abonnement Unibet Coolblue
pi_61576879
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:36 schreef booo het volgende:

[..]

Huh, ho, hoezo dat?
We hebben gemeenschappelijke vrienden zag ik
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61576951
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:38 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

We hebben gemeenschappelijke vrienden zag ik
Echt? Ja ik heb werkelijk geen idee wie je bent
pi_61577567
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:41 schreef booo het volgende:

[..]

Echt? Ja ik heb werkelijk geen idee wie je bent
Ja ik ken jou ook niet, maar ik zal je eens adden
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61577745
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Ja ik ken jou ook niet, maar ik zal je eens adden
Ah, nouja! Ik ken je nog steeds niet, maargoed! Vanavond naar djvt dus, voordat we heel dit/deze topic verneuken


Ik wacht trouwens nog steeds op dat lyric boekje
pi_61578068
ik geloof er geen moer van! release editie
graag verwijderen
pi_61578343
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef fyah het volgende:
ik geloof er geen moer van! release editie
Ik dus ook niet Dan hadden we er vast wel van gehoord, of zo..
pi_61578413
Ach laat die jongen toch. Hij is 'em vast kwijtgeraakt en nu aan het zoeken of er zelf één in elkaar aan het knutselen
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61580850
Komt er ook een DVD?

Net zoals Tarrels van de Zwijnen.
pi_61583588
Yo. Ik ga hopelijk (pas) 29 nov in Waterfront te Rotterdam
pi_61583638
Godver, nu staat er 25 oktober ineens een 538 feest ipv, JvT in Nieuw Amsterdam.
pi_61584001
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef kreuk050 het volgende:
Yo. Ik ga hopelijk (pas) 29 nov in Waterfront te Rotterdam
Ik ook!
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:45:46 #62
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_61587892
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef fyah het volgende:

[..]

Jep, Rimer Veeman (aka Rimeroni Vumani, aka Riemen Vast, etc) was voor het vorige album van de jeugd de drummer tijdens opnames en grotere live concerten (zoals lowlands 2005). Voor de machine heeft hij meen ik niet ingedrumt maar hij is wel een van de 2 producers voor Le Le Over Le Le gesproken, op de single van Breakfast staat een extra nieuwe track, Disco Vraiment. Naar mijn mening de allerbeste Le Le track tot dusver
Ja, Disco Vraiment is vet. Hij valt in z'n geheel op hun last.fm pagina te beluisteren.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_61592693
Net terug uit Oss en het was weer vet! Alleen geen Bas Bron en toch eigenlijk wel weer aan de korte kant, maar goed.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61592708
Setlist Oss:

Applaus
Buma in mijn zak
Kerk
Watskeburt
Voorjekijkendoorlopen
Flap Flap
Shenkie
De Stofzuiger
Wopwopwop
Datvindjeleukhe
--------------------
Hollereer
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61594245
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Net terug uit Oss en het was weer vet! Alleen geen Bas Bron en toch eigenlijk wel weer aan de korte kant, maar goed.
Ook weer thuis! Zal ik je eens zeggen dat ik volgens mij de hele avond voor je neus heb gestaan. Blond meisje met zwart Le le shirt aan (wilde m eerst niet aandoen maar werd overgehaald, en uiteindelijk was het best tof want er waren meer Leleshirts en iedereen zei er iets van ). Maargoed! Het was vet! En leuk ze weer een keer gezien te hebben, maar verder was het best een beetje dramatisch. Sowieso kutpubliek en ze hebben nog geen 50 minuten op het podium gestaan Verder natuurlijk heel jammer dat Bas Bron er niet was, dat had een hoop gescheeld denk ik. Had ook niet echt het idee dat ze er zelf veel zin in hadden of zo En al helemaal niet nadat er mensen besloten op het podium te klimmen..
Maartoch waren ze geweldig, en ga ik maar eens proberen kaartjes te regelen voor 2 oktober!
pi_61596686
Wilt iemand nog een mooie Fur ringtone?

http://tingle.gwx.nl/peter/meuk/Fur-ringtone.mp3
pi_61600324
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 02:03 schreef booo het volgende:

[..]

Ook weer thuis! Zal ik je eens zeggen dat ik volgens mij de hele avond voor je neus heb gestaan. Blond meisje met zwart Le le shirt aan (wilde m eerst niet aandoen maar werd overgehaald, en uiteindelijk was het best tof want er waren meer Leleshirts en iedereen zei er iets van ). Maargoed! Het was vet! En leuk ze weer een keer gezien te hebben, maar verder was het best een beetje dramatisch. Sowieso kutpubliek en ze hebben nog geen 50 minuten op het podium gestaan Verder natuurlijk heel jammer dat Bas Bron er niet was, dat had een hoop gescheeld denk ik. Had ook niet echt het idee dat ze er zelf veel zin in hadden of zo En al helemaal niet nadat er mensen besloten op het podium te klimmen..
Maartoch waren ze geweldig, en ga ik maar eens proberen kaartjes te regelen voor 2 oktober!
Haha serieus?? Stond een beetje aan de rechterkant van het podium, had maar 1 of 2 mensen voor me... Maar jij stond voor me?? Kicke zeg Ja ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet dus heb je niet goed gezien ofzo Maar jij herkende mij wel? Ik kreeg nog een bloem van dat vrouwtje van This Is Total War Maar die muziek was niet zo heel vet.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_61602821
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
Wilt iemand nog een mooie Fur ringtone?

http://tingle.gwx.nl/peter/meuk/Fur-ringtone.mp3
whehe vet.

Hoe kom je daaraan?
pi_61603125
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
Wilt iemand nog een mooie Fur ringtone?

http://tingle.gwx.nl/peter/meuk/Fur-ringtone.mp3
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_61603245
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:48 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Haha serieus?? Stond een beetje aan de rechterkant van het podium, had maar 1 of 2 mensen voor me... Maar jij stond voor me?? Kicke zeg Ja ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet dus heb je niet goed gezien ofzo Maar jij herkende mij wel? Ik kreeg nog een bloem van dat vrouwtje van This Is Total War Maar die muziek was niet zo heel vet.
Ja klopt, rechts van die twee rolstoelen. Ik stond tegen het podium aangedrukt, en achter mij stond een andere jongen met wie ik was, dus ik gok dat wij het waren
Maar This is Total War was niet zo'n succes nee, haha. Ik had ook nog het geluk dat ik onder het shirt van die man kon kijken alsie bij de rand van het podium ging staan Minderrrr..

Maar het was dus echt veeeel te kort Da's toch niet altijd zo?
pi_61604052
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef PastoorPeter het volgende:
Wilt iemand nog een mooie Fur ringtone?

http://tingle.gwx.nl/peter/meuk/Fur-ringtone.mp3
Klinkt goed!
pi_61606156
Trouwens, bier gooien is zonde
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_61606337
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef VeX- het volgende:
Tvp.

Weet niet of ie al gepost was, maar deze Rimeroni Vumani remix van Hollereer is nog best fijn.
een soort jvt meets justice, wel genot.
pi_61607105
Vanavond zijn ze o.a. in Haarlem. Maar ik weet niet of t gratis is of niet, buiten of binnen... iemand die meer weet?
pi_61617354
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

whehe vet.

Hoe kom je daaraan?
Geknipt uit een filmpje die op YouTube staat voor een vriend van me. Hij vond dat ik het hier ook maar even moest posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')