En van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef Mathara het volgende:
Nee, laat mij nog maar even 23 zijn??
Oh zo. Ik denk dat je het gewoon even terug moet vragen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, raar hè? Ik heb een plus abo maar dat wilde ik niet als tagje. Yvonne heeft het verwijderd maar nu ben ik ook mijn asiel tagje kwijt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.
Doe eens heel erg gek en open een fotoboek!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet langer meer tegen houden,............Het was net alsof ik in de speigel keek als ik hier even iets las.
Dus ja, Ik doe nu lekker gek
Tijd voor het rookhok misschien?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet ...
Wat is er?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet ...
Ik dacht even van BRIANAIRE, maar misschien toch meer George Cloony in vrouwelijk vorm dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Nou... Bij 'lekker gek doen' zie ik vrouwen van in de vijftig met henna in hun haar die dagtochten gaan maken. En kalende grijzende mannen van in de veertig die een motor kopen waar hun buikje overheen hangt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ik kon het echt niet langer meer tegen houden,............Het was net alsof ik in de speigel keek als ik hier even iets las.
Dus ja, Ik doe nu lekker gek
Neuh, ik rook even illegaal op mijn kamer. Het was even slikken, maar ik ben heel blij voor je.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor het rookhok misschien?
Ach, ik vind het wel best zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
Oh zo. Ik denk dat je het gewoon even terug moet vragen.
Nog een vraag: waarom krijg ik de laatste tijd vaak de hik als ik geroosterd brood eet.
Mij hoor je niet meer.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Laat mij ook eens een keer cryptisch doen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe eens heel erg gek en open een fotoboek!
Nou! Het is echt waarquote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel best zo.
Kun je nog wel fluiten?
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Bij 'lekker gek doen' zie ik vrouwen van in de vijftig met henna in hun haar die dagtochten gaan maken. En kalende grijzende mannen van in de veertig die een motor kopen waar hun buikje overheen hangt.
Wat doe je op dat geroosterde brood, iets met alcohol?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
Nou! Het is echt waar![]()
Laatste: waarom zit ik hier i.p.v. op te ruimen omdat ik morgen heel keurig bezoek krijg.
Ja maar doe nou niet zo, je kent Gert nog niet de MOD, zo zoek je MOD nl.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zie spontane mensen, die allemaal lekker gekdoen. Die de hik krijgen van geroosterd brood, geen rookhok willen . En allemaal iets mooi's hebben![]()
En vooral traag van begrip LIJKEN te zijn. Want dat alles is schijn, om i.p.v streams of een 2e DGK, over een programma als CBML te praten en er niets van begrijpen
Wat liev. Ben even vergeten wanneer de baby verwacht wordt. Wanneer ga je weer richting Spanje?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef hondjes het volgende:
goedenmiddag..boodschappen in huis en lading baby kleertjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |