nog maar even 23 zijn??
Oh zo. Ik denk dat je het gewoon even terug moet vragen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, raar hè? Ik heb een plus abo maar dat wilde ik niet als tagje. Yvonne heeft het verwijderd maar nu ben ik ook mijn asiel tagje kwijt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.
Doe eens heel erg gek en open een fotoboek!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet langer meer tegen houden,............Het was net alsof ik in de speigel keek als ik hier even iets las.
Dus ja, Ik doe nu lekker gek
Tijd voor het rookhok misschien?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet ...
Wat is er?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet ...
Ik dacht even van BRIANAIRE, maar misschien toch meer George Cloony in vrouwelijk vorm dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Nou... Bij 'lekker gek doen' zie ik vrouwen van in de vijftig met henna in hun haar die dagtochten gaan maken. En kalende grijzende mannen van in de veertig die een motor kopen waar hun buikje overheen hangt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet langer meer tegen houden,............Het was net alsof ik in de speigel keek als ik hier even iets las.
Dus ja, Ik doe nu lekker gek
Neuh, ik rook even illegaal op mijn kamer. Het was even slikken, maar ik ben heel blij voor je.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor het rookhok misschien?
Ach, ik vind het wel best zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
Oh zo. Ik denk dat je het gewoon even terug moet vragen.
Nog een vraag: waarom krijg ik de laatste tijd vaak de hik als ik geroosterd brood eet.
Mij hoor je niet meer.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Laat mij ook eens een keer cryptisch doen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe eens heel erg gek en open een fotoboek!
Nou! Het is echt waarquote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel best zo.
Kun je nog wel fluiten?
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Bij 'lekker gek doen' zie ik vrouwen van in de vijftig met henna in hun haar die dagtochten gaan maken. En kalende grijzende mannen van in de veertig die een motor kopen waar hun buikje overheen hangt.
Wat doe je op dat geroosterde brood, iets met alcohol?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
Nou! Het is echt waar![]()
Laatste: waarom zit ik hier i.p.v. op te ruimen omdat ik morgen heel keurig bezoek krijg.
Ja maar doe nou niet zo, je kent Gert nog niet de MOD, zo zoek je MOD nl.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zie spontane mensen, die allemaal lekker gekdoen. Die de hik krijgen van geroosterd brood, geen rookhok willen . En allemaal iets mooi's hebben![]()
En vooral traag van begrip LIJKEN te zijn. Want dat alles is schijn, om i.p.v streams of een 2e DGK, over een programma als CBML te praten en er niets van begrijpen
Wat liev. Ben even vergeten wanneer de baby verwacht wordt. Wanneer ga je weer richting Spanje?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef hondjes het volgende:
goedenmiddag..boodschappen in huis en lading baby kleertjes..
Zou de jam gegist zijn?!?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je op dat geroosterde brood, iets met alcohol?
Krijg je ook weleens niet keurig bezoek dan?
3 oktober.en dan weer december en january tot de geboorte.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat liev. Ben even vergeten wanneer de baby verwacht wordt. Wanneer ga je weer richting Spanje?
Nee, dat is waar. Ik ken Gert nog niet, doe ik vanaf nu maar even rustig aan misschienquote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja maar doe nou niet zo, je kent Gert nog niet de MOD, zo zoek je MOD nl.
Ik ben het wel met je eens, ik kijk CBML omdat ze dat hier doen
Jij denkt wel váker dat je me doorhebt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef Disana het volgende:
Ik word niet goed.
Gertje, ophouden nou.
Wees blij dat het water vooralsnog in de machine blijft...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
k** de afwasmachine pompt alleen maar water in en uit, de rest van het programma slaat hij over
Nou dat is lekker zeg, kan je straks alsnog gaan afwassen. En je hebt wel alles ingeschakeld??quote:Op donderdag 11 september 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
k** de afwasmachine pompt alleen maar water in en uit, de rest van het programma slaat hij over
In brood zit ook gist, dat kan het dus niet zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
Zou de jam gegist zijn?!?
Ik schreef toch heel keurig. Oh wacht, ik moet nog tissues kopen want elke keer als ik haar spreek, heeft ze liefdesverdriet.
Wat leuk, gefeliciteerd met het zwanger zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 16:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
3 oktober.en dan weer december en january tot de geboorte.
wel gaaf hoor , die kleine kleertjes.![]()
,
Ja gisteren nog, je ontraadde me naar CBML te kijken maar dat gaat dus mooi niet door want ik heb er nu echt zin inquote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt wel váker dat je me doorhebt.
But it ain't me!
Dit is wel heel wat anders dan "laat me alleen " Cc.....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
Eerlijkheid, zo underrated.
Maar o zo belangrijk en prettig.
Goed gevoel!
Wat is er mis met afwassen met de hand, luie donder.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
vervelende is dat ik de bon niet meer heb, gaat me geld kosten, maar zonet even de winkel gebeld, zij zullen even uitzoeken of ze een nieuwe bon uit kunnen draaienquote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nou dat is lekker zeg, kan je straks alsnog gaan afwassen. En je hebt wel alles ingeschakeld??
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef Disana het volgende:
Mathara, ik heb even in de badkamer staan poetsen. Is dat wat?
Prachtig nummer en over eerlijkheid gesproken. We zijn echt allemaal in de zeik genomen bij DGK.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
Eerlijkheid, zo underrated.
Maar o zo belangrijk en prettig.
Goed gevoel!
Mandy wie ?, juist die.quote:Mandy (202)
gisteren, 10:39
hey pop,ken je me nog?
ik sprak huub nog vorige week bij cbml,hij vertelde van je salon en dat je mensen nodig hebt enzo... al gelukt?
hoe is het verder?
x mandy
Misschien wil Manu het wel voor je doen, want hij heeft nog een afwas-opdracht niet gehaald op de lagere huishoudschool. Kan hij mooi even oefenen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
vervelende is dat ik de bon niet meer heb, gaat me geld kosten, maar zonet even de winkel gebeld, zij zullen even uitzoeken of ze een nieuwe bon uit kunnen draaien
Mijn tere handjeszullen dan maar even aan het afwaswater moeten wennen
Ik herstel snelquote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Mathara het volgende:
Dit is wel heel wat anders dan "laat me alleen " Cc.....
Maar alles is nu weer oké begrijp ik
Yasmine mag toch de HH taken verdelen. Misschien kan ze iemand naar je toe sturen!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
vervelende is dat ik de bon niet meer heb, gaat me geld kosten, maar zonet even de winkel gebeld, zij zullen even uitzoeken of ze een nieuwe bon uit kunnen draaien
Mijn tere handjeszullen dan maar even aan het afwaswater moeten wennen
CC, heb jij nog genoeg voedsel in je mond?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn we in de maling genomen, Beequeen?
Nee. Ik heb helemaal geen voedsel in mijn mond. Wieso?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
CC, heb jij nog genoeg voedsel in je mond?
Push je niet genoeg dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb helemaal geen voedsel in mijn mond. Wieso?
De boosheid van Mandy over de Schwartzkopf produkten in de kapsalone. Mèn wat ging Mandy tekeer tegen Claire en nu dit. Blijkbaar is niks wat het lijkt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn we in de maling genomen, Beequeen?
Pushen is zo onaantrekkelijk.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pushen is zo onaantrekkelijk.
Ik lunch tussen half een en half twee en eet mijn avondmaal voor de buis met CBML.
Oh, ik heb een uurtje geleden nog wel een banaan gegeten. Maar die heb ik ook al doorgeslikt.
Ik voel me alsof ik de enige ben die niet in is on the joke.
Zou wel heel belachelijk zijn als ze een sponsor mee hebben getrokken in de verhaallijnen. Maar ik verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
De boosheid van Mandy over de Schwatzkopf produkten in de kapsalone. Mèn wat ging Mandy tekeer tegen Claire en nu dit. Blijkbaar is niks wat het lijkt.![]()
Ben er even weg van, zie je bij CBML.
De kapster die Amanda's bossie stro verwijderd heeft, remember?quote:
Dat zijn heel wat gevoelens bij elkaar. Blij zijn voor een ander is altijd goed, maar wanneer het zo dicht bij jezelf komt, omdat je daardoor zelf iets moet missen is dat zwaar {loodzwaar}quote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herstel snel.
Kreeg even nieuws wat in eerste instantie even slikken was, maar eigenlijk gewoon heel leuk is voor diegene.
En daar ben ik oprecht blij om en ook oprecht geraakt dat eerlijkheid niet helemaal verloren is. Of zo.
Het is goed. Het is mooi. Het was leuk. En dat is het eigenlijk nog steeds.
En nu hou ik op met dat cryptische gelul waar alleen ik een touw aan kan vastknopen.
Neuj, weet ik niks van, was dat toen ze een half jaar zat te janken?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
De kapster die Amanda's bossie stro verwijderd heeft, remember?
Spijker ---> kop.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:56 schreef Mathara het volgende:
Dat zijn heel wat gevoelens bij elkaar. Blij zijn voor een ander is altijd goed, maar wanneer het zo dicht bij jezelf komt, omdat je daardoor zelf iets moet missen is dat zwaar {loodzwaar}![]()
Dat doe ik!quote:Koester wat er dan nog is
Is goed, sterkte daarmeequote:Op donderdag 11 september 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spijker ---> kop.
[..]
Dat doe ik!
Het is niet zo dramatisch, hoor! Verre van, zelfsquote:
Ik ben ook benieuwd naar de gedachtengang achter de komst van Mandy!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:05 schreef Mathara het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat Mandy komt doen???
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat visualiseren svp.
Snap ik, kan een klein beetje cryptisch mee denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch, hoor! Verre van, zelfs.
ja daaag, straks loopt lise hier rond in haar veterquote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef Mathara het volgende:
[..]
Yasmine mag toch de HH taken verdelen. Misschien kan ze iemand naar je toe sturen!!!
En wie is Ilse nou weer?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:12 schreef blomst het volgende:
[..]
ja daaag, straks loopt lise hier rond in haar veter
Don't ask.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie is Ilse nou weer?
Is dat Pamela?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:12 schreef blomst het volgende:
[..]
ja daaag, straks loopt lise hier rond in haar veter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |