Maar mijn ware identiteit geef ik toch niet prijs!!quote:
maar nu ben je bij ons en zal het beter gaanquote:
Zo is datquote:Op donderdag 11 september 2008 16:45 schreef Ladylike het volgende:
maar nu ben je bij ons en zal het beter gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon echt een rot dag vandaag.. Super slecht geslapen vannacht (en ik heb erg veel slaap nodig, dus dan sta ik al bagger op).quote:
Ja prrr ^^quote:Op donderdag 11 september 2008 16:45 schreef Ladylike het volgende:
maar nu ben je bij ons en zal het beter gaan
* LL verwent en vertroetelt![]()
Dat mag... zo'n dag is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
*knip*
Zo. Sorry hoor, moet er even uit
Dat is ook belangrijkquote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, bij vlagen toch wel flink druk. maar ook genoeg tijd voor mezelf gelukkig
Systeembeheerquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijkWat doe jij eigenlijk voor werk?
Oh volgens mij zijn dat de mensen die op mijn school altijd de site plat gooien zonder dat even aan te kondigen waardoor alles altijd kwijt raaktquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh volgens mij zijn dat de mensen die op mijn school altijd de site plat gooien zonder dat even aan te kondigen waardoor alles altijd kwijt raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Klopt ja. Wacht, ik delete meteen je mailbox even, dat kan nog net vandaagquote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh volgens mij zijn dat de mensen die op mijn school altijd de site plat gooien zonder dat even aan te kondigen waardoor alles altijd kwijt raakt
Ja zo kijk ik dan ook ja.quote:
Wehehhe is goed hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Wacht, ik delete meteen je mailbox even, dat kan nog net vandaag
*Flushhhhquote:
Dat is ook een manier om het gezeur van docenten te omschrijven jaquote:Op donderdag 11 september 2008 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Flushhhh
Hoppatee, scheelt weer anderhalf gieg breezergeblaat op de servert
Oh inhoudelijk heb ik verder niet gekeken. Integriteitscode en zo hequote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Fha het volgende:
Dat is ook een manier om het gezeur van docenten te omschrijven ja
Oh voor wat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef Fha het volgende:
Meeste wat ik binnen krijg via de school mail is reclame
Oh geweldigquote:Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
Ja van school, voor allemaal "fantaaaaastische" acties enzo
Mja maar we gebruiken geen outlook, en ik druk al automatisch op delete dus ach..quote:Op donderdag 11 september 2008 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geweldigje kunt gewoon regels aanmaken in Outlook he, die dat soort mailtjes automatisch deleten / wegsluizen naar een donker hoekje / etc
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 september 2008 17:29 schreef Fha het volgende:
Mja maar we gebruiken geen outlook, en ik druk al automatisch op delete dus ach..
Net poging gedaan maar men neemt niet opquote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het goed
Maar ga nou maar je ex bellenanders blijf je het voor je uit schuiven, en blijer word je daar niet van
Het begin is erquote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
Net poging gedaan maar men neemt niet opdus later weer proberen
Mjaquote:
Och erremquote:Op donderdag 11 september 2008 17:49 schreef Fha het volgende:
Mjacompleet met hartkloppingen en zweetaanvallen maar ach
![]()
![]()
die was gericht op de TTquote:
Dankquote:
Wauw daar kan ik me echt geen beeld bij vormenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geschiedenis van het Medialanschap
ga erbij zitten danquote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw daar kan ik me echt geen beeld bij vormen
Ik stuur de aantekeningen wel doorquote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw daar kan ik me echt geen beeld bij vormen
Ik heb wel genoeg colleges gehad voor deze weekquote:
ja me too..quote:
maar je stinktquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Nee
Dat helpt trouwens niet als je zweet.
Oh jij bent zeker ook zo'n soort vrouw die nooit poept en zo?quote:
Jij stinkt ook niet meteen als je zweet hoor..quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent zeker ook zo'n soort vrouw die nooit poept en zo?
Dan zou ik niet zo knikken... dan gaat het echt niet over hoor .quote:
Van harde dampende nuecksex met vonken gaat het meestal wel over. Heb ik van horen zeggen.quote:
Nee daar kwam ik ook achter, nu is het nog ergerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo knikken... dan gaat het echt niet over hoor .
* Fha smeltquote:
Bel eens vanuit een onbekend nummer?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:14 schreef Fha het volgende:
@fles: ja maar de ex neemt nog steeds niet op
Da ken niet met mn huisfoonquote:Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens vanuit een onbekend nummer?
Dat kun je toch blocken? *31 of zoiets?quote:
Waarom vind je het zo belangrijk? Als het een goede reden is kan je er niets aan doen, als het een slechte reden is wil ie je ook niet terug.quote:
Dat heb ik wel vaker gehoordquote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van harde dampende nuecksex met vonken gaat het meestal wel over. Heb ik van horen zeggen.
Ga dan afwassen, strijken en dan gitaarspelenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
* Dr34m3r maakt een lijstje
*afwassen
*pastasaus maken
*strijken
*douchen
*gitaarspelen
Wat eerst.... als ik begin met het laatste komt de rest er niet van vrees ik. Als ik begin met de rest komt het laatste er misschien niet meer van...
Zou het alleen bij Belgskes werken denk je?quote:
Eerst douchen begrijp ik?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Anders komt er helemaal niets klaar.
ik kom tussendoor wel
quote:
Foto makenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
ahahahahahhaha mijn kat zit met dr hoofd vast in de Ben & Jerry's bak![]()
* Fha heeft de slappe lach
Multitaskenquote:
Geen foto maak dingesquote:
Dinges anders nog even een dinges van die dinges met die dinges, je weet wel, die ene, die dinges. Dan dinges je dinges op een mooie dingesdinges!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Fha het volgende:
Geen foto maak dingesdaarom ga ik die dus winnen met de dinges op de FP
![]()
Mja hier ook..quote:
Mja ik weet hetquote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinges anders nog even een dinges van die dinges met die dinges, je weet wel, die ene, die dinges. Dan dinges je dinges op een mooie dingesdinges!
Dat wordt snel douchenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
nu douchen. Nu pas ja
En dan kan intussen mijn strijkijzer ook mooi heet worden.
Give it to mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |