Ik heb over deze post heengelezenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Whehehehheeh ik zag vanmiddag bij het station in Groningen zoen man die een hartaanval kreeg!
Ik zo tegen iedereen: "WHEHEHEHE moet je die man zien vallen!"
En toen bleef ie liggen en werd hij half zittend overeind ergens tegenaan gezet en toen was ie bleek en keek ie wazig en binnen 3 minuten was er een ambulance lolz!
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een weekquote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo? Scrollen ga je niet dood aan. Ik post een plaatje wel steeds speciaal in 1 post.
Ik bedoel dat je zelf met een onderwerp komt waar we het over kunnen hebben..quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?!
Moet ik vast aftellen dan maar? Nu ben ik het ook wel zat.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een week
Alles beter dan die tering bullshit.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zelf met een onderwerp komt waar we het over kunnen hebben..Je kan wel iedere keer tegen alles aan lopen schoppen, maar verzin zelf dan iets leuks.
Maar nu doe ik niks fout.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je doen, je bent gewaarschuwd, dus als je gaat ga je meteen een week
Ik kom wel weer terug als jullie gebanned zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alles beter dan die tering bullshit.
Je blijft hetzelfde plaatje posten, puur om te irriteren. Kappen of je bent een week weg. Plus een week voor elke kloon waarmee je tijdens je ban post. Dit is echt de laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar nu doe ik niks fout.
[ afbeelding ]
Dat station is vet ingewikkeld als je er voor het eerst naar binnen wil.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Whehehehheeh ik zag vanmiddag bij het station in Groningen zoen man die een hartaanval kreeg!
Ik zo tegen iedereen: "WHEHEHEHE moet je die man zien vallen!"
En toen bleef ie liggen en werd hij half zittend overeind ergens tegenaan gezet en toen was ie bleek en keek ie wazig en binnen 3 minuten was er een ambulance lolz!
Neehoor, ik irriteer niet. Ik amuseer mezelf. Ik vind dat plaatje ganz toll. En ik doe niks fout lijkt me. Want alle bagger maar hier. Op goatse enzulks na. En het staat geen eens in de disclaimer dat je niet dezelfde plaatjes steeds mag posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je blijft hetzelfde plaatje posten, puur om te irriteren. Kappen of je bent een week weg. Plus een week voor elke kloon waarmee je tijdens je ban post. Dit is echt de laatste waarschuwing.
Ok, tot over een week. Minstensquote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor, ik irriteer niet. Ik amuseer mezelf. Ik vind dat plaatje ganz toll. En ik doe niks fout lijkt me. Want alle bagger maar hier. Op goatse enzulks na. En het staat geen eens in de disclaimer dat je niet dezelfde plaatjes steeds mag posten.
[ afbeelding ]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-Bquote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
HAHA pwned pk, ook gewoon blijven doorgaan om koppig te zijn
Van mij mag ie wegblijven, wat een pestventje.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef afcajos het volgende:
HAHA pwned pk, ook gewoon blijven doorgaan om koppig te zijn
quote:
Doe dan? Zijn we dadelijk ook een week van jouw gezeik af.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-B
Die staat er nog wel op, we moeten het alleen wel zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens relmof, sinds wanneer staat er geen ban meer op tubgirl?
Alleen als daar echt rede toe is, het is fucking irritant als er 50x achter elkaar het zelfde plaatje wordt gepostquote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLB'ers horen tegen het gezag te schoppen, niet net zoals Bobby-B
Waarom? Bij mijn vorige tubgirl werd ik ook niet gebanned.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe dan? Zijn we dadelijk ook een week van jouw gezeik af.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef afcajos het volgende:
Paaskonijn zegt (19:52):
ik ging overmorgen toch een week weg met school-0-
Serieus?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Bij mijn vorige tubgirl werd ik ook niet gebanned.
Je gaat hem nu toch niet een week later bannen hequote:
Er is inderdaad een verschil tussen tegen het gezag schoppen en gewoon irritant bezig zijn. Beide zijn kansloos, dat sowieso, maar als dat jouw leven invulling geeft moet je dat vooral doen. De gezaghebbenden en wij zijn de lachende derde als je een ban krijgt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Alleen als daar echt rede toe is, het is fucking irritant als er 50x achter elkaar het zelfde plaatje wordt gepost
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
Gezien z'n notes kan twee weken sowieso geen kwaad. Irritant sfeerverziekend ventje.
Blame jordyquote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef GasTurbine het volgende:
slindenau < afcajos in nazisme.
Kan je dat wel doen, maar als we toch over sfeer praten, hoor jij nog geeneens op een online bejaardenhuis voor mensen met geestelijke aandoeningen.quote:
Dat is jouw mening. Er zijn er genoeg die mijn posts wel waarderen. Maar goed, als jullie "irritant zijn" een leuke sfeer vinden moeten jullie je misschien eens aanmelden bij kindertent ipv fok.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan je dat wel doen, maar als we toch over sfeer praten, hoor jij nog geeneens op een online bejaardenhuis voor mensen met geestelijke aandoeningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |