jah dat duurde wel erg langquote:
kom je nu pas binnen wandelenquote:
jah, smokez slootquote:
zolang je mij er maar niet mee aansteekt heb nog genoeg te doenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
En je moet nog zo langquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
Is dat je liefje???quote:Op donderdag 11 september 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
zo, msn zeur is ook weg![]()
moest maar smsen als ik tijd had
En als ik erover wilde praten.
Ze gaat ervan uit dat er iets is
ik denk erover om vrij te nemenquote:
niet meer denk ikquote:
Ja ik ook, maar dat gaat niet door denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk erover om vrij te nemen
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddagquote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem een halve snipperdag vandaag, ga ik lekker mn huisje cleanen
sorry, moet prioriteiten stellenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
ehm, neequote:
ik be ner nog tot 17:00quote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
Ah...ach ja....je type komt vanzelf wel een keer langs waaien. En wat ben je iets TE??????quote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, neeIk nog lekker vrijgezellig
![]()
Niks boven een vrijgezellen levenben iets TE om ee nrelatie mee te hebben
Maar is iemand die me leuk vind / vond (weet niet hoe ze nu denkt
Alleen niet echt mijn type naa rlater blijkt
neeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O gaat weer goed hier
is het al weekend >.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |