Wat dat betreft geeft de series-synopsis wel meer weg dan de eerste aflevering laat zien. We zien inderdaad een aanslag op Xavier's Institute for Higher Learning, en we weten dat Charles Francis Xavier het beoogde doelwit was, maar we weten ook dat vooraf aan de aanslag zowel Jean als Xavier een psychische klap kregen te verwerken. Het ontbreekt nog aan dader en motief.quote:When an explosive event shatters the lives of the X-Men and takes away their mentor, the beaten heroes walk away from it all.
But then they're given a rare glimpse into the future, and see a world in utter ruin, ruled by giant destructive robots. A world that spiraled out of control because the X-Men had given up.
So now the most legendary of all X-Men takes the lead - Wolverine! Reuniting these broken heroes, Wolverine embarks on the ultimate mission - to prevent de world's destruction.
To rescue us from ourselves. To save the future.
Ja, Rogue valt mij ook een beetje tegen. Maar wel cool dat er zoveel cameos zijn van relatief onbekende mutants.quote:Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen fan van tekenfilms ben, en al helemaal al niet zo'n animated stijl .. maar .. ik moet dit tóch zien lol. Heb gister net de 2e aflevering gezien. En het viel me niet tegen. Op de simpliciteit van rogue na dan .. lol ..
Nee, het is een softiequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:01 schreef wc-eend het volgende:
Is wolverine wel een beetje bruut? grof? agressief?
Of is dit de kinderversie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
In de comic begon Rogue ooit bij de brotherhood, Kan me niet herinneren dat ze de X-men ooit daarna heeft verlaten of veraden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
ja tof. Benieuwd naar Emma Frost. Maar dat gedoe met Rogue was ook bijna zo in Evolution? Waarom weeeer hetzelfde verhaal volgen? Of is dit in de comic ook zo? De rest van het verhaal lijkt mij wel tof. Wel ff wennen aan de tekenstijl en dat het maar 25 min duurt. Veel te kort.
Wolverine doet in elke tekenfilm niets anders dan robots en deuren door hakken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:01 schreef wc-eend het volgende:
Is wolverine wel een beetje bruut? grof? agressief?
Of is dit de kinderversie?
Klopt wel een beetje de shadowking die Storm overneemt was inderdaad een beetje vlug gedaan,quote:Op maandag 29 september 2008 01:41 schreef Asgard het volgende:
De afleveringen zijn te kort om een verhaal goed uit te werken.
Sommige dingen gaan gewoon te snel want er is geen tijd om het fatsoenlijk te doen.
Ze moeten gewoon afleveringen van 40 min maken. Zou echt veel toffer zijn dan
Ik vind deze de beste (X-men) tekenfilmquote:Op maandag 29 september 2008 11:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje de shadowking die Storm overneemt was inderdaad een beetje vlug gedaan,
Maar het gevecht tussen Emma en de Shadowking was dan wel weer mooi gedaan.
Ik kan trouwens niet wachten op aflevering 9 waar mijn altime favo Hellion invoorkomt als X-men of the future een team dat trouwens maar uit rare keuzes bestaat als je het mij vraagt.
torrentsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef king_of_the_night het volgende:
Waar download ik deze kutserie.
Het verhaal staat los van de comics en films, dus dat is goed te doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:52 schreef timbob het volgende:
Is deze serie een beetje te volgen als je niet zo'n extreme X-man fanaat bent?
ik keek vroeger wel regelmatig de serie, en heb deel 1 en 2 van de film wel gezien, maar het hele verhaal wie en wat en wie er dood is of getrouwd is een beetje achterwege bij mij.
Dus is het een beetje op te pikken? dan lijkt het me wel weer een leuke serie voor erbij
of moet ik beter even wat research doen hiervoor.
Die was tof jaquote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik vind deze de beste (X-men) tekenfilm
(Maar jeugdsentiment kan ook spelen denk).
Jawel, ik heb het net gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is er deze week geen aflevering geweest? Volgens wiki wel maar ik kan em nergens vinden :S.
Checkquote:Op donderdag 25 september 2008 10:56 schreef Canisfire het volgende:
Het is dus de vraag of we tien afleveringen halen zonder dat X-23 opduikt.
Stond alleen maar in de episode list op wikipedia (ga daar niet heen als je geen spoilers wil lezen). We zien het later deze week wel of het ook echt zo is.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Inderdaad goede aflevering. En op welke zender worden ze in Engeland uitgezonden. Beginnen ze dan ook op nul?
Owquote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ze duren maar 20 minuten elk. En er zijn tot nu to 18 afleveringen. Ik ben gek op de oude versies en deze is ook echt tof
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van deze serie, al is het maar omdat de makers echt gebruik maken van de verschillende personages en verhaallijnen uit de comics zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel even een soort van schok... die zag ik namelijk echt niet aankomen, mijn hele theorie aan gort geschoten!There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
zo'n 20 minuutjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel leuk eigenlijk, hoe lang duurt een aflevering? Ik ben nu 1-12 aan het downloaden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
w00tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van deze serie, al is het maar omdat de makers echt gebruik maken van de verschillende personages en verhaallijnen uit de comics zelf.Ja haha bij mij ook. Had ik totaaal niet zien aankomen. Komt er na dit seizoen nog een seizoen? Ik vind deze serie heel goed te pruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel even een soort van schok... die zag ik namelijk echt niet aankomen, mijn hele theorie aan gort geschoten!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft z'n krachten van een kristal waar de naam me even van ontschoten is. Z'n helm beschermt 'm tegen psychische aanvallen. Volgens mij kan Rogue alles van iedereen overnemen. Ms Marvel is ook geen mutant, en daar heeft ze ook de krachten van overgenomen (in de strips).quote:Op maandag 9 maart 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Hey... Hoe kan Rogue nou in afl 13 de krachten van Juggernaut overnemen en super sterk worden? Juggy is toch helemaal geen mutant en de krachten zitten toch in die helm?
Oeh tofquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Young_David het volgende:
Mooie aanzet voor Seizoen 2en daar zijn ze al mee bezig
Zo te zien werd er een soort van Psi-schild opgegooid. MM heeft al diverse mutanten de Toren ingestuurd om daar hun krachten te dupliceren. En Lorna is natuurlijk een dochter van Magneto, maar niet Magneto zelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Asgard het volgende:
Waarom kon Lorna Mastermold niets doen? Ze is toch van metaal of niet?
Ik heb ze allemaal, ben nu bij seizoen 4quote:
Owjaa, daar eindigde het mee. Bummer.quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Zeker nu er een glimps van Age of Apocalypse kwam!
Klote om daar mee te eindigen idd.quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Zeker nu er een glimps van Age of Apocalypse kwam!
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Owjaa, daar eindigde het mee. Bummer.
En die nieuwe spiderman serie, gaat die nog door?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |