quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
omdat er een materieeloverschot dreigt
'tsammequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef Nightshadow het volgende:
Hmm... Aanrijding met persoon tussen Zutphen en Dieren, net op de dag dat ik die lijn moet hebben
Voor tien jaar?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
schijnen er enkele buffels gehuurd te gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ook al zou dat een mogelijke keuze zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn daaruit alle ATB-kasten gehaald, dus dat zou geen korte-termijn-oplossing zijn denk ik.
(of de rode stellen van de HIJSM moeten nog ATB hebben)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
je bedoelt plan v?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Tecnix het volgende:
Zo net 2 ns treinstellen gehuurd door ariva op Schiphol
quote:Materieeltekort bij de vervoerder Dordrecht-Geldermalsen
Tussen Gorinchem en Geldermalsen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Door materieeltekort bij de vervoerder rijden er tussen Gorinchem en Geldermalsen minder treinen.
Prognose:
* Het is niet bekend tot wanneer dit duurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
op zich ook wel logisch, aangezien ick icl en icb gekocht/gehuurd zijn om tijdelijk het tekort aan zitplaatsen op te lossenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt helemaal. Als het goed is, rijdt er al een stammetje ICRm in de 1900. Het ICK zal aan de kant worden gezet, omdat er een materieeloverschot dreigt en de revisietermijn in zicht komt bij het mat. Het zal eerst nog wel dienen als strategische reserve.
De nieuwere locs zie ik ook wel eens met 1 panto op vertrekken, maar de oudere locs reden tot 40 km/h met beide stroomafnemers omhoog om inderdaad te voorkomen dat de bovenleiding smolt door de hoge stromen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dan moet daar maar eens nodig aan wat verjonging gedaan worden, bijna iedere 16/17/18 zie ik vertrekken met dubbele panto's, en na een tijdje gaat er eentje omlaag. Kan 1 meter zijn, of honderd, maar niet veel meer.
Ik hoorde dat er weer plan-U ingezet gaat worden. Seinhuis zei hetquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah wel nee... de wadjes worden gewoon weer ingezet
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:44 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er weer plan-U ingezet gaat worden. Seinhuis zei het
Ah ja onze Superwel ingevoerde bron Seinhuis, de alwetende die dicht bij de policymakers zitquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:50 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Je weet wel dat dit nog geheim is, dus niet doorvertellen in het cafe straks!
Honderd meter, hemelsbreed?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja onze Superwel ingevoerde bron Seinhuis, de alwetende die dicht bij de policymakers zit
bron?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
DUS PLAN U KOMT ECHT TERUG? COOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die krant roept wel vaker wat. t Zal echt zo snel niet gebeuren. Dat nieuwe viaduct zal wel volgens de laatste normen worden gebouwd ofzo dat het hoger is. Die krant maakt er dan maar gelijk van dat er wel binnenkort bovenleiding onder komt te hangen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:37 schreef ghizzer het volgende:
lees net dat er een redelijk goede kans is dat Zutphen-Winterswijk op den duur geëlektrificeerd zal worden. nu hopen dat dat ook gaat gebeuren met Winterswijk-Arnhem (al heb ik daar een erg hard hoofd in).
http://www.destentor.nl/r(...)duct-wordt-hoger.ece
Mat '24 gaat binnenkort op de zoetermeerlijn rijden hoor ik net.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef RealZeus het volgende:
En komt mat '54 dan ook weer in dienst???
Klopt, nadat eind 2006 proefritten zijn gehouden op de Hofpleinlijn, bleek het materieel ook bijzonder geschikt voor de Zoetermeerlijn. Hier een foto van het proefbedrijf:quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mat '24 gaat binnenkort op de zoetermeerlijn rijden hoor ik net.
En geen last van blaadjes op het spoor, dankzij de inzet van deze oerdegelijke stofzuigers!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
vele malen storingsvrijer dan die randstadrail truttebakken
NS-locs wel. Maar met de verkoop van de 1600's naar Railion is er wel een banvloek over DIE loks heen gekomen ja. Die zijn nu allemaal zwart. Maar ze laten het maar zo, want het kleurt wel leuk bij de zwarte 189ers van MRCE. En om beurten sleept dus altijd een zwarte loc de CNL naar Emmerichquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef RealZeus het volgende:
Trouwens, kunnen die e-locs van de NS niet tegen water? Ik zie echt alleen maar smerige locs rijden, die er uit zien alsof ze rond de eeuwwisseling voor het laatst gewassen zijn.
ja, en daar dan de vloer dweilenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoiets ja, de Baggerking was het toch?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoiets ja, de Baggerking was het toch?
Bello verzorgde een avondrit op de 3500 Amsterdam - Eindhovenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
En de wadlopers reden op Dordrecht - Geldermalsen afgelopen week
Met directe internationale verbindingen over Nijmegen - Kleve naar Köln. Echt hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
En er reden getrokken treinen naar Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |