Hier iemand ook zoiets gehoord?quote:wat hoor ik ga jij in gtst spelen.
wordt het dan toch nog leuk op tv.
Hoorde ik nou wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik zomaar ineens het gevoel dat juist die persoon de grootste moeite doet om mij te negeren
Hij is van mij he!!!!quote:
Nooit begrepen, dat hullie zullie gedoe.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou Bladiebladiebla
Wat kun jij overdrijvenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gek is dat, ik moet ineens denken de allereerste PM die ik ooit kreeg, deze was van een dame die
vroeg waarom ik haar ''negeerde'' op het forum ?
Ik schok me kapot ik dach HUH?, ik terug kijken op het forum wie diegene nou precies was, en dat bleek een dame te zijn die druk in gesprek was met iemand waar ze blijkbaar al langer een goede band mee had en het ging over dingen waar ik verder niets vanaf wist.
ik zie het altijd zo, als je in een kamer vol met mensen zit en twee mensen hebben het over iets waar
je geen verstand van hebt, ga je er niet doorheen lopen blaten, dus ik had gewoon was lol met ''andere''
mensen......
Affijn, PM teruggezonden met uitleg, weer PM terug met heel verhaal en veel namen over gedoe en opstoken enz. en ik heb haar verzekerd met de hand op mijn hart nog wel, dat ik nog nooit een PM had gekregen van
diegene die zij noemde........
nou Bladiebladiebla
en nu heb ik zomaar ineens het gevoel dat juist die persoon de grootste moeite doet om mij te negeren
Gek is dat hé?
Ach ja......
Ik ga eten. keb honger![]()
Adieu![]()
![]()
![]()
Dat zou toch tof zijn? Eerst CBML en daarna GTST, wordt het toch nog een leuk winterseizoen op TVquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef blomst het volgende:
Op Huub zijn hyves lees ik:
[..]
Hier iemand ook zoiets gehoord?
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gek is dat, ik moet ineens denken de allereerste PM die ik ooit kreeg, deze was van een dame die
vroeg waarom ik haar ''negeerde'' op het forum ?
Ik schok me kapot ik dach HUH?, ik terug kijken op het forum wie diegene nou precies was, en dat bleek een dame te zijn die druk in gesprek was met iemand waar ze blijkbaar al langer een goede band mee had en het ging over dingen waar ik verder niets vanaf wist.
ik zie het altijd zo, als je in een kamer vol met mensen zit en twee mensen hebben het over iets waar
je geen verstand van hebt, ga je er niet doorheen lopen blaten, dus ik had gewoon was lol met ''andere''
mensen......
Affijn, PM teruggezonden met uitleg, weer PM terug met heel verhaal en veel namen over gedoe en opstoken enz. en ik heb haar verzekerd met de hand op mijn hart nog wel, dat ik nog nooit een PM had gekregen van
diegene die zij noemde........
nou Bladiebladiebla
Gek is dat hé?
Ach ja......
Ik ga eten. keb honger![]()
Adieu![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij is van mij he!!!!
Ben benieuwd of ik nog korting op de pizza krijg bij Sergio als ik met de Hummert voor kom rijden
GTST, dat is toch niets voor Huub?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat zou toch tof zijn? Eerst CBML en daarna GTST, wordt het toch nog een leuk winterseizoen op TV
Marrekiequote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrekie![]()
Voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig wie zij nu bedoeld.quote:
Lekker karretje Peter. Worden de raketwerpers bijgeleverd?quote:
zal wel een ober in de rozentuin o.i.d. worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef Dementor het volgende:
Huub als de nieuwe Ludo.
Ik teken ervoor.
Tis de Rozeboom en dan beter als sommelier, dan blijft ie in ieder geval lekker dicht bij zichzelfquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zal wel een ober in de rozentuin o.i.d. worden.
quote:
MataHari is onze nieuwe aanwinst: http://forum.fok.nl/user/history/227826quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |