Oh noes, nu hoor je er officieel bijquote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
fipo
Ik ben gaarquote:
Jij ookquote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef morgane het volgende:
Welterusten allemaal!
o.a. Transformers!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef morgane het volgende:
Dank je! Waar moet ik die appetijtelijke brunette trouwens van kennen?
Dadelijk ff kijken hoe t zit met de losse floddersquote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, I see
Als ik de foto's van haar uit de Maxim ook post kan men de TT ook anders interpreteren denk ik![]()
Ik tegenwoordig welquote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej kudowsdaar doe ik het uiteindelijk allemaal voor
Dat was een flippende telefoonquote:Op donderdag 11 september 2008 00:54 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet waarom ik teruggezlen heb want ik snap er geen reet van maar Mikkie heeft iig niet uitgelegd aarom ik een leeg smsje had vnaochtend?
Maar dat dus. Want ik ben om de één of andere reden klaarwakker, terwijl ik nog uren had willen slapenquote:
+1quote:Op donderdag 11 september 2008 06:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat dus. Want ik ben om de één of andere reden klaarwakker, terwijl ik nog uren had willen slapen.
quote:
Wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 10 september 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet heeft mij net op een bepaald feit gewezen en nu durf ik niet meer zo goed
Ja weet ik, maar ik dacht er in de train pas aan toen 't te laat wasquote:Op donderdag 11 september 2008 09:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
dat ontdooit gewoon vanzelf hoor piet![]()
gewoon pot pindakaas en een mes en heel brood meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |