abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61520429

De nieuwste X-men tekenfilm is weer eens van start gegaan. Na de X-men the Animated Series uit de jaren 90 en X-men Evolution, is het nu dus de beurt aan Wolverine and the X-men.
quote:
When an explosive event shatters the lives of the X-Men and takes away their mentor, the beaten heroes walk away from it all.

But then they're given a rare glimpse into the future, and see a world in utter ruin, ruled by giant destructive robots. A world that spiraled out of control because the X-Men had given up.

So now the most legendary of all X-Men takes the lead - Wolverine! Reuniting these broken heroes, Wolverine embarks on the ultimate mission - to prevent de world's destruction.

To rescue us from ourselves. To save the future.
Wat dat betreft geeft de series-synopsis wel meer weg dan de eerste aflevering laat zien. We zien inderdaad een aanslag op Xavier's Institute for Higher Learning, en we weten dat Charles Francis Xavier het beoogde doelwit was, maar we weten ook dat vooraf aan de aanslag zowel Jean als Xavier een psychische klap kregen te verwerken. Het ontbreekt nog aan dader en motief.

Leuk om te zien in de eerste aflevering is de hoeveelheid van cameo's. Zo zien we in de eerste aflevering onder andere:
  • Dust.
  • Penance
  • Pyro
  • Boom Boom

Het visuele aspect van de serie daar ben ik nog niet uit. Qua design lijkt het wel in orde te zijn, maar het oogt hoekiger en wat groffer dan bijvoorbeeld X-men Evolution waar het tekenwerk zachter was en geraffineerder.

Wolverine and the X-men klonk mij in de eerste instantie als een slecht idee in de oren. Ik ben geen Wolverine fan, maar na deze eerste aflevering zal ik zeker de serie blijven volgen. Het verhaal is het grootste pluspunt aan de serie. Het mysterie word al aan het begin gegeven, het is duisterder dan de voorgaande series, al komt het wat dat betreft vrij dicht in de buurt van X-men the Animated Series...

Aanrader wat mij betreft!
  • There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_61520934
    Wat een Johnny Bravo tekenstijl. Helemaal de bouw van Wolverine is echt
      woensdag 10 september 2008 @ 14:47:33 #3
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_61524276
    Ik ga m vanavond kijken, ben benieuwd.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      zondag 14 september 2008 @ 19:56:33 #4
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61627726
    Aflevering 2 was weer extreem cool!
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_61647036
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen fan van tekenfilms ben, en al helemaal al niet zo'n animated stijl .. maar .. ik moet dit tóch zien lol. Heb gister net de 2e aflevering gezien. En het viel me niet tegen. Op de simpliciteit van rogue na dan .. lol ..
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_61647354
    Waar en wanneer wordt dit uitgezonden, ik kan op tvgids.nl niets vinden nl.
    pi_61648520
    de serie is nog lang en breed niet in Nederland te zien... waarschijnlijk nooit... gezien de reputatie van netwerken hier.

De kinderzenders zenden nauwelijks tot geen engelse series meer uit die niet meteen binnen het overduidelijke beleid vallen...

Nickleodeon die alleen kindvriendelijke series uitzend na ze te vertalen. (dit is een serie met geweld... dus bij Nickleodeon maakt het dan bij voorbaat minder tot geen kans... want het is niet moraliserend)

Jetix die zich sterk richt op de meisjesmarkt, de unisexmarkt en in beduidend mindere mate de jongensmarkt (en de weinige jongensseries die ze uitzenden zijn vrij blasé en centreren zich rondom sporten)

dan is er Net5 en die zend series inconsequent uit op verschillende tijdstippen (in de ochtend om 6 uur... na 7 uur is het de beurt aan telsell)
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_61648878
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef sitting_elfling het volgende:
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen fan van tekenfilms ben, en al helemaal al niet zo'n animated stijl .. maar .. ik moet dit tóch zien lol. Heb gister net de 2e aflevering gezien. En het viel me niet tegen. Op de simpliciteit van rogue na dan .. lol ..
    Ja, Rogue valt mij ook een beetje tegen. Maar wel cool dat er zoveel cameos zijn van relatief onbekende mutants.
    Ik kan niet wachten tot Emma Frost in de serie komt
    pi_61656485
    Het viel me gewoon tegen toen rogue 'overstapte' en zo plots in eens weer terug was bij hank en wolverine .. en wel ff de 'weg' zou tonen, ik was like HUH duh valstrik. Maar voor de rest vind ik de serie nog best ok! Ik blijf het wel ff volgen!
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_61657135
    Idd ik vond de 1e 2 episodes ook wel leuk, ben altijd al fan van Wolverine geweest en de X-men.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 15 september 2008 @ 21:09:57 #11
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_61657204
    tvp
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_61665262
    ja tof. Benieuwd naar Emma Frost . Maar dat gedoe met Rogue was ook bijna zo in Evolution? Waarom weeeer hetzelfde verhaal volgen? Of is dit in de comic ook zo? De rest van het verhaal lijkt mij wel tof. Wel ff wennen aan de tekenstijl en dat het maar 25 min duurt. Veel te kort.
    pi_61714536
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
    tvp
    Fail!
    Kus-Kus
    pi_61715691
    kutver ik ga dit keihard missen + andere series omdat ik straks 3 maand niet in nederland zit .. dat is pas fail! Grr.
    pi_61715855
    ff downen en kijken, heb toch niks te doen nu
    pi_61724581
    ik ga ze nu downen, ben benieuwd!
    pi_61749449
    Is wolverine wel een beetje bruut? grof? agressief?

Of is dit de kinderversie?
    pi_61763575
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 07:01 schreef wc-eend het volgende:

Nee, het is een softie
      zondag 21 september 2008 @ 13:04:19 #19
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61797396
    godsgloeiende

Wolverine mag dan kindvriendelijk zijn...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_61839727
    Iemand een link van een goede torrent?
    pi_61865690
    nop sorry, hehe

Aflevering 3 is er dus ook al .. kijken of ik hem kan vinden, eerste 2 aflevringen vond ik meer dan vermakelijk!
    pi_61875179
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 01:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
    ja tof. Benieuwd naar Emma Frost . Maar dat gedoe met Rogue was ook bijna zo in Evolution? Waarom weeeer hetzelfde verhaal volgen? Of is dit in de comic ook zo? De rest van het verhaal lijkt mij wel tof. Wel ff wennen aan de tekenstijl en dat het maar 25 min duurt. Veel te kort.
    In de comic begon Rogue ooit bij de brotherhood, Kan me niet herinneren dat ze de X-men ooit daarna heeft verlaten of veraden.
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_61875407
    Waar zien jullie die aflevering trouwens ?
    Ik wil ze ook zien.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_61875530
    ik downloadde de 1e twee afleveringen, en de 3e zal ik ergens moeten vinden op het inet qua streaming zoiets als youtube omdat waar ik ben nu niet mag downloaden.
    pi_61876031
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 07:01 schreef wc-eend het volgende:

Wolverine doet in elke tekenfilm niets anders dan robots en deuren door hakken.
    Let maar eens op in elke vorige x-men cartoon heeft hij nog nooit iemand vermoord.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')