Er werden op die dag drie afleveringen opgenomen volgens Patty.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij zat Froger er ook.
Oké Mike, je hebt me door. Ik beken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:41 schreef Mike het volgende:
Wat een tragiek, deze versie van Wie Ben Ik?Er zullen wel weer veel mensen gekeken hebben.
Ach, meneer moet zo nodig op mij zit te afzeiken (omdat ik vanavond hebt gekeken) Alsof ik de enigste bent die daar naar gekeken hebt...Zelf ook gekeken met zijn grote commentaar over de decor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ach iemand als Haaibaaike, die toch een beetje de belevingswereld heeft van een pantoffeldiertje zal het ongetwijfeld geweldig leuk vinden
@Sonja27, kijk uit MIkeyMo vind het stom als je naar '' Wie ben ik'' kijk.. Althans wel bij mij. Ik vond het leuk net als jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:09 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vond het best leuk eigenlijk! Vind alleen Tooske super irritant....
Volgende week de Toppers tegen Luv...quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, tot nu toe vind ik het eigenlijk niet tegenvallenZou idd goed door Ron en André kunnen komen.
Maar in ieder geval leuk dat het programma qua opzet precies hetzelfde is, zelfde muziekje, geluiden en zelfs het decor is bijna hetzelfde. Bewonderenswaardig, normaal moet altijd alles moderner en hipper dan vroeger.
wat begrijp je niet aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ach, meneer moet zo nodig op mij zit te afzeiken (omdat ik vanavond hebt gekeken) Alsof ik de enigste bent die daar naar gekeken hebt...Zelf ook gekeken met zijn grote commentaar over de decor.
Ik ben toen niet gestopt met zappen heurquote:ik kwam er zappend langs
Nou Haaibaaike gelukkig maar dat smaken verschillen! Wij hebben dan misschien de belevingswereld van een pantoffeldiertje, maar wat voor belevingswereld heeft MickeyMo als die zich al druk kan maken over waar andere mensen graag naar kijken op TV en ze dan graag afzeikt op fok! Get a life denk ik danquote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Sonja27, kijk uit MIkeyMo vind het stom als je naar '' Wie ben ik'' kijk.. Althans wel bij mij. Ik vond het leuk net als jij
Helemaal mee eensch!quote:Op zondag 14 september 2008 11:20 schreef waterreus23 het volgende:
Wie ben Ik = Ron Brandsteder en Andre van Duin.
Die twee lieten mij gisterenavond weer ouderwets lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik denk juist dat volgende week een leukere aflevering wordtquote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Zapper het volgende:
Het is gewoon onbegrijpelijk dat SBS6 denkt dat de kijker zit te wachten op Patty Brard, ze zal wel gekozen zijn om haar lach ofzo, iets anders kan ik niet bedenken. Maar het is natuurlijk leuk dat een oude show als deze terug is op de buis, al zullen de hoge kijkcijfers vooral komen vanwege het sentiment en de aanwezigheid van Ron en André, die net als Joling erg leuk waren.
Dit programma pakt in de komende afleveringen hooguit 600.000 kijkers, de leukste aflevering is waarschijnlijk alweer geweest.
Ik hou het maar op hetzelfdequote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk juist dat volgende week een leukere aflevering wordt
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:49 schreef marcodej het volgende:
Team van Joling is hilarisch, Patty + team is drama, vooral als ze geen antwoord geven op de vragen...![]()
quote:Edsillia Rombley en Jamai. De gasten van Patty zijn: Marianne Weber en Frans Bauer.
Gordon maakte er een mooie show van jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Repeat het volgende:
Gerard Joling en Gordon bij elkaar zijn altijd leuk. Met die bril van haarZegt Gordon het lijkt wel een [naam kijkdoos], mooi dat Groningen. Hahahahaha
Dat dus...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef marcodej het volgende:
Vind het bestwel geinig eigenlijk, maar het blijft eeuwig zonde dat Patty erin zit...
Ja dat vind ik ook Sonja27, waarschijnlijk wil hij dat niet van mij... Ik heb vanavond echt genoten vooral van Geer en Goorquote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Nou Haaibaaike gelukkig maar dat smaken verschillen! Wij hebben dan misschien de belevingswereld van een pantoffeldiertje, maar wat voor belevingswereld heeft MickeyMo als die zich al druk kan maken over waar andere mensen graag naar kijken op TV en ze dan graag afzeikt op fok! Get a life denk ik dan![]()
Helemaal met jou eens, vooral Jose Hoebeequote:Op zaterdag 20 september 2008 21:49 schreef marcodej het volgende:
Team van Joling is hilarisch, Patty + team is drama, vooral als ze geen antwoord geven op de vragen...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |