Wat is datquote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen van de harense smid
quote:
Daarom. Je bent niet "zomaar even" net zo speciaal als Es of zo hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom voel ik me nu een stuk minder speciaal?
quote:
"gekregen"? Gewoon, de winkel uitgelopen en niet aangesproken door een grote neger in een donkerblauwe trui met een telefoon op zijn bastquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"gekregen"? Gewoon, de winkel uitgelopen en niet aangesproken door een grote neger in een donkerblauwe trui met een telefoon op zijn bast
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom. Je bent niet "zomaar even" net zo speciaal als Es of zo hoor
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Waarom voel ik me nu een stuk minder speciaal?
Al bij de fysio geweest?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc![]()
.
Niet zo.
Druk weekend, Nina is jarig...
Oeh, daar ben ik lang niet geweestquote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen van de harense smid
quote:
De Harense Smidquote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"gekregen"? Gewoon, de winkel uitgelopen en niet aangesproken door een grote neger in een donkerblauwe trui met een telefoon op zijn bast
Hier inmiddels ook niet meer hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
Maar nog steeds geen onweer hier
eoa apparatenboer. Met hoofdzakelijk (zo niet uitsluitend) vestigingen in het zuiden des landsquote:
Geen fysio nogquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al bij de fysio geweest?
Feestje dan?
Aha, nooit van gehoord dusquote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eoa apparatenboer. Met hoofdzakelijk (zo niet uitsluitend) vestigingen in het zuiden des lands
Toch knap dat ik er dan hier niets van mee krijg. Zover is het nietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook niet meer hoor
Je kan nog wel lopen?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen fysio nog.
Nope, familie enzo...
Sommige ballenkrabbers blijven denken dat ze leuk zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef JortK het volgende:
Kaasachtige substantie op mijn eikel
Ik moest er wel reagerenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige ballenkrabbers blijven denken dat ze leuk zijn.
Kreupelquote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan nog wel lopen?
Gezellig
En haar vrienden en vriendinnen?
het zou tijd worden. Het begint hier wel een beetje te waaien nu, gelukkig./quote:
Al een afspraak dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Kreupel.
Ja.
Nog geen plannen voor een feestje gemaakt.
Ik wil m ook zienquote:
nouwquote:
Komt wel weer een nieuwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan moet je in mijn tuin komen wonen.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:Ik hoeft geen nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Maar dan zijn er vieze vliegbeestjes enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je in mijn tuin komen wonen.
Mja qua nieuwe wel jaquote:
Dan voel je je niet alleenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zijn er vieze vliegbeestjes enzo
Nee dan voel ik me compleet paniekerigquote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan voel je je niet alleen
en spinnen en torren en wormen en slakken etcquote:Op donderdag 11 september 2008 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zijn er vieze vliegbeestjes enzo
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en spinnen en torren en wormen en slakken etc
Zo eng zijn die niet.quote:
Beetje groot hequote:
Aw, lieve poesjesquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo eng zijn die niet.
Misschien kom je die hier onder ook nog wel tegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |