jah dat duurde wel erg langquote:
kom je nu pas binnen wandelenquote:
jah, smokez slootquote:
zolang je mij er maar niet mee aansteekt heb nog genoeg te doenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
En je moet nog zo langquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
Is dat je liefje???quote:Op donderdag 11 september 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
zo, msn zeur is ook weg![]()
moest maar smsen als ik tijd had
En als ik erover wilde praten.
Ze gaat ervan uit dat er iets is
ik denk erover om vrij te nemenquote:
niet meer denk ikquote:
Ja ik ook, maar dat gaat niet door denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk erover om vrij te nemen
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddagquote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem een halve snipperdag vandaag, ga ik lekker mn huisje cleanen
sorry, moet prioriteiten stellenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
ehm, neequote:
ik be ner nog tot 17:00quote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
Ah...ach ja....je type komt vanzelf wel een keer langs waaien. En wat ben je iets TE??????quote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, neeIk nog lekker vrijgezellig
![]()
Niks boven een vrijgezellen levenben iets TE om ee nrelatie mee te hebben
Maar is iemand die me leuk vind / vond (weet niet hoe ze nu denkt
Alleen niet echt mijn type naa rlater blijkt
neeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O gaat weer goed hier
is het al weekend >.<
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Yep, inderdaad, ik had de laatste post
Helaas had ik daarna eea te doen hier op m'n werk, vandaar
je moeder , die is pas te doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Yep, inderdaad, ik had de laatste post
Helaas had ik daarna eea te doen hier op m'n werk, vandaar
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder , die is pas te doen!
Gaan we weer een dag jemoederen?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten. bekende spreekwoord over vos verliest zn haren, maar niet zn......quote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaan we weer een dag jemoederen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah...ach ja....je type komt vanzelf wel een keer langs waaien. En wat ben je iets TE??????
TELL me
O ja en fijn dat jij ook een die hard werken vandaag bent...wij slepen elkaar de middag door
Uhuh zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijn
ehm dat TE tja, leg ik dadelijk wel ff uit
nu even een spoedje op werk
5min, ik was bang voor de laatste postquote:Op donderdag 11 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over roken?
Je moeder, díe kon het pas niet laten om de afgelopen 10 jaar enige vorm van haar te verliezenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten. bekende spreekwoord over vos verliest zn haren, maar niet zn......
Whahaha ja ik had net geluk dat Smokez de laatste wasquote:Op donderdag 11 september 2008 10:59 schreef Logician het volgende:
[..]
5min, ik was bang voor de laatste post
Pafzequote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha ja ik had net geluk dat Smokez de laatste wasik ga nu ff paffen
als ik roep spoedje terwijl ik op mijn werk zit dan bedoel ik ook echt spoedjequote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijn
ehm dat TE tja, leg ik dadelijk wel ff uit
nu even een spoedje op werk
Kerelquote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik roep spoedje terwijl ik op mijn werk zit dan bedoel ik ook echt spoedje
houdt dan zelf in dat je er niks over naar 3de mag uitbrengen zo erg zijn de spoedjes dan
Maar goed, enkele telefoontjes gevoerd, wat laten omroepen, nog wat telefoontjes, en zo mag collega in de auto springen en dan is het opgelost. Maar voor nu is de druk weg
nee maar even niet dat iedereen denkt dat het nep wasquote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kerelheb je weer een serieuze bui?
Maar wie wil nou wel 24/7 om iemands nek hangen?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar even niet dat iedereen denkt dat het nep was
en voor deze melding moest ik even serieus doen, best moeilijk voor mij
Maar jah, afdelingshoofd vond dat ik weer toppie heb gehandeld
maar over mijn TE
(ik plaats niet alles want dan wordt de lijst TE lang)
- Te Los voor relatie. Kan niet echt 24/7 om iemands nek hangen. Als samen met iemand weg ben zelfs dan kan ik niet alleen op diegene letten, omgaan.
- Te druk \ gek \ actief (vele melden ADHD)
- Te vriendelijk
- Te goed als normale vriend
en zo kan ik nog wel even door gaan denk ik
IK HEB ALLE CD's VAN SOADquote:Op donderdag 11 september 2008 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeuj, eindelijk de nieuwe cd van Metallica maar eens besteld bij bol.com
Hopelijk komt ie dan ook morgen binnen
En natuurlijk kan ik me weer niet beheersen op die site en moet ik meteen de gehele Fawlty Towers collectie bestellen! En nog een cd'tje van System of a Down. Die heb ik al zó vaak geluisterd dat het eens tijd wordt om hem origineel in m'n bezit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |