Ga ze vrijdag voor de 7de keer zienquote:Op woensdag 10 september 2008 17:46 schreef frank07 het volgende:
ik wil ze nu eindelijk eens live zien![]()
loop ze steeds net mis..
Is goed, dan pas ik dat straks even in, had zelf nl. ook al wat links toegevoegd.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef fyah het volgende:
Hoe gaan we dit doen?
Ik wil je mijn OP (heb m wat uitgebreid met jouw links en wat extra) wel sturen?
1 2 3 | http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=3900 http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=983 |
Kom vrijdag naar Oss!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef kreuk050 het volgende:
Damn ik wil ze ook weer een x zien, Lowlands was BAAS.
Dat hoge stemmetje bij Bas Bron op 1:02quote:
Heb je This Is Total War wel eens gezien? Die supportact lijkt me dus echt een rampquote:Op woensdag 10 september 2008 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben er wel bij in Oss en het wordt weer helemaal losgaan.
Nee, ken het totaal niet. Wat is het voor iets dan? En hoezo spelen ze anderhalf uur?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef booo het volgende:
[..]
Heb je This Is Total War wel eens gezien? Die supportact lijkt me dus echt een rampLaat staan anderhalf uur lang
http://www.myspace.com/thisistotalwar Dit is het, niet echt mijn ding zeg maar..quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, ken het totaal niet. Wat is het voor iets dan? En hoezo spelen ze anderhalf uur?
ja hij is heel vet. Het is een officiele remix he. staat ook gewoon op DJVT website.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef VeX- het volgende:
Tvp.
Weet niet of ie al gepost was, maar deze Rimeroni Vumani remix van Hollereer is nog best fijn.
Een soort Nintendo meets Aux Raus... niks voor mij. Hoop dat ze niet te lang blijvenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef booo het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/thisistotalwar Dit is het, niet echt mijn ding zeg maar..
En waarom het anderhalf uur is weet ik ook niet, lijkt me dat we hier na een half uur wel genoeg van hebben
Anderhalf uur tochquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Een soort Nintendo meets Aux Raus... niks voor mij. Hoop dat ze niet te lang blijven
Mja, dat is de tijd tussen dat ze beginnen en dat de Jeugd begint. Maar ze zullen vast wel eerder ophouden, dan kan ik vooraan gaan staan voor de Jeugd zonder gehoorbeschadiging te krijgen.quote:
Jep, Rimer Veeman (aka Rimeroni Vumani, aka Riemen Vast, etc) was voor het vorige album van de jeugd de drummer tijdens opnames en grotere live concerten (zoals lowlands 2005). Voor de machine heeft hij meen ik niet ingedrumt maar hij is wel een van de 2 producers voor Le Lequote:Op donderdag 11 september 2008 16:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ja hij is heel vet. Het is een officiele remix he. staat ook gewoon op DJVT website.
Ja, op je buitenwang zal moeilijk gaan hequote:
Wilde het ook al komen melden jaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wopwopwop zit achter een promo van RTL 7.
Waag het niet voor mn neus te gaan staanquote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, dat is de tijd tussen dat ze beginnen en dat de Jeugd begint. Maar ze zullen vast wel eerder ophouden, dan kan ik vooraan gaan staan voor de Jeugd zonder gehoorbeschadiging te krijgen.
Hé jij staat in mijn Hyves netwerk trouwens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef booo het volgende:
[..]
Waag het niet voor mn neus te gaan staan
Huh, ho, hoezo dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hé jij staat in mijn Hyves netwerk trouwens.
We hebben gemeenschappelijke vrienden zag ikquote:
Echt? Ja ik heb werkelijk geen idee wie je bentquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We hebben gemeenschappelijke vrienden zag ik
Ja ik ken jou ook niet, maar ik zal je eens addenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:41 schreef booo het volgende:
[..]
Echt? Ja ik heb werkelijk geen idee wie je bent
Ah, nouja! Ik ken je nog steeds niet, maargoed! Vanavond naar djvt dus, voordat we heel dit/deze topic verneukenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik ken jou ook niet, maar ik zal je eens adden
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef fyah het volgende:
ik geloof er geen moer van! release editie
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef kreuk050 het volgende:
Yo. Ik ga hopelijk (pas) 29 nov in Waterfront te Rotterdam
Ja, Disco Vraiment is vet. Hij valt in z'n geheel op hun last.fm pagina te beluisteren.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Jep, Rimer Veeman (aka Rimeroni Vumani, aka Riemen Vast, etc) was voor het vorige album van de jeugd de drummer tijdens opnames en grotere live concerten (zoals lowlands 2005). Voor de machine heeft hij meen ik niet ingedrumt maar hij is wel een van de 2 producers voor Le LeOver Le Le gesproken, op de single van Breakfast staat een extra nieuwe track, Disco Vraiment. Naar mijn mening de allerbeste Le Le track tot dusver
Ook weer thuis! Zal ik je eens zeggen dat ik volgens mij de hele avond voor je neus heb gestaan. Blond meisje met zwart Le le shirt aan (wilde m eerst niet aandoen maar werd overgehaald, en uiteindelijk was het best tof want er waren meer Leleshirts en iedereen zei er iets vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Net terug uit Oss en het was weer vet! Alleen geen Bas Bron en toch eigenlijk wel weer aan de korte kant, maar goed.
Haha serieus?? Stond een beetje aan de rechterkant van het podium, had maar 1 of 2 mensen voor me... Maar jij stond voor me?? Kicke zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:03 schreef booo het volgende:
[..]
Ook weer thuis! Zal ik je eens zeggen dat ik volgens mij de hele avond voor je neus heb gestaan. Blond meisje met zwart Le le shirt aan (wilde m eerst niet aandoen maar werd overgehaald, en uiteindelijk was het best tof want er waren meer Leleshirts en iedereen zei er iets van). Maargoed! Het was vet! En leuk ze weer een keer gezien te hebben, maar verder was het best een beetje dramatisch. Sowieso kutpubliek en ze hebben nog geen 50 minuten op het podium gestaan
Verder natuurlijk heel jammer dat Bas Bron er niet was, dat had een hoop gescheeld denk ik. Had ook niet echt het idee dat ze er zelf veel zin in hadden of zo
En al helemaal niet nadat er mensen besloten op het podium te klimmen..
Maartoch waren ze geweldig, en ga ik maar eens proberen kaartjes te regelen voor 2 oktober!
whehe vet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
Wilt iemand nog een mooie Fur ringtone?
http://tingle.gwx.nl/peter/meuk/Fur-ringtone.mp3
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja klopt, rechts van die twee rolstoelen. Ik stond tegen het podium aangedrukt, en achter mij stond een andere jongen met wie ik was, dus ik gok dat wij het warenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha serieus?? Stond een beetje aan de rechterkant van het podium, had maar 1 of 2 mensen voor me... Maar jij stond voor me?? Kicke zegJa ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet dus heb je niet goed gezien ofzo
Maar jij herkende mij wel? Ik kreeg nog een bloem van dat vrouwtje van This Is Total War
Maar die muziek was niet zo heel vet.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
een soort jvt meets justice, wel genot.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef VeX- het volgende:
Tvp.
Weet niet of ie al gepost was, maar deze Rimeroni Vumani remix van Hollereer is nog best fijn.
Geknipt uit een filmpje die op YouTube staat voor een vriend van me. Hij vond dat ik het hier ook maar even moest posten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
whehe vet.
Hoe kom je daaraan?
quote:
Dat is hoe 'we' het in NL doen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet zo wennen aan het feit dat de gemiddelde nerd en/of festivalganger nu klakkeloos de vocabulaire van JVT na-aapt
De meeste mensen snappen/kennen parels nog steeds niet eigenlijk. En dat vind ik wel tofquote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet zo wennen aan het feit dat de gemiddelde nerd en/of festivalganger nu klakkeloos de vocabulaire van JVT na-aapt
Ik vind Datvindjeleukhe veel tofferquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Maeksy het volgende:
Toevallig mensen hier die 04-10 naar de Jeugd in almere gaan?
Clip van wopwopwop is als opvolger van Hollereer ook erg cool!
Snap alleen de keuze qua single niet zo heel erg goed. Had liever Buma In Mijn Zak als single gezien ofzo, met een moeilijke clip ergens in een club opgenomen.
Ik vind Datvindjeleukhe serieus zo'n beetje de tofste clip die ze hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:54 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik vind Datvindjeleukhe veel tofferDe videoclip van wopwopwop vond ik niet zo speciaal eigenlijk.
Volgens mij kun je zelfs onbeperkt stemmen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef fyah het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig is één van de vijf genomineerde artiesten voor een MTV Award in de categorie Best Dutch Act 2008. De Europese MTV Awards (EMA’s) worden dit jaar op 6 november uitgereikt in Liverpool, de stad van de Beatles, de Mersey, voetbal en muziek. De genomineerden in deze categorie dingen niet alleen mee om de officieuze titel: Beste Band van Nederland, maar ook naar die van Best Band of Europe.
klik hier om te stemmen op de jeugd: http://ema.mtv.nl/vote/#_272930228 (klik op links op dutch act, dan op de jeugd, tenslotte rechtsonderin op "stem", geen email of registratie nodig)
Ja, kun je ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zelfs onbeperkt stemmen.
quote:De Jeugd Van Tegenwoordig
De drie bandleden hebben elkaar ontmoet tijdens de voorrondes van Pop Idol in Nederland.
Ik moest er eerst aan wennen, omdat ik altijd dacht dat als er een clip zou komen, dat het dan een vette clip zou zijn een club, met drankjes links en billen rechts enzo. Maar nu vind ik 'em ook geweldig! Vieze Fur als dronken kerstmanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind Datvindjeleukhe serieus zo'n beetje de tofste clip die ze hebben
Wehehe, die clip had ik nog niet eens gezien!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind Datvindjeleukhe serieus zo'n beetje de tofste clip die ze hebben
Janee, dat zou ik dus echt niks vinden :p Gelukkig gaat't om het nummer en niet om de clip..quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik moest er eerst aan wennen, omdat ik altijd dacht dat als er een clip zou komen, dat het dan een vette clip zou zijn een club, met drankjes links en billen rechts enzo. Maar nu vind ik 'em ook geweldig! Vieze Fur als dronken kerstman
En een bloedneus, dank aan Steen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:48 schreef DennieXL het volgende:
Fur heeft ook paar regeltjes op De Spot van Steen.
haha, NE55Yquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
De Fur Gaat Ver Aflevering 1 - De Beste Gids van Edinburgh
edit; Hm, had een iets betere seizoensopener verwacht.
Groupiequote:Op vrijdag 19 september 2008 16:35 schreef fyah het volgende:
[..]
haha, NE55YIk vond 'm best wel hard
Of wacht ik mag het eigenlijk niet leuk vinden want iemand anders vond het te "geforceerd".quote:
Je maakt je er wel druk om aangezien je na een kwartier besluit om je reactie volledig te veranderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Of wacht ik mag het misschien niet leuk vinden want iemand anders vond het te "geforceerd".!
Nigga please
Ik zit in een hoekje te bibberenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je maakt je er wel druk om aangezien je na een kwartier besluit om je reactie alsnog volledig te veranderen!
Halen, alleen die docu is al geniaal.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:54 schreef fyah het volgende:
Is het trouwens nog de moeite om de eerste DVD, Tarrels, nu nog te bestellen of was daar niks speciaals op te zien?
Alle clips, alle Hard Gaan afleveringen, ik zou niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:54 schreef fyah het volgende:
Is het trouwens nog de moeite om de eerste DVD, Tarrels, nu nog te bestellen of was daar niks speciaals op te zien?
Whehe.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Neleos het volgende:
Iemand deze reclame al gezien op Canvas, ik vond hem wel lollig...
http://www.stubru.be/node/19853
Hahaha, ik had precies het zelfde. Ik lag helemaal dubbel iedereen kijken zo van wtfquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
Het lijken wel van die ghetto uggs
Ik lag helemaal dubbel in de trein vanochtend om 7 uur door die droge zin in de krantAllemaal van dat half slapende klapvee keek me dom aan
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb iets opgevangen. Slagsmalsklubben (hip, zweeds, computers en synths) is met de jeugd om de tafel gaan zitten.
Bron is betrouwbaar. Komt af van Frej, van SMK
Fucking vetquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb iets opgevangen. Slagsmalsklubben (hip, zweeds, computers en synths) is met de jeugd om de tafel gaan zitten.
weet iemand in welke krant dit stond, of kan iemand het zo uploaden dat het leesbaar is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef koningcambuur het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurde iemand zojuist naast me. Stond in de krant
Stond in de Spits, maar het is toch te lezen als je er gewoon even op klikt?quote:Op woensdag 24 september 2008 07:36 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
weet iemand in welke krant dit stond, of kan iemand het zo uploaden dat het leesbaar is?
Die gasten live meegemaakt op Roskilde dit jaar, die zijn echt TE gaafquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
BAAAASSSSSSquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Klinkt goed, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Okee, kan niemand vinden, ze gaan dus in de verkoop. Iemand geinteresseerd? Zo ja, PM me maar met je mobiele nummer, dan spreken we wel wat af.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:50 schreef Thijsssss het volgende:
Hmmm, mijn medeganger heeft afgezegd voor komende vrijdag. Als ik niemand anders kan vinden heb ik nog twee kaartjes te koop voor het (nu uitverkochte!) concert van de Jeugd van Tegenwoordig in Deventer komende vrijdag
en wéér niet leukquote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
Weer een nieuwe!
http://www.flabber.nl/defurgaatver/aflevering2.php
Bawsig. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef friekin_ het volgende:
Jezus Fur, wat is dit toch voor bagger elke keerquote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
Weer een nieuwe!
http://www.flabber.nl/defurgaatver/aflevering2.php
Dat is toch niet zijn schuld?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Jezus Fur, wat is dit toch voor bagger elke keer?
Het is de bedoeling dat hij entertaint and this shit ain't entertaining at all. Of vind jij van wel?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toch niet zijn schuld?
Zij bieden hem een gratis vakantie aan en filmen het in de hoop dat het grappig is.
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij entertaint and this shit ain't entertaining at all. Of vind jij van wel?
Dan moet je het project niet doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
Maar als er van je wordt verwacht grappig te zijn is het een stuk moeilijker, het is geen comedian natuurlijk.
Dat kan hem dus echt niet schelen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dan moet je het project niet doen.
Het lijkt me dat je vantevoren weet wat er van je wordt verwacht en als je dat niet kan klaarspelen, dan moet je er gewoon niet aan beginnen, imho.
Dat zou ik geen vakantie willen noemen, maar ok.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat kan hem dus echt niet schelen.
Gewoon een gratis vakantie, aight.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:51 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat zou ik geen vakantie willen noemen, maar ok.
Daarom niet.quote:
Mooi nummer he? Echt emotioneel ook, zowel die beat als de teksten van Fur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:25 schreef Chriz2k het volgende:
Zo een mooi meisje, zo een lief gezichtje, zulke fijne billetjes, zulke fijne lippen.
Hey dankje!quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:31 schreef Panthera1984 het volgende:
http://www.cinema.nl/cine(...)erge-over-old-school
stukje film, waarin Pepijn iets verteld over een film die hij leuk vind.
http://www.volkskrant.nl/(...)ugd_van_Tegenwoordig
heel stuk tekst, wat weer eens iets anders is, dan wat je normaal leest.
http://creamteam.tv/?p=138
een 'buitenlander' is in contact gekomen met de jeugd, en heeft iemand gevraagd een engelse vertaling van de nederlandse tekst (de stofzuiger) te maken.![]()
dit is al mijn 4e edit vanavond, maar nu houd ik ermee op, en ga ik naar bed, na deze link te hebben gedeelt: http://www.campus.tv/?p=5121#comments
Het is een filmpje met een tip aan studenten in Amsterdam
argh, ik zei de laatste, maar er moet er nog ééntje bij: Pepijn in stadsarchief Amsterdam: http://www.ondergrond.tv/(...)nalden-en-p-fab.html
Ja he? "Kut voor mij, hersenschudding voor jou".quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooi nummer he? Echt emotioneel ook, zowel die beat als de teksten van Fur.
Hey cool, die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 28 september 2008 02:33 schreef fyah het volgende:
Staan ook een aantal verses van wiwa en faberge op de nieuwe mixtape van de opposites/op volle toeren.
http://top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=558&Itemid=9
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 12:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja, zag ik laatst ook al. Beetje jammer.
hoe heet die mixtape dan? Vuur is al n tijdje oud toch.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
Vind die nieuwe mixtape van the opposites geniaal. Mn ochtendhumeur was in 1x weg om 6 uur toen ik dat Ey Ey Ey hoorde, heerlijk droog '1 take' nummer
Met de akoestiek van het Burgerweeshuis is niks mis. De JvT kwam te laat binnen en kon dus niet soundchecken. Ik vond het overigens een matige show. Zeker zonder Bas Bron.quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:19 schreef Panthera1984 het volgende:
Gisteren in Deventer leek heel kort, maar als ik erover nadenk: het begon om tien uur, en duurde het tot een uurtje of elf.
Ik weet niet de hele playlist, maar eerst applaus, voorjekijkendoorlopen, (daarna wilde ze springen en vroegen wie er mee ging springen. Voorin wilde een groepje dat wel en ik, in mijn uppie achteraanDus toen zei Faberyayo: "ik zag zelfs een hand achterin, dus ik denk dat het wel goed zit." that was me
) Verder shenkie, datvindjeleukhè en hollereer. Ik mis vast nog nummers... want zoals ik zei duurde het wel een uurtje. -oh, ik zou bijna buma in mijn zak vergeten.
Het geluid was best slecht, maar dat ligt denk ik aan de akoustiek van Burgerweeshuis. In het begin werkte de microfoon van Wiwa niet, dat was ergerlijk want het duurde de eerste twee nummers voor het gerepareerd was.
Ohhhhhshit! Ik ben jaloers op je. Hier wilde ik heel graag heen, maar uitverkochtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef roooosje het volgende:
Vanavond in 013. En ik ben erbij!
Aaawquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhhhhshit! Ik ben jaloers op je. Hier wilde ik heel graag heen, maar uitverkocht
Veel plezier!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
013, toffe tent om ze live te zien ook!Ben benieuwd hoe het was!
Ik wil weer gaan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef Asanovic het volgende:
Te gaaf.. donderdag jeugd in Leuven!!!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
Setlist Oss:
Applaus
Buma in mijn zak
Kerk
Watskeburt
Voorjekijkendoorlopen
Flap Flap
Shenkie
De Stofzuiger
Wopwopwop
Datvindjeleukhe
--------------------
Hollereer
Als ze dat dan ook een keer doen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Jeugd kan wel een hele avond vullen, wat een entertainment.
*staande ovatie*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Leonos het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal dood gaan. Kanker vissen
'k vind boom base leukerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:17 schreef kabelhaspel het volgende:
Pornstar, Schud Met je Reet, 100% vooraan:
echt humor
Hij staat op pagina 4 ook al, maar ik blijf m kut vinden..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan wel koefnoen maar dit is geen goede impressie.
Mag ik je aanraken????quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef Erotica_ het volgende:
Ik zag laatst Vièze bij de Fame in Amsterdam
Kaartjes zijn al besteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
12 dec zijn ze in Groningen. I`ll be there.
Tof.quote:
www.freshcotton.com Zijn dus al weg.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tof.
Ik wil ook nog steeds een DJVT shirt, maar ik kan ze nooit ergens vinden of ze zijn al weg.
Ik kijk regelmatig; maar ik heb ze nog nooit gespot.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
www.freshcotton.com
Heb ze allebei.
Watwat?! Waar?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
12 dec zijn ze in Groningen. I`ll be there.
Oosterpoort.quote:
Je moet fo real komen Ben.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef fyah het volgende:
Ik kom ook naar groningen! chipszak breng jezelf en je lekkere zus mee. holla
Om die uitspraak te voorkomen had ik al niet gepost; Kom, Ben, Kom!quote:
Het was een mooie tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef fyah het volgende:
[..]
nounou, moet dat zo? Terug ontopic svp;
we komen hard.quote:
Natuurlijk willen ze cashen. Ik geloof ook wel dat ze naar een meer mainstream publiek mikken met hun nieuwe album. En dat doen ze best aardig, zonder hun muziek slechter te maken. Dat kan niet iedereen. Ze lullen dan wel poep in interviews maar ze weten dondersgoed hoe ze het truukje moeten spelen. Je kan ze ook geen sell-outs noemen want ze kwamen destijds rechtstreeks op 1 met watskeburt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Tjedemich het volgende:
Ik had even een vraagje; denken jullie dat het de bedoeling is van DJVT om de Top 40 te halen of maakt het ze niet veel uit?
quote:De Jeugd Van Tegenwoordig heeft via de site van de EMA's de meeste stemmen gekregen voor de beste 'Dutch Act'. Vieze Fur en zijn maten moesten het opnemen tegen Alain Clark, Kraak & Smaak, Room Eleven en Pete Philly & Perquisite.
De Jeugd Van Tegenwoordig zal het op 1 november in Liverpool opnemen tegen de 20 andere winnaars van verschillende regio’s voor Europe’s Favourite Act.
De hitmakers van 'Watskeburt' en 'Shenkie' zullen dan misschien het podium delen met onder andere host Katy Perry en presenters Sugababes en Tokio Hotel. Op de EMA's zullen de artiesten Beyonce, Pink en Kid Rock optreden.
Volgensmij boeit 't ze niet maar hebben ze 't truukje dondersgoed door en flikken 't anyway.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Tjedemich het volgende:
Ik had even een vraagje; denken jullie dat het de bedoeling is van DJVT om de Top 40 te halen of maakt het ze niet veel uit?
De concurrentie is bagger.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Maeksy het volgende:
Stelletje bazen. Hopelijk mogen ze de EMA's rocken!
Ik weet niet, het gaat om het aantal stemmen en ik denk dat ze in de UK bijvoorbeeld wel een behoorlijk aantal kunnen halenquote:
dan gaan we als troost naar OVT in de paradiso.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:19 schreef booo het volgende:
Oké, ik ga nog wel een paar keer stemmen.. Ik zit toch niet voor niks zo vaak te klikken he? Dat dadelijk blijkt dat t eigenlijk maar 1 keer werkt
Haha echt waar? Denk dat de helft van de Nederlanders geen idee heeft waar het over gaat, laat staan dat ze het in de UK snappenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De JVTW is populair in de UK,
Watskeburt werd daar zelfs goed ontvangen ookal was het NL.
Gaat goed komen.
Volgens mij betekend Buma 'geld', ook al zeggen sommige vrienden coke, maar dat is fout denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef warrel het volgende:
Lyrics![]()
Kan ik eindelijk meekomen met m'n veels te fanatieke 'altijd alle lyrics uit haar hoofd kennende' vriendinnetje
![]()
Ik snap die buma nog niet zo goed..
Wat betekend 'buma' eigenlijk echt?
Buma is cokequote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef warrel het volgende:
Lyrics![]()
Kan ik eindelijk meekomen met m'n veels te fanatieke 'altijd alle lyrics uit haar hoofd kennende' vriendinnetje
![]()
Buma whoo Buma what Buma doe dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Volgens mij betekend Buma 'geld', ook al zeggen sommige vrienden coke, maar dat is fout denk ik.
Ja, een vriend van mij zegt ook dat het geld is, maar waarom zit het dan in z'n kop en is het moving all up?!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Volgens mij betekend Buma 'geld', ook al zeggen sommige vrienden coke, maar dat is fout denk ik.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Buma is coke
[..]
Buma whoo Buma what Buma doe dat.
[Snuif]
Nu is buma op, eerst was het buma in me zak nu is het buma in me kop.
Leg even uit dan?
+1 stem voor geld dat de Buma doorsluist naar de artiesten (waar dan weer dure coke voor gehaald kan worden)quote:Buma/Stemra is een bedrijf dat in Nederland de belangen van componisten, tekstdichters en muziekuitgevers op het gebied van muziekauteursrecht behartigt. Buma/Stemra is de werkorganisatie van de Vereniging Buma en de Stichting Stemra. De organisatie heeft sinds haar bestaan een monopolie op het incasseren van auteursrechten, maar dat lijkt in de nabije toekomst te gaan veranderen.
bron:wiki.nl
Enige juiste conclusiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil nog wel het compromis sluiten dat het béiden is/kan zijn; het is immers DJVT en die lullen wel meer.
Ik en mijn conclusies.quote:
Volgens mij al welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:17 schreef fyah het volgende:
[..]
dan gaan we als troost naar OVT in de paradiso.Of hadden we eindhoven nog niet gemist?
Jij snuift geld?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef kikoooooo het volgende:
'buma is gevaarlijk man, ik koop er 1000 pillen van'
Buma is gewoon geld. En in sommige zinnen wordt buma direct als sos gezien.
Ik zeg toch sos, coke dus,quote:
Enige échte juiste conclusie, ik help mee gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die niet eens weten wat 'pak' of 'sos' is hebben ook parels nooit goed geluisterd, of niet gesnapt. En dan snap je dus de machine ook niet, want in bijna elke lyric komt t wel voor.
En over die mensen gooi ik bier.
Ik weet wel wat sos is, ik snapte alleen je andere post niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die niet eens weten wat 'pak' of 'sos' is hebben ook parels nooit goed geluisterd, of niet gesnapt. En dan snap je dus de machine ook niet, want in bijna elke lyric komt t wel voor.
En over die mensen gooi ik bier.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef Thijsssss het volgende:
+1 stem voor geld dat de Buma doorsluist naar de artiesten (waar dan weer dure coke voor gehaald kan worden)
Yesyes! Kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef kikoooooo het volgende:
'buma is gevaarlijk man, ik koop er 1000 pillen van'
Buma is gewoon geld. En in sommige zinnen wordt buma direct als sos gezien.
Rustig fyahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef fyah het volgende:
GODVERDOMME BUMA IS GEEN COKE MAAR BUMA/STEMRA. NEE OOK NIET BEIDE. ELK TOPIC WEER OPNIEUW![]()
![]()
linkse honden
[ afbeelding ]
zo hard, ik loop rond met een infuus pijnstillersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:11 schreef warrel het volgende:
[..]:D
fyah komt zo hard dat je auw zegt?!
Mwoah.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:39 schreef L.Denninger het volgende:
Snelle Jelle Ft. Vieze Fur en Turk - Fucking Lekker
waar we de pan uit swaggen
Buma is geld voor cokequote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef warrel het volgende:
Lyrics![]()
![]()
Inderdaad, je kunt er alleen maar coke voor halen, niks andersquote:
Probeer niet te lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:08 schreef ScottTracy het volgende:
We wachten trouwens nog steeds op het lyricsboekje van Dutch_Nelson
Doet ie het wel als je hier klikt: http://4.bp.blogspot.com/(...)fA/s1600/THEBAWS.jpgquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij doet het niet hoor, ben.
Hier isset lekker een kruisj.
ik heb wel wat voor je kruisjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij doet het niet hoor, ben.
Hier isset lekker een kruisj.
Ja fyah, kom opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
boekje/??
Ohgod, je maakt me aan het lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Belofte maakt schuld mien jong!
Haay Ben! Alles goed?quote:
sterkte aan je familie alvast...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeeeeuj, ik ga waarschijnlijk ook heen 12 december!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |