maar je stinktquote:Op donderdag 11 september 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Nee
Dat helpt trouwens niet als je zweet.
Oh jij bent zeker ook zo'n soort vrouw die nooit poept en zo?quote:
Jij stinkt ook niet meteen als je zweet hoor..quote:Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent zeker ook zo'n soort vrouw die nooit poept en zo?
Dan zou ik niet zo knikken... dan gaat het echt niet over hoor .quote:
Van harde dampende nuecksex met vonken gaat het meestal wel over. Heb ik van horen zeggen.quote:
Nee daar kwam ik ook achter, nu is het nog ergerquote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo knikken... dan gaat het echt niet over hoor .
* Fha smeltquote:
Bel eens vanuit een onbekend nummer?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:14 schreef Fha het volgende:
@fles: ja maar de ex neemt nog steeds niet op
Da ken niet met mn huisfoonquote:Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel eens vanuit een onbekend nummer?
Dat kun je toch blocken? *31 of zoiets?quote:
Waarom vind je het zo belangrijk? Als het een goede reden is kan je er niets aan doen, als het een slechte reden is wil ie je ook niet terug.quote:
Dat heb ik wel vaker gehoordquote:Op donderdag 11 september 2008 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van harde dampende nuecksex met vonken gaat het meestal wel over. Heb ik van horen zeggen.
Ga dan afwassen, strijken en dan gitaarspelenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
* Dr34m3r maakt een lijstje
*afwassen
*pastasaus maken
*strijken
*douchen
*gitaarspelen
Wat eerst.... als ik begin met het laatste komt de rest er niet van vrees ik. Als ik begin met de rest komt het laatste er misschien niet meer van...
Zou het alleen bij Belgskes werken denk je?quote:
Eerst douchen begrijp ik?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Anders komt er helemaal niets klaar.
ik kom tussendoor wel
quote:
Foto makenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
ahahahahahhaha mijn kat zit met dr hoofd vast in de Ben & Jerry's bak![]()
* Fha heeft de slappe lach
Multitaskenquote:
Geen foto maak dingesquote:
Dinges anders nog even een dinges van die dinges met die dinges, je weet wel, die ene, die dinges. Dan dinges je dinges op een mooie dingesdinges!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Fha het volgende:
Geen foto maak dingesdaarom ga ik die dus winnen met de dinges op de FP
![]()
Mja hier ook..quote:
Mja ik weet hetquote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinges anders nog even een dinges van die dinges met die dinges, je weet wel, die ene, die dinges. Dan dinges je dinges op een mooie dingesdinges!
Dat wordt snel douchenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
nu douchen. Nu pas ja
En dan kan intussen mijn strijkijzer ook mooi heet worden.
Give it to mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |