Pcies, gezeik altijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef BigKahuna het volgende:
Het is toch niet te geloven, is het een keer lekker weer in September, wordt er alsnog gezanikt
Zon
Inderdaad. Heerlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef BigKahuna het volgende:
Het is toch niet te geloven, is het een keer lekker weer in September, wordt er alsnog gezanikt
Zon
"kijk mij eens tegendraads zijn"quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef BigKahuna het volgende:
Zon
mensen moeten altijd wat te klagen hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef BigKahuna het volgende:
Zon
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Daarom heb ik in september dus vakantie genomen
Dat dusquote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wil sneeuw
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het wordt morgen gewoon weer 16 graden hoor
Gut, man dit is normaal hoor, in September kan het nog steeds erg mooi weer en warm wezen, was 30 jaar geleden ook al zo. Waarschijnlijk heb jij je laten hersenspoelen dat dit niet goed is voor de tijd van het jaar. En dat is het toch echt, zeer normaal weer.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef Djeez het volgende:
I
Klacht: Hoogzomer in de herfst, terwijl je al lang en breed weer aan het werk bent![]()
Subklacht: Volgende week voor de zesde keer worden geopereerd voor dezelfde kwaal
Wat is er lekker aan 27 graden en zon?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef BigKahuna het volgende:
Zon
Het werk wordt belangrijker dan het weer, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:37 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan 27 graden en zon?
Bij mij op het werk gaan de lamellen dicht als de zon binnen schijnt, heb ik alleen maar last van. Die temperatuur is alleen lekker als je vrij bent, verder heb je er helemaal niets aan.
Wtf heeft sneeuw met herfst te maken? Het sneeuwt in NL alleen met Pasenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat dusWeg met de zon, tijd voor herfst
Zomerse muziek, warmte, blije mensen, strandfeestjes, barbeque, geen dikke kleding nodig, dagen buiten doorbrengen, zwemmen, eigelijk is alles lekker aan 27 graden en zonquote:Op donderdag 11 september 2008 07:37 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan 27 graden en zon?
Jammer joh. Dus dan heb je maar liever dat het kutweer is want daar heb je wel wat aan op je werk?quote:Bij mij op het werk gaan de lamellen dicht als de zon binnen schijnt, heb ik alleen maar last van. Die temperatuur is alleen lekker als je vrij bent, verder heb je er helemaal niets aan.
Ok dan gaan we voor een mooi gemiddelde van 22 tot 25 graden in September en begin October.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef DrDarwin het volgende:
11 september 1986 laagste temp. 0.8 graden
11 september 1919 hoogste temp. 33.4
koudste 11 september gem. dagtemperatuur 1.3 graden
warmste 11 september gem. dagtemperatuur 30.9 graden
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hittegolf? Dan moet het toch wel even iets warmer zijn, en langer warm ook nog eens.
Samenvatting: onterechte klacht!
Waarom zo negatief? Het weer is erg belangrijk in de belevingswereld van veel mensen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad.
TS is een zeurkous, en daar is de kous mee af.
SLOTjE!!
Pics.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Noem je dit een hittegolf?.
Ik kom net van een 40+ graden land af. Ik vind het maar koud hier.
Heb ik geen last van de zon. En als het kutweer is werk ik fijner. Heb ik geen last van terras of strandgevoelens.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomerse muziek, warmte, blije mensen, strandfeestjes, barbeque, geen dikke kleding nodig, dagen buiten doorbrengen, zwemmen, eigelijk is alles lekker aan 27 graden en zon.
[..]
Jammer joh. Dus dan heb je maar liever dat het kutweer is want daar heb je wel wat aan op je werk?
Conclusie: TS zeurt...quote:Hittegolf
Ten minste vijf dagen achtereen waarop de maximumtemperatuur 25,0 ºC of meer bedraagt (zomerse dagen); waarbij ten minste op drie dagen de maximumtemperatuur 30,0 ºC of meer bedraagt (tropische dagen).
Ik wil winterquote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef Xennia het volgende:
Lighten up, de zon schijnt![]()
Hopelijk verkort het de herfst en de winter. En volgend jaar neem ik denk ik maar in september vakantie
Juli 18.1 graden tov 17.4 gemiddeld.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef Djeez het volgende:
In de maanden juli en augustus, juist dé zomermaanden bij uitstek, was het zeer nat, koud en guur. En juist toen had ik drie weken vakantie. Nu zijn we halverwege september, iedereen is weer aan het werk behalve mijn luie schoonmoe, en nu hebben we zowaar een hittegolf!
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Daarom heb ik in september dus vakantie genomen
Ah, je vrouw heeft het dus niet van een vreemde.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef Djeez het volgende:
iedereen is weer aan het werk behalve mijn luie schoonmoe
helemaal mee eenschquote:Op donderdag 11 september 2008 11:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomerse muziek, warmte, blije mensen, strandfeestjes, barbeque, geen dikke kleding nodig, dagen buiten doorbrengen, zwemmen, eigelijk is alles lekker aan 27 graden en zon.
Fail noob 27 graden hierquote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het wordt morgen gewoon weer 16 graden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |