Vanaf zaterdag wekelijks om 21:30 op SBS 6.quote:Eén van de meest populaire tv-shows keert terug op televisie. Dit najaar brengt familiezender SBS 6 een gloednieuwe serie van Wie ben ik?. In dit humoristische tv-programma nemen twee panels, waarvan er een wordt geleid door Gerard Joling, het tegen elkaar op. Wie ben ik? wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en is vanaf dit najaar te zien bij SBS 6.
Wie ben ik? was sinds 1990 jarenlang met veel succes te zien op de Nederlandse televisie. Het programma betekende ook de doorbraak van tv-ster Wendy van Dijk die in het programma de voorwerpen toonde die de aanwijzingen vormden voor de panelleden.
Gerard en Patty
In Wie ben ik? nemen twee teams van bekende Nederlanders het tegen elkaar op. Gerard Joling is een van de vaste teamcaptains die ieder worden bijgestaan door twee BN’ers. De panelleden krijgen een voor henzelf niet-leesbare tekst op hun desk waarop een naam, persoon of dier staat. Deze omschrijving moet worden geraden door vragen te stellen aan de tegenpartij. Verder worden de kandidaten op weg geholpen door cryptische aanwijzingen.
Tooske
Tooske Ragas presenteert dit amusementsprogramma en zal moeten proberen de BN’ers en vooral de teamcaptains in het gareel te houden. Wie ben ik? is dit najaar te zien bij SBS 6.
Andre van Duin.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit programma met Andre van Duin verpest wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemisch afval mag je idd niet zomaar ergens dumpen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
Gerard Joling, Patty Brard, en Tooske. Nou... dat zal me een leuk programma worden zeg(!)
Hadden ze die niet met zijn 3-en ergens de rimboe in kunnen sturen ofzo!? Of gaan de natuur-organisaties dan weer zeiken over dierenmishandeling enzo!?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chemisch afval mag je idd niet zomaar ergens dumpen.
La Brad ook net als in die tijd Ron en André dat warenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:06 schreef DaFrenk het volgende:
Als ik het goed begrijp is alleen Joling een vast panellid? En dat lijk van een Brad niet? Dan is het misschien nog te doen. M.a.w we gaan het wel kijken dan..
Ja dat begrijp ik, maar in de persberichten (zie op) staat dat enkel Joling vast panellid is, maar we zullen het vanavond en volgende week wel zien. Hoop dat de moeite waard isquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
La Brad ook net als in die tijd Ron en André dat warenAlleen heb je nu Gerard en zij tegen over elkaar.
Och dat wist ik niet ...dat zal toch mooi zijn als Patty geen vaste panellid wordquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar in de persberichten (zie op) staat dat enkel Joling vast panellid is, maar we zullen het vanavond en volgende week wel zien. Hoop dat de moeite waard is
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:39 schreef lachejonge het volgende:
Afgrijselijk dat ze een leuk (van oorsprong Belgisch) format dat goed vertaald werd naar het Nederlands met Ron en André als teamcaptains zo vergallen bij SBS6. Ik zou niet weten welke drie nog erger zijn dan Tooske, Gerard en Patty...
Dat zeker. Daarom kijk ik straks ook dat fragment wat hierboven staat nog evenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:45 schreef Qunix het volgende:
Neee.... Originele is beter....
Volgens mij is dat juist de bedoelingquote:En die mankementen (bordjes komen niet omhoog) moet wel er uit gemonteerd worden
Zeker als je geen voorwerp bent, want daar gaat iedereen wel vanuit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat ben ik raden is veel moeilijker dan wie ben ik
oh ik wel in ieder geval als ik uitga ofzo, is wel leuk om te kijken met zn allenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker als je geen voorwerp bent, want daar gaat iedereen wel vanuit.
Maar volgende week kijkt ik niet meer
Ja maarja Patty en Gerard zijn werkzaam bij sbs. Dus die konden ze mooi hier voor gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef marcodej het volgende:
Gerard is wel geinig, maar Patty....wat is die slecht...
Ik moet het nog zien als Ron en André er niet bij zijn. Die halen het flink op!
Het is leuk dat ze het oude format genomen hebben, maar er zijn eigenlijk maar twee teamcaptains die bij het programma passen en dat zijn niet Gerard en (zeker niet) Patty...
Ja een Gerard had als bordje voor zich Gordonquote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zat Froger er ook.
Boeiend, het was tenminste wel grappigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Van de oude serie was al bekend dat het hele programma een groot toneelstuk is. Maw, ze weten van tevoren vaak al wat ze zijn.
Vast nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Van de oude serie was al bekend dat het hele programma een groot toneelstuk is. Maw, ze weten van tevoren vaak al wat ze zijn.
Ik vond het wel mee vallen.Ja, ze is duidelijk aanwezig met uitspraak..quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het leuk omdat Gerard er in zat.
Aan Patty stoorde ik me mateloos, met haar lompe gebrul er tussendoor![]()
Volgende week met Geer en Goor (Froger kan me gestolen worden) lijkt me lachen
Er werden op die dag drie afleveringen opgenomen volgens Patty.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zat Froger er ook.
Oké Mike, je hebt me door. Ik beken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:41 schreef Mike het volgende:
Wat een tragiek, deze versie van Wie Ben Ik?Er zullen wel weer veel mensen gekeken hebben.
Ach, meneer moet zo nodig op mij zit te afzeiken (omdat ik vanavond hebt gekeken) Alsof ik de enigste bent die daar naar gekeken hebt...Zelf ook gekeken met zijn grote commentaar over de decor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ach iemand als Haaibaaike, die toch een beetje de belevingswereld heeft van een pantoffeldiertje zal het ongetwijfeld geweldig leuk vinden
@Sonja27, kijk uit MIkeyMo vind het stom als je naar '' Wie ben ik'' kijk.. Althans wel bij mij. Ik vond het leuk net als jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vond het best leuk eigenlijk! Vind alleen Tooske super irritant....
Volgende week de Toppers tegen Luv...quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, tot nu toe vind ik het eigenlijk niet tegenvallenZou idd goed door Ron en André kunnen komen.
Maar in ieder geval leuk dat het programma qua opzet precies hetzelfde is, zelfde muziekje, geluiden en zelfs het decor is bijna hetzelfde. Bewonderenswaardig, normaal moet altijd alles moderner en hipper dan vroeger.
wat begrijp je niet aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ach, meneer moet zo nodig op mij zit te afzeiken (omdat ik vanavond hebt gekeken) Alsof ik de enigste bent die daar naar gekeken hebt...Zelf ook gekeken met zijn grote commentaar over de decor.
Ik ben toen niet gestopt met zappen heurquote:ik kwam er zappend langs
Nou Haaibaaike gelukkig maar dat smaken verschillen! Wij hebben dan misschien de belevingswereld van een pantoffeldiertje, maar wat voor belevingswereld heeft MickeyMo als die zich al druk kan maken over waar andere mensen graag naar kijken op TV en ze dan graag afzeikt op fok! Get a life denk ik danquote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Sonja27, kijk uit MIkeyMo vind het stom als je naar '' Wie ben ik'' kijk.. Althans wel bij mij. Ik vond het leuk net als jij
Helemaal mee eensch!quote:Op zondag 14 september 2008 11:20 schreef waterreus23 het volgende:
Wie ben Ik = Ron Brandsteder en Andre van Duin.
Die twee lieten mij gisterenavond weer ouderwets lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik denk juist dat volgende week een leukere aflevering wordtquote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Zapper het volgende:
Het is gewoon onbegrijpelijk dat SBS6 denkt dat de kijker zit te wachten op Patty Brard, ze zal wel gekozen zijn om haar lach ofzo, iets anders kan ik niet bedenken. Maar het is natuurlijk leuk dat een oude show als deze terug is op de buis, al zullen de hoge kijkcijfers vooral komen vanwege het sentiment en de aanwezigheid van Ron en André, die net als Joling erg leuk waren.
Dit programma pakt in de komende afleveringen hooguit 600.000 kijkers, de leukste aflevering is waarschijnlijk alweer geweest.
Ik hou het maar op hetzelfdequote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk juist dat volgende week een leukere aflevering wordt
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:49 schreef marcodej het volgende:
Team van Joling is hilarisch, Patty + team is drama, vooral als ze geen antwoord geven op de vragen...![]()
quote:Edsillia Rombley en Jamai. De gasten van Patty zijn: Marianne Weber en Frans Bauer.
Gordon maakte er een mooie show van jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Repeat het volgende:
Gerard Joling en Gordon bij elkaar zijn altijd leuk. Met die bril van haarZegt Gordon het lijkt wel een [naam kijkdoos], mooi dat Groningen. Hahahahaha
Dat dus...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef marcodej het volgende:
Vind het bestwel geinig eigenlijk, maar het blijft eeuwig zonde dat Patty erin zit...
Ja dat vind ik ook Sonja27, waarschijnlijk wil hij dat niet van mij... Ik heb vanavond echt genoten vooral van Geer en Goorquote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Nou Haaibaaike gelukkig maar dat smaken verschillen! Wij hebben dan misschien de belevingswereld van een pantoffeldiertje, maar wat voor belevingswereld heeft MickeyMo als die zich al druk kan maken over waar andere mensen graag naar kijken op TV en ze dan graag afzeikt op fok! Get a life denk ik dan![]()
Helemaal met jou eens, vooral Jose Hoebeequote:Op zaterdag 20 september 2008 21:49 schreef marcodej het volgende:
Team van Joling is hilarisch, Patty + team is drama, vooral als ze geen antwoord geven op de vragen...![]()
Veel zeg !quote:Op zondag 21 september 2008 09:39 schreef borisz het volgende:
Kijkcijfers zijn stabiel: 1.327.000
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:45 schreef Sonja27 het volgende:
Marianne Weber: Ik weet het Bonny st clair! Ik kwam echt niet meer bij
Geen topvermaak, maar zeker best leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het toch wel zijn momenten hebben.Wel aardig om zo nu en dan toevallig langs te zappen.
Dat wisten we al.quote:
Ik blijf het ook leuk vinden, doet me ook een beetje denken aan vroeger.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
Voor de rest wel een vermakelijke uitzending tot nu toe!
SBS6 he? Er is wel iets van te merken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:26 schreef msnk het volgende:
Trouwens, hoe slecht zijn de hints van vandaag. Buikdanseressen, jezus
Door een bord eten neer te zetten, Rob aan te moedigen een hapje te nemen en het dan snel weg halen terwijl je op je horloge kijkt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
SBS6 he? Er is wel iets van te merken.![]()
Maar ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je ramadan met een voorwerp moet uitbeelden.
Die zou iets te gemakkelijk zijn geweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Door een bord eten neer te zetten, Rob aan te moedigen een hapje te nemen en het dan snel weg halen terwijl je op je horloge kijkt?
Dan zit je nu zeker Gillend naar Huis te kijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:40 schreef Repeat het volgende:
Zonder Gordon gewoon echt niet leuk, kan er niet meer van maken.
Met z'n 2en zijn ze juist zo leukquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je nu zeker Gillend naar Huis te kijken?
Herhalingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je nu zeker Gillend naar Huis te kijken?
Oh!quote:
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh!Ik had hem nog niet gezien.
Ik hoop op een soort real life soap als aanloop naar het Songfestival, met alle voorbereidingen, verenkostuums die moeten worden uitgezocht en vooral ook veel uitzendingen vanuit Moskou straks. Verheug me er nu al op, vooral op een ergerende Froger die er zo lekker bij bungelt
Gerard is goedquote:Ik had niet verwacht dat ik Wie Ben Ik leuk zou gaan vinden en het komt eigenlijk alleen door Gerard
Die programma's komen ook. Zijn al aangekondigd door de Tros. De eerste serie met de drie was ook geweldig, als aanloop naar dat allereerste concert bij Rene Froger ofzo. Daar is het begonnen, wat heb ik toen gelachen zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Ik had hem nog niet gezien.
Ik hoop op een soort real life soap als aanloop naar het Songfestival, met alle voorbereidingen, verenkostuums die moeten worden uitgezocht en vooral ook veel uitzendingen vanuit Moskou straks. Verheug me er nu al op, vooral op een ergerende Froger die er zo lekker bij bungelt
Ik had niet verwacht dat ik Wie Ben Ik leuk zou gaan vinden en het komt eigenlijk alleen door Gerard
En ook gelijk de laatste afleveringquote:
Ze zei wel "tot volgende week", maar meende ergens gezien te hebben dat het de laatste was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
Maar dit was de laatste dus?
Hoewel Groeten Terug ook wel vermakelijk is
quote:Zaterdag 25 oktober kon je kijken naar de (voorlopig) laatste aflevering van Wie Ben ik? Op oudejaarsavond kun je kijken naar een speciale aflevering van Wie Ben Ik?
Is dus een dubbelaflevering.Zag o.a. ook nog Erik Hulzebosch, Frits Sissing en Imca Marina op de foto's.quote:Woensdag 31 december, 19.00 uur
Op oudejaarsavond kun je bij SBS 6 kijken naar een speciale aflevering van Wie Ben Ik? met onder andere Nance, Wolter Kroes, Natasja Froger en Peter van der Vorst!
Daar ergde ik me ook aan, aan de haar van Tooske !!Staat haar helemaal nietquote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef Sonja27 het volgende:
ik vond er ook geen fluit aan op deze manier! Vreselijk uitgemolken en langdradig en dat haar van Tooske man man! Ergernis ten top
Zo weinig mogelijk aantrekken ...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef janne17 het volgende:
Mijn god, wie doet de kleding van Tooske. Het lijkt wel alsof ze net voor de uitzending in een operette heeft opgetreden!! En dat haar! Vreselijk gewoon.
damn, gemistquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef rene90 het volgende:
Je zag op een gegeven moment een beetje BH van tooske
Programma begon vorig jaar op 1,5 milj kijkers, de uitzending van gisteravond werd bekeken door ongeveer 800k kijkers. Ja dusquote:Op zondag 25 januari 2009 10:21 schreef MadGuy het volgende:
Zijn de kijkcijfers al aan het dalen? Ik hoop stiekem dat ze flink falen met deze nieuwe, langdradige opzet.
Was niks aanquote:Op zondag 25 januari 2009 10:53 schreef DaFrenk het volgende:
Heb niet gekeken, en heb het geen moment gemist
Inderdaad, opnieuw met André en Ron lijkt me ook niks. Die hebben hun beste tijd wel gehad, maar herhalingen zouden me heerlijk lijken! En zo zijn er wel meer briljante programma's van vroeger die nu in dat archief liggen weg te rotten.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef Jodocus het volgende:
La Brard: zakken met die snol!
En uiteraard dalen de kijkcijfers dramatisch: er is gewoon helemaal niks aan.
Maar je moet ook niet proberen dit programma weer met André en Ron op de buis te brengen. Ook dan zul je zien dat men niet zit te wachten op zoiets. 'Wie ben ik' is destijds leuk geweest; laat het daar dan bij.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:21 schreef Jodocus het volgende:
La Brard: zakken met die snol!
Ik zap het ook altijd weg ..dat aanstellerige gedoe van met name Pattyquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
LOL gisteren slechts 600.000 kijkers.
SBS6 dacht wel even te weken wat heeeeel Nederland wil zien, nou je ziet het resultaat
Historisch dieptepunt, na de oudejaars afleveringquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
LOL gisteren slechts 600.000 kijkers.
SBS6 dacht wel even te weken wat heeeeel Nederland wil zien, nou je ziet het resultaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |