Ik heb over deze post heengelezenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Whehehehheeh ik zag vanmiddag bij het station in Groningen zoen man die een hartaanval kreeg!
Ik zo tegen iedereen: "WHEHEHEHE moet je die man zien vallen!"
En toen bleef ie liggen en werd hij half zittend overeind ergens tegenaan gezet en toen was ie bleek en keek ie wazig en binnen 3 minuten was er een ambulance lolz!
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een weekquote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo? Scrollen ga je niet dood aan. Ik post een plaatje wel steeds speciaal in 1 post.
Ik bedoel dat je zelf met een onderwerp komt waar we het over kunnen hebben..quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?!
Moet ik vast aftellen dan maar? Nu ben ik het ook wel zat.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een week
Alles beter dan die tering bullshit.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zelf met een onderwerp komt waar we het over kunnen hebben..Je kan wel iedere keer tegen alles aan lopen schoppen, maar verzin zelf dan iets leuks.
Maar nu doe ik niks fout.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een week
Ik kom wel weer terug als jullie gebanned zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alles beter dan die tering bullshit.
Je blijft hetzelfde plaatje posten, puur om te irriteren. Kappen of je bent een week weg. Plus een week voor elke kloon waarmee je tijdens je ban post. Dit is echt de laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar nu doe ik niks fout.
[ afbeelding ]
Dat station is vet ingewikkeld als je er voor het eerst naar binnen wil.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Whehehehheeh ik zag vanmiddag bij het station in Groningen zoen man die een hartaanval kreeg!
Ik zo tegen iedereen: "WHEHEHEHE moet je die man zien vallen!"
En toen bleef ie liggen en werd hij half zittend overeind ergens tegenaan gezet en toen was ie bleek en keek ie wazig en binnen 3 minuten was er een ambulance lolz!
Neehoor, ik irriteer niet. Ik amuseer mezelf. Ik vind dat plaatje ganz toll. En ik doe niks fout lijkt me. Want alle bagger maar hier. Op goatse enzulks na. En het staat geen eens in de disclaimer dat je niet dezelfde plaatjes steeds mag posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je blijft hetzelfde plaatje posten, puur om te irriteren. Kappen of je bent een week weg. Plus een week voor elke kloon waarmee je tijdens je ban post. Dit is echt de laatste waarschuwing.
Ok, tot over een week. Minstensquote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor, ik irriteer niet. Ik amuseer mezelf. Ik vind dat plaatje ganz toll. En ik doe niks fout lijkt me. Want alle bagger maar hier. Op goatse enzulks na. En het staat geen eens in de disclaimer dat je niet dezelfde plaatjes steeds mag posten.
[ afbeelding ]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-Bquote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
HAHA pwned pk, ook gewoon blijven doorgaan om koppig te zijn
Van mij mag ie wegblijven, wat een pestventje.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
HAHA pwned pk, ook gewoon blijven doorgaan om koppig te zijn
quote:
Doe dan? Zijn we dadelijk ook een week van jouw gezeik af.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-B
Die staat er nog wel op, we moeten het alleen wel zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens relmof, sinds wanneer staat er geen ban meer op tubgirl?
Alleen als daar echt rede toe is, het is fucking irritant als er 50x achter elkaar het zelfde plaatje wordt gepostquote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-B
Waarom? Bij mijn vorige tubgirl werd ik ook niet gebanned.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe dan? Zijn we dadelijk ook een week van jouw gezeik af.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef afcajos het volgende:
Paaskonijn zegt (19:52):
ik ging overmorgen toch een week weg met school-0-
Serieus?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Bij mijn vorige tubgirl werd ik ook niet gebanned.
Je gaat hem nu toch niet een week later bannen hequote:
Er is inderdaad een verschil tussen tegen het gezag schoppen en gewoon irritant bezig zijn. Beide zijn kansloos, dat sowieso, maar als dat jouw leven invulling geeft moet je dat vooral doen. De gezaghebbenden en wij zijn de lachende derde als je een ban krijgt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Alleen als daar echt rede toe is, het is fucking irritant als er 50x achter elkaar het zelfde plaatje wordt gepost
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
Gezien z'n notes kan twee weken sowieso geen kwaad. Irritant sfeerverziekend ventje.
Blame jordyquote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef GasTurbine het volgende:
slindenau < afcajos in nazisme.
Kan je dat wel doen, maar als we toch over sfeer praten, hoor jij nog geeneens op een online bejaardenhuis voor mensen met geestelijke aandoeningen.quote:
Dat is jouw mening. Er zijn er genoeg die mijn posts wel waarderen. Maar goed, als jullie "irritant zijn" een leuke sfeer vinden moeten jullie je misschien eens aanmelden bij kindertent ipv fok.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan je dat wel doen, maar als we toch over sfeer praten, hoor jij nog geeneens op een online bejaardenhuis voor mensen met geestelijke aandoeningen.
Want FOK! is van/voor 'de grote mensen' gemaakt?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Er zijn er genoeg die mijn posts wel waarderen. Maar goed, als jullie "irritant zijn" een leuke sfeer vinden moeten jullie je misschien eens aanmelden bij kindertent ipv fok.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
Gezien z'n notes kan twee weken sowieso geen kwaad. Irritant sfeerverziekend ventje.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:06 schreef afcajos het volgende:
Ik ben weg mensen, masjol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nee, maar wou je zeggen dat het gedrag van vanavond leuk was? Wat is er nu leuk aan om 80 keer hetzelfde plaatje te posten? Ik kan best tegen kinderachtig gedrag hoor en over het algemeen zal ik ook niks zeggen over anderen, maar als je op zo'n manier alleen maar gaat lopen zieken, ja, dan rot je maar op. Dat is voor niemand die hier post leuk.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Want FOK! is van/voor 'de grote mensen' gemaakt?
Dat hoop ik toch niet , begin mij hier net thuis te voelenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef BobbyB het volgende:
En oja, je moet ook niet gek opkijken als ze de SC een keer dichtgooien door dat kinderachtige gedrag van jullie. Maar als dat jullie doel is, moet je vooral zo doorgaan, dan verpest je het voor iedereen.
Tis een fucking KLB bagge sc, geen ik ben 26 jaar en werkeloos SCquote:Op woensdag 10 september 2008 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Er zijn er genoeg die mijn posts wel waarderen. Maar goed, als jullie "irritant zijn" een leuke sfeer vinden moeten jullie je misschien eens aanmelden bij kindertent ipv fok.
Ach, zoals jij post is er toch geen tyfus aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef BobbyB het volgende:
En oja, je moet ook niet gek opkijken als ze de SC een keer dichtgooien door dat kinderachtige gedrag van jullie. Maar als dat jullie doel is, moet je vooral zo doorgaan, dan verpest je het voor iedereen.
Ik ben niet werkeloos, maar als jij dat wil denken: prima. Ik heb een prima baan waar het momenteel gewoon erg rustig is. Vandaag heb ik sowieso amper gepost, maar goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis een fucking KLB bagge sc, geen ik ben 26 jaar en werkeloos SC!!!
Je doet zelf ook weinig eraan om er verandering in te brengen, zijnde een ander onderwerp aan te snijden of gewoon mij te negeren. Nee jij schopt liever overal tegen aan. Nou, wat ben jij stoer. Dan ben ik nog liever werkeloos dan dat ik constant maar dingen moet gaan vinden om tegen aan te schoppen. Volwassen hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, zoals jij post is er toch geen tyfus aan.
Ik post niet zoveel dus dat is niet moeilijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet werkeloos, maar als jij dat wil denken: prima. Ik heb een prima baan waar het momenteel gewoon erg rustig is. Vandaag heb ik sowieso amper gepost, maar goed.
[..]
Je doet zelf ook weinig eraan om er verandering in te brengen, zijnde een ander onderwerp aan te snijden of gewoon mij te negeren. Nee jij schopt liever overal tegen aan. Nou, wat ben jij stoer. Dan ben ik nog liever werkeloos dan dat ik constant maar dingen moet gaan vinden om tegen aan te schoppen. Volwassen hoor!
Maar goed, ga jij je maar overal aan ergeren en tegen aan schoppen, dan ga ik je vanaf nu gewoon negeren.
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ergo ik heb een hekel aan Nazi's
Jij wilde toch rellen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik post niet zoveel dus dat is niet moeilijk.
Tevens kan alles wat jij hier zegt gewoon via de PM aangezien het toch telkens maar op 1 user gericht is.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet werkeloos, maar als jij dat wil denken: prima. Ik heb een prima baan waar het momenteel gewoon erg rustig is. Vandaag heb ik sowieso amper gepost, maar goed.
[..]
Je doet zelf ook weinig eraan om er verandering in te brengen, zijnde een ander onderwerp aan te snijden of gewoon mij te negeren. Nee jij schopt liever overal tegen aan. Nou, wat ben jij stoer. Dan ben ik nog liever werkeloos dan dat ik constant maar dingen moet gaan vinden om tegen aan te schoppen. Volwassen hoor!
Maar goed, ga jij je maar overal aan ergeren en tegen aan schoppen, dan ga ik je vanaf nu gewoon negeren.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
er staan nog geen hayden in dit topic
Nee, maar om nou ineens op de feesttrompet te blazen als'tie gebanned wordt gaat ook nergens over.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wou je zeggen dat het gedrag van vanavond leuk was
Post is een foto van je natte haar !quote:Op woensdag 10 september 2008 20:34 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer..
Ja weet het het douche duurde wat langer dan dat de bedoeling was maar zal me haar ff zo doen dat ik morgen hopelijk krullen heb.
Normaal vind ik PK wel leuk , maar als ie alleen maar gaat lopen irriteren om het irriteren ben ik blij dat ie gebanned is inderdaad. Hij vraagt er toch zelf om? Maar goed, volgende keer gebruik ik wel een droeftoeter ipv een feesttrompet.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee, maar om nou ineens op de feesttrompet te blazen als'tie gebanned wordt gaat ook nergens over.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post is een foto van je natte haar !
WTF waar slaat dat op..quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post is een foto van je natte haar !
Daar zat nog wat achter maar kan niet meer zo snel bedenken watquote:Op woensdag 10 september 2008 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
Hey maar Noorsbloed, hoe zit het dan met deze post?
[KLB Bagger VSC #140] Met muziek en lekkere wijven
Nah niet zo agressief !quote:Op woensdag 10 september 2008 20:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
WTF waar slaat dat op..
En heb me haar al gedaan..
In de hoop dat ik morgen krullen heb..
En wrm nat haar dan zit het zo beroerd zo..PLAT
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nah niet zo agressief !
Ik was gewoon benieuwt hoe je natte haar eruit zag
idd wtfquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH, is iedereen ongesteld ofzo
Opgefokt zooitje vandaagquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Juh waarschijnlijk voor 2 wekenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
idd wtf!!
Maar is PK echt gebanned???
NOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh waarschijnlijk voor 2 weken
wie post er een doorbloedde tampon?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |