Ik heb em maar een nachtje aan laten staan om te kijken wat ie doet en uiteindelijk heeft ie de Office update volledig gedraaid toen ik vanmorgen naar m'n Macbook keek...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En? Al de update kunnen doen?
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airportquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Junkie het volgende:
A-Mac in het nieuws op Engadget
Mysterious new 4GB iPod nano 4Gs begin appearing on store shelves
Dit deed me aan het denken zetten, en ik ben dus ook maar even gaan updaten. Via de 'Setup assistant' wilde ik de updates binnen halen. Vervolgens zegt 'ie dat 'k de 'Setup assistant' moet afsluiten om de update te kunnen uitvoeren. Maar vervolgens kan ik de update weer niet starten.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dit is dat pas de eerste updateIk moet er nog 2..
12.1.1 en de 12.1.2 update ook nog..
echt? Zag vanmiddag wel een redelijke stoet vertrekken aan de achterkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airport
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em maar een nachtje aan laten staan om te kijken wat ie doet en uiteindelijk heeft ie de Office update volledig gedraaid toen ik vanmorgen naar m'n Macbook keek...![]()
![]()
Maar iets lijkt me gewoon niet te kloppen dat ie er zo lang over heeft gedaan...
Verder is dat *.dot toevoeging bug verholpen met de update, maar goed ik word er niet echt vrolijk van als MS Office updates produceert die enkele uren in beslag nemen..![]()
En dit is dat pas de eerste updateIk moet er nog 2..
12.1.1 en de 12.1.2 update ook nog..
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.
lol. !go Neeliequote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airport
Die van mij gaat over 2 dagen komen. iPod classic (120GB)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht nog op mijn Ipod.
Mjah, dat probleem zit er dan nog wel in...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.
Ach, hier klik al minimaal 30 keer een zinssnede weg, die Word aan ziet als een grammaticale fout. De fout blijft maar terugkomen (ook al klik ik dus 30x op negeren), maar Word zelf geen geen advies hoe het op te lossen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, dat probleem zit er dan nog wel in...Nu snap ik ook wel waarom mensen dan gaan afgeven op een Mac. Het is helemaal niet gebruiksvriendelijk zo..
Maar ik heb de laatste 2 updates nog niet gedraaid... ben bang dat die er weer zo lang over doen. Moet deze week nog iets inleveren, dus daar wacht ik even mee..
Vraag me nou echt af of dat nou zo moeilijk is om Exposé/Spaces support in te bouwen. De volgende Windows versie gaat ook die kant op met Multi-desktop support...
Terwijl ik eigenlijk Spaces/Exposé super handig vindt ivm het kleiner scherm...
Enige waar ik blij om mag zijn is omdat het nu ook voor Intel-platform werkt..
Dit is dan wel weer typisch..
"I have called Microsoft and they said that it's a Mac problem, and I called Apple and they said it's an Office problem."
quote:Remember those awful Microsoft ads with Jerry Seinfeld and Bill Gates? Well, now you can forget them. Microsoft flacks are desperately dialing reporters to spin them about "phase two" of the ad campaign — a phase, due to be announced tomorrow, which will drop the aging comic altogether. Microsoft's version of the story: Redmond had always planned to drop Seinfeld.
The awkward reality: The ads only reminded us how out of touch with consumers Microsoft is — and that Bill Gates's company has millions of dollars to waste on hiring a has-been funnyman to keep him company.
Update: In a phone call, Waggener Edstrom flack Frank Shaw confirms that Microsoft is not going on with Seinfeld, and echoes his underlings' spin that the move was planned. There is the "potential to do other things" with Seinfeld, which Shaw says is still "possible." He adds: "People would have been happier if everyone loved the ads, but this was not unexpected."
Lekkere prijs ook net of die 20 euro verschil maakt. Maar goed het is toch een EOL model dus maar tijdelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Kremers het volgende:
Hier bij de lokale dixons hebben ze 4G nano's met 4GB staanVoor ¤119,95 en zo lang de voorraad strekt. Apple had zeker nog een zooi 4GB flashkaartjes liggen waar ze van af willen.
Ik weet nu trouwens zeker dat het de zilveren wordtBij BCC lagen klaar en ik heb even met het menu lopen klooien, ziet en voelt goed aan. Echt veel beter dan de 3G.
Ik heb nog geen tracknummerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die van mij gaat over 2 dagen komen. iPod classic (120GB)
Ja , het werkt allemaal weer wat beter en sneller en het ziet er nu ook een beetje fatsoenlijk uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe VMWare Fusion 2.0.0 geprobeerd?
Ik ben zowaar bijna geneigd om MS Office maar binnen een VMWare sessie te draaien...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja , het werkt allemaal weer wat beter en sneller en het ziet er nu ook een beetje fatsoenlijk uit.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben zowaar bijna geneigd om MS Office maar binnen een VMWare sessie te draaien...
Yup, ziet er erg gelikt uit en werkt nog steeds heel prima. Mooie is dat je oude reg key gewoon blijft werken.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe VMWare Fusion 2.0.0 geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |