Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:39 schreef lachejonge het volgende:
Afgrijselijk dat ze een leuk (van oorsprong Belgisch) format dat goed vertaald werd naar het Nederlands met Ron en André als teamcaptains zo vergallen bij SBS6. Ik zou niet weten welke drie nog erger zijn dan Tooske, Gerard en Patty...
Dat zeker. Daarom kijk ik straks ook dat fragment wat hierboven staat nog evenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:45 schreef Qunix het volgende:
Neee.... Originele is beter....
Volgens mij is dat juist de bedoelingquote:En die mankementen (bordjes komen niet omhoog) moet wel er uit gemonteerd worden
Zeker als je geen voorwerp bent, want daar gaat iedereen wel vanuit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat ben ik raden is veel moeilijker dan wie ben ik
oh ik wel in ieder geval als ik uitga ofzo, is wel leuk om te kijken met zn allenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker als je geen voorwerp bent, want daar gaat iedereen wel vanuit.
Maar volgende week kijkt ik niet meer
Ja maarja Patty en Gerard zijn werkzaam bij sbs. Dus die konden ze mooi hier voor gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef marcodej het volgende:
Gerard is wel geinig, maar Patty....wat is die slecht...
Ik moet het nog zien als Ron en André er niet bij zijn. Die halen het flink op!
Het is leuk dat ze het oude format genomen hebben, maar er zijn eigenlijk maar twee teamcaptains die bij het programma passen en dat zijn niet Gerard en (zeker niet) Patty...
Ja een Gerard had als bordje voor zich Gordonquote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zat Froger er ook.
Boeiend, het was tenminste wel grappigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Van de oude serie was al bekend dat het hele programma een groot toneelstuk is. Maw, ze weten van tevoren vaak al wat ze zijn.
Vast nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Van de oude serie was al bekend dat het hele programma een groot toneelstuk is. Maw, ze weten van tevoren vaak al wat ze zijn.
Ik vond het wel mee vallen.Ja, ze is duidelijk aanwezig met uitspraak..quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het leuk omdat Gerard er in zat.
Aan Patty stoorde ik me mateloos, met haar lompe gebrul er tussendoor![]()
Volgende week met Geer en Goor (Froger kan me gestolen worden) lijkt me lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |