quote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
er staan nog geen hayden in dit topic
Nee, maar om nou ineens op de feesttrompet te blazen als'tie gebanned wordt gaat ook nergens over.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wou je zeggen dat het gedrag van vanavond leuk was
Post is een foto van je natte haar !quote:Op woensdag 10 september 2008 20:34 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer..
Ja weet het het douche duurde wat langer dan dat de bedoeling was maar zal me haar ff zo doen dat ik morgen hopelijk krullen heb.
Normaal vind ik PK wel leuk , maar als ie alleen maar gaat lopen irriteren om het irriteren ben ik blij dat ie gebanned is inderdaad. Hij vraagt er toch zelf om? Maar goed, volgende keer gebruik ik wel een droeftoeter ipv een feesttrompet.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee, maar om nou ineens op de feesttrompet te blazen als'tie gebanned wordt gaat ook nergens over.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post is een foto van je natte haar !
WTF waar slaat dat op..quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Post is een foto van je natte haar !
Daar zat nog wat achter maar kan niet meer zo snel bedenken watquote:Op woensdag 10 september 2008 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
Hey maar Noorsbloed, hoe zit het dan met deze post?
[KLB Bagger VSC #140] Met muziek en lekkere wijven
Nah niet zo agressief !quote:Op woensdag 10 september 2008 20:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
WTF waar slaat dat op..
En heb me haar al gedaan..
In de hoop dat ik morgen krullen heb..
En wrm nat haar dan zit het zo beroerd zo..PLAT
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nah niet zo agressief !
Ik was gewoon benieuwt hoe je natte haar eruit zag
idd wtfquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH, is iedereen ongesteld ofzo
Opgefokt zooitje vandaagquote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Juh waarschijnlijk voor 2 wekenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
idd wtf!!
Maar is PK echt gebanned???
NOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh waarschijnlijk voor 2 weken
wie post er een doorbloedde tampon?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |