San Francisco Cocksuckah!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Voor Copycat!
http://www.dumpert.nl/med(...)re_vuilbekkende.html
Ja, maar Pamela heeft geen veterquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie is Ilse nou weer?
Is dat Pamela?
Yep! Hij is VIIIIEEEEESSSSS!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
Hoi Peter
Al wezen kijken bij de auto?
Maar als de prijs nog iets zakt istie prima dus?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep! Hij is VIIIIEEEEESSSSS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ben alleen nog niet uit de prijs met de verkoperhij wil niet echt veel zakken
)
héhéhéhéquote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef neo567 het volgende:
Net zoals we kijkend naar CBML zitten te wachten op o.a. ne*k partijtjes zo ook de lullo's hier, geweldig:
Ja dat ding is echt geweldig!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als de prijs nog iets zakt istie prima dus?
Heb je er nog een foto van?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat ding is echt geweldig!Het rijdt veel soepeler als ik gedacht had, en je zit
behoorlijk hoog dus kijkt over alles en iedereen uit. En ook van binnen is het gewoon een
HELE luxe kar!
Die kreeg ik per pm van Peter, hij durft hem hier niet te laten zien. Voorzover ik hem begreep, wilde hij genoeg ruimte voor jou, Sergio en Ricardo.quote:
Sergio? die ken ik niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kreeg ik per pm van Peter, hij durft hem hier niet te laten zien. Voorzover ik hem begreep, wilde hij genoeg ruimte voor jou, Sergio en Ricardo.
Hoi FVHEU,quote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Mathara![]()
Vers bloed........ daar snakken er hier wel een paar naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |