welke?quote:Op maandag 22 september 2008 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is verliefd op een hoppediz geworden......
Durf em alleen nog niet te bestellen....
ebayquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef Macka66 het volgende:
Niet iedere Hoppediz voelt hetzelfde! De Osaka die ik had is heel anders dan de Rio's van p_iglet en Chacama (allebei boterzacht) en de Costa Ricavan Beefcake (dunner en soepeler dan Osaka). Sjak was die van jou nieuw? (Ik heb het idee dat Hoppediz op een gegeven moment een ander soort garen is gaan gebruiken...)
Osaka is wel een heel erg fijne stevige doek, zeker als je lang gaat wandelen!
De Rio gaat eruit bij Hoppediz, die staat nu op hun site in de koopjeshoek
En LovelyLady, op ebay.de staat een sofort kaufen Montreal, misschien dat de verkoopster ook wel naar Nederland wil versturen...
Ja die millefiorie is ook mooi en superzacht maar naar mijn inziens aan de prijzige kant?quote:Op maandag 22 september 2008 15:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Lovely, en de milliefiorie?
Ben verliefd!![]()
![]()
Maar hij is zo duuuuhuuuur!!!
En mn medley komt binnkort.
Ha, nog een optie.
Of een girasol. had je nou mijn girasol nog gezien / gevoeld?
ik vind hem erg fijn.
Iemand op TBW had haar Vicky geverfd en die was ZO mooi geworden!quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit te twijfelen of als ik zo thuis kom een uurtje te gaan liggen of dat ik Jen op mn rug bind en lekker een stuk te gaan lopen.... Ik neig naar het laatste.
Ik wil ook best nog een doek erbij. Maar de sites waar je ze kan bestellen zijn allemaal in een taal die ik echt niet begrijp. En dat vind ik dus supereng. Op MP worden alleen rekbare doeken aangeboden. Waarom zijn de draagdoeken nog niet ingeburgerd??
Ik quote mezelf nog maar evenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef k_i_m het volgende:
Zijn alle Girasols even zacht? Ik heb toch stiekem Lilah even in de Lampo geknoopt om te oefenen voor morgen en hij knoopt superfijn! Heel anders dan mijn eigen doek en ik vind dat groene voorbeeld van hierboven wel heel mooi.
Ik wil een girasol... welke weet ik nog niet precies... Maar ik heb gister ook lekker mogen voelen... En ze zijn zo lekker zacht.quote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef p_iglet het volgende:
ticootje, welke site zou je willen bestellen dan?
de meeste sites zijn ook wel in het engels, en met de duitse Ebay zijn ook genoeg mensen die je kunnen helpen.
Hij staat nog in de uitverkoop hoek (met kleine weeffout, maar in de mijne heb ik geen fout kunnen ontdekken).quote:Op maandag 22 september 2008 15:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Lovely, en de milliefiorie?
Ben verliefd!![]()
![]()
Maar hij is zo duuuuhuuuur!!!
Groen-groen en groen-wit in maatje 5 (4.20). Davinia past die maat volgens mij heel goedquote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Hij staat nog in de uitverkoop hoek (met kleine weeffout, maar in de mijne heb ik geen fout kunnen ontdekken).
Wat lieeeef! Stinkie dan he, Sasha is gewoon hartstikke stoer zoquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Draagdoek-papa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn old weave en new weave Girasols. De old weave is een beetje flanellig en boter-boterzacht. De new weave is iets steviger; niet jummiezacht vanuit de doos, maar ook heel lekker knuffelig te krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef k_i_m het volgende:
Zijn alle Girasols even zacht? Ik heb toch stiekem Lilah even in de Lampo geknoopt om te oefenen voor morgen en hij knoopt superfijn! Heel anders dan mijn eigen doek en ik vind dat groene voorbeeld van hierboven wel heel mooi.
Old weave = keper (schuine lijnen), met een andere achterkant dan voorkant (er loopt een rode of blauwe 'waas' over de achterkant)quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er zijn old weave en new weave Girasols. De old weave is een beetje flanellig en boter-boterzacht. De new weave is iets steviger; niet jummiezacht vanuit de doos, maar ook heel lekker knuffelig te krijgen.
En BE:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mijne wil er niet aan, maar het is zo
![]()
![]()
![]()
Niet normaal he, waar cashmier, zijde en Pamirs voor weggaan.quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Macka66 het volgende:Zojuist geveild op Ebay: een Didymos Indio Cashmere Nature maat 4 voor het leuke prijsje van ¤ 213,56
![]()
mijn tweedehands Bugaboo met kiddyboard was goedkoper
bij mij doet 'ie het gewoon, maar thnx voor de waarschuwing!quote:
Ik heb er een shortie van en vind die niet zo mooi als -ie op de Liinalapsi-foto is helaas. Maar hij is wel heul fijn (als je even buiten beschouwing laat dat slipknots en girasols imo niet zule goeie vriendjes zijn; gaat veel te vast zitten en dan kan je niet meer verstellen).quote:
Is jouw Lampo oud of nieuw?quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er zijn old weave en new weave Girasols. De old weave is een beetje flanellig en boter-boterzacht. De new weave is iets steviger; niet jummiezacht vanuit de doos, maar ook heel lekker knuffelig te krijgen.
En BE:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mijne wil er niet aan, maar het is zo
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik niet: ik denk oud, maar er zwerven verschillende versies van Lampo rond, waarvan sommigen een 'verkeerde kant' hebben: een ongestreepte achterkant. Maar hij voelt wel hetzelfde als de nieuwere Girasols die ik heb.quote:
Welke uitverkoop hoek? hoeveel dan?quote:Op maandag 22 september 2008 18:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Groen-groen en groen-wit in maatje 5 (4.20). Davinia past die maat volgens mij heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |