Boeiendquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
De programmamakers lieten zich voor de negende editie adviseren door de voormalige mollen Dennis Weening, Inge Ipenburg, Yvon Jaspers en Milouska Meulens. Dit viertal vormt de secret mol society. Over de taak en de rol van dit illustere en strenge gezelschap wilden de makers donderdag nog niet veel zeggen.
Noord-Ierland dus. Maar niemand schijnt tegenwoordig het verschil te weten tussen het deel dat nog steeds bij Groot-Brittannië hoort en de republiek Ierland.quote:Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
Ironischquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef evert het volgende:
Wie is de Mol? krijgt hulp van Secret Mol Society
4 december 2008 14:49
Wel werd duidelijk dat presentator Pieter Jan Hagens in de loop van de kijkcijferhit nog meer grote verrassingen voor de kijkers en deelnemers in petto heeft. Wie is de Mol? speelt zich dit keer af in Ierland en begint met een opdracht in de scheepswerf van de Titanic in Belfast.
quote:
Volgensmij komen ze allemaal gewoon op uitzendinggemist te staan!quote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Dat is zeker al snel. Ik ben de 1e week al weer op wintersport. Komt de aflevering op de site te staan of moet ik het gana opnemen?
Dat is al snelquote:
Ugo Farell - Preces Meaequote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef alors het volgende:
Op de site staat ook een filmpje van de perspresentatie met HET muziekje eronder
Wie is de mol staat zo lang... en dan heb je minder ruimte over voor een puike topictitelquote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef Meddo het volgende:
oeeh, tvp voordat ik de eerste afleveringen mis
topic is trouwens lastig te vinden, widm![]()
Op uitzendinggemist.nl kan je toch terugkijken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
Het is al jaren lang op donderdag...ben ook vaste uitzendinggemist volgerquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:57 schreef cptmarco het volgende:
niet op een donderdag...![]()
die avond ben ik altijd weg...
x2!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
Anniek Pfeifer!!!![]()
![]()
![]()
[ [url=http://people.freenet.de/chopshop/[CS]AnniekPheifer-MikeEnThomasShow1.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Ray.... komt er nog een prono?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Ja, hoor. Surf ik vrolijk op internet, krijg ik gewoon via een blog te horen wie de Mol is. Dat is blijkbaar gelekt?Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is wel vaker 'gelekt', wat uiteindelijk niet de mol bleek te zijn. Dus ach, gewoon niet al te veel waarde aan hechten.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Tegan het volgende:
Voor de uitzending gemist mensen. Het was vorig jaar ook op Usenet te vinden, zo volgde ik het.
Ik ook. En die van 2007.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Heb de divxjes van vorig jaar nog
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:18 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens best de prono bijhouden als RayMania ff PMt wat er allemaal gedaan moet worden?
Geen punten voor juist gekozen afvaller enzo? Ik heb de prono nooit meegedaan dus ik weet niet wat er allemaal bij werd gehouden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het prima, denk dat ik er zelf weinig tijd voor heb.
Wat ik persoonlijk zou doen is wekelijks een topic openen waarin men De Mol, de winnaar, de verliezer en de volgende afvaller kan voorspellen. Die lijstjes vind ik eerlijk gezegd van weinig toegevoegde waarde.
En wat je dan kan doen is in aflevering #1 50 punten aan een goed voorspelde Mol toekennen, in aflevering #2 45, in #3 40 punten, etc.
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Meddo het volgende:
Ja nu ook al vast een prono, en dan alleen mol, winnaar, verliezer en afvaller. En wat raymania zegt, 1e ronde 50pnt, 2e ronden 45 enz. (als er 10 afleveringen komen?).
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ga dit jaar zeker meedoen, succes
Tegan!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik had uit mezelf ook zo ongeveer dit uitgewerkt! Het topic komt binnen een uur.
8 januari is de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken alleen die Viviënne vd Assen niet, valt alweer mee
Wanneer beginnen we?
Heb je er ook weer zo'n zin inquote:
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen was het toch niet op donderdag?
Welnee, het gros zou je ook kunnen kennen van TV.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het zijn allemaal toneelmensen. Geen wonder dat ik al die kandidaten niet ken.
Welke krant??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef PM-girl het volgende:
Whiiiee, het is bijna zover las ik vanmorgen in de krant. Leuk artikeltje over WIDM en de organisatie daarachter.
Was ook op donderdag ja..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig seizoen was het toch niet op donderdag?
Brabants Dagblad. Het staat nog niet online, anders had ik het even hier neergezet.quote:
Met Inge Ipenburg was dat pas erg, meest waardeloze mol die er geweest is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef k_man het volgende:
Hmm, dit had ik helemaal gemist. Maar goed, ik ben er nog ruim op tijd achtergekomen dat er een nieuw seizoen aankomt.
Hopelijk niet weer zo'n waardeloss seizoen als het vorige. Als de Mol niks doet, valt er ook niks te ontmaskeren.
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:42 schreef k_man het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n waardeloss seizoen als het vorige. Als de Mol niks doet, valt er ook niks te ontmaskeren.
Die vond ik juist tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.Vind ik zo jammer voor het spel...
Het stond ook in De Gelderlander, maar ook daar nog niet online.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Brabants Dagblad. Het staat nog niet online, anders had ik het even hier neergezet.
Ja, dat was toch vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:51 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Met Inge Ipenburg was dat pas erg, meest waardeloze mol die er geweest is.
Tot zijn executie dacht ik dat hij de mol was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hopelijk zit er ook niet weer zo'n Joris Linssen-typje bij.Vind ik zo jammer voor het spel...
Ja johquote:
Mij maakt het niets uit of het nou bn'ers zijn of gbn'ers... die bn'ers hebben voor mij geen méérwaarde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Niet allemaal van toneelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Milouska vond ik dus de slechtse mol everquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef Californium het volgende:
inge was geen goede mol, dennis ook niet nee.... maar ik vond dat in beide gevallen ook de opdrachten ook niet erg uitnodigend waren voor een mol, voor een goede mollenactieDaar mogen ze dit seizoen ook wel een beetje aan sleutelen vind ik
Die vond ik wel oké op zich, vooral omdat achteraf bleek dat ze zich heel dom heeft gespeeld en iedereen haar geloofde. Maar dat seizoen blijft natuurlijk voor in de herinnering door Frédérique.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die Milouska vond ik dus de slechtse mol ever
maar die was ook fantastisch goed bezig om weer te laten zien dat ze op de weg terug was!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die vond ik wel oké op zich, vooral omdat achteraf bleek dat ze zich heel dom heeft gespeeld en iedereen haar geloofde. Maar dat seizoen blijft natuurlijk voor in de herinnering door Frédérique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |