hoe heet die mixtape dan? Vuur is al n tijdje oud toch.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
Vind die nieuwe mixtape van the opposites geniaal. Mn ochtendhumeur was in 1x weg om 6 uur toen ik dat Ey Ey Ey hoorde, heerlijk droog '1 take' nummer
Met de akoestiek van het Burgerweeshuis is niks mis. De JvT kwam te laat binnen en kon dus niet soundchecken. Ik vond het overigens een matige show. Zeker zonder Bas Bron.quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:19 schreef Panthera1984 het volgende:
Gisteren in Deventer leek heel kort, maar als ik erover nadenk: het begon om tien uur, en duurde het tot een uurtje of elf.
Ik weet niet de hele playlist, maar eerst applaus, voorjekijkendoorlopen, (daarna wilde ze springen en vroegen wie er mee ging springen. Voorin wilde een groepje dat wel en ik, in mijn uppie achteraanDus toen zei Faberyayo: "ik zag zelfs een hand achterin, dus ik denk dat het wel goed zit." that was me
) Verder shenkie, datvindjeleukhè en hollereer. Ik mis vast nog nummers... want zoals ik zei duurde het wel een uurtje. -oh, ik zou bijna buma in mijn zak vergeten.
Het geluid was best slecht, maar dat ligt denk ik aan de akoustiek van Burgerweeshuis. In het begin werkte de microfoon van Wiwa niet, dat was ergerlijk want het duurde de eerste twee nummers voor het gerepareerd was.
Ohhhhhshit! Ik ben jaloers op je. Hier wilde ik heel graag heen, maar uitverkochtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef roooosje het volgende:
Vanavond in 013. En ik ben erbij!
Aaawquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhhhhshit! Ik ben jaloers op je. Hier wilde ik heel graag heen, maar uitverkocht
Veel plezier!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
013, toffe tent om ze live te zien ook!Ben benieuwd hoe het was!
Ik wil weer gaan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef Asanovic het volgende:
Te gaaf.. donderdag jeugd in Leuven!!!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
Setlist Oss:
Applaus
Buma in mijn zak
Kerk
Watskeburt
Voorjekijkendoorlopen
Flap Flap
Shenkie
De Stofzuiger
Wopwopwop