Ik heb em maar een nachtje aan laten staan om te kijken wat ie doet en uiteindelijk heeft ie de Office update volledig gedraaid toen ik vanmorgen naar m'n Macbook keek...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En? Al de update kunnen doen?
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airportquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Junkie het volgende:
A-Mac in het nieuws op Engadget
Mysterious new 4GB iPod nano 4Gs begin appearing on store shelves
Dit deed me aan het denken zetten, en ik ben dus ook maar even gaan updaten. Via de 'Setup assistant' wilde ik de updates binnen halen. Vervolgens zegt 'ie dat 'k de 'Setup assistant' moet afsluiten om de update te kunnen uitvoeren. Maar vervolgens kan ik de update weer niet starten.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dit is dat pas de eerste updateIk moet er nog 2..
12.1.1 en de 12.1.2 update ook nog..
echt? Zag vanmiddag wel een redelijke stoet vertrekken aan de achterkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airport
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em maar een nachtje aan laten staan om te kijken wat ie doet en uiteindelijk heeft ie de Office update volledig gedraaid toen ik vanmorgen naar m'n Macbook keek...![]()
![]()
Maar iets lijkt me gewoon niet te kloppen dat ie er zo lang over heeft gedaan...
Verder is dat *.dot toevoeging bug verholpen met de update, maar goed ik word er niet echt vrolijk van als MS Office updates produceert die enkele uren in beslag nemen..![]()
En dit is dat pas de eerste updateIk moet er nog 2..
12.1.1 en de 12.1.2 update ook nog..
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.
lol. !go Neeliequote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is niks, joh: Steve Jobs landde vanmiddag op Rotterdam Airport
Die van mij gaat over 2 dagen komen. iPod classic (120GB)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht nog op mijn Ipod.
Mjah, dat probleem zit er dan nog wel in...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, het is een prachtig programma. Word staat bij mij in Space 3 (van 9) maar inmiddels staat document 2 in Space 5 en document 3 in Space 6. Terugslepen naar Space 3 helpt geen zier. Briljant gewoon.
Ach, hier klik al minimaal 30 keer een zinssnede weg, die Word aan ziet als een grammaticale fout. De fout blijft maar terugkomen (ook al klik ik dus 30x op negeren), maar Word zelf geen geen advies hoe het op te lossen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, dat probleem zit er dan nog wel in...Nu snap ik ook wel waarom mensen dan gaan afgeven op een Mac. Het is helemaal niet gebruiksvriendelijk zo..
Maar ik heb de laatste 2 updates nog niet gedraaid... ben bang dat die er weer zo lang over doen. Moet deze week nog iets inleveren, dus daar wacht ik even mee..
Vraag me nou echt af of dat nou zo moeilijk is om Exposé/Spaces support in te bouwen. De volgende Windows versie gaat ook die kant op met Multi-desktop support...
Terwijl ik eigenlijk Spaces/Exposé super handig vindt ivm het kleiner scherm...
Enige waar ik blij om mag zijn is omdat het nu ook voor Intel-platform werkt..
Dit is dan wel weer typisch..
"I have called Microsoft and they said that it's a Mac problem, and I called Apple and they said it's an Office problem."
quote:Remember those awful Microsoft ads with Jerry Seinfeld and Bill Gates? Well, now you can forget them. Microsoft flacks are desperately dialing reporters to spin them about "phase two" of the ad campaign — a phase, due to be announced tomorrow, which will drop the aging comic altogether. Microsoft's version of the story: Redmond had always planned to drop Seinfeld.
The awkward reality: The ads only reminded us how out of touch with consumers Microsoft is — and that Bill Gates's company has millions of dollars to waste on hiring a has-been funnyman to keep him company.
Update: In a phone call, Waggener Edstrom flack Frank Shaw confirms that Microsoft is not going on with Seinfeld, and echoes his underlings' spin that the move was planned. There is the "potential to do other things" with Seinfeld, which Shaw says is still "possible." He adds: "People would have been happier if everyone loved the ads, but this was not unexpected."
Lekkere prijs ook net of die 20 euro verschil maakt. Maar goed het is toch een EOL model dus maar tijdelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef Kremers het volgende:
Hier bij de lokale dixons hebben ze 4G nano's met 4GB staanVoor ¤119,95 en zo lang de voorraad strekt. Apple had zeker nog een zooi 4GB flashkaartjes liggen waar ze van af willen.
Ik weet nu trouwens zeker dat het de zilveren wordtBij BCC lagen klaar en ik heb even met het menu lopen klooien, ziet en voelt goed aan. Echt veel beter dan de 3G.
Ik heb nog geen tracknummerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die van mij gaat over 2 dagen komen. iPod classic (120GB)
Ja , het werkt allemaal weer wat beter en sneller en het ziet er nu ook een beetje fatsoenlijk uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe VMWare Fusion 2.0.0 geprobeerd?
Ik ben zowaar bijna geneigd om MS Office maar binnen een VMWare sessie te draaien...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja , het werkt allemaal weer wat beter en sneller en het ziet er nu ook een beetje fatsoenlijk uit.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben zowaar bijna geneigd om MS Office maar binnen een VMWare sessie te draaien...
Yup, ziet er erg gelikt uit en werkt nog steeds heel prima. Mooie is dat je oude reg key gewoon blijft werken.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe VMWare Fusion 2.0.0 geprobeerd?
uuh zijn er 2 verschllende touch versies?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Cyber2003 het volgende:
Weet iemand hier nog een shop die de nieuwe Ipod Touch 2G (8GB) op voorraad heeft of hem snel kan leveren, anders dan de Apple Store? Lijkt wel overal 'uitverkocht' te zijn...
goeiemorgenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
uuh zijn er 2 verschllende touch versies?
Zoek op marktplaats ook naar een touch maar dacht dat touch gewoon 'het nieuwe' model was.
Hoe herken ik de nieuwste en wat zijn de verschillen.
Ps, domme vraag dan sorry
edit: heb al wat meer info http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1716049&tstart=0
Zijn ze net zo erg als die Seinfeld ads? Kan ze hier niet kijken, weet niet of ik veel mis..quote:
Ik vind ze in ieder geval beter dan die reclames van Apple op dit moment... die worden ook steeds ergerquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die "I am a PC" reclames blijven wel bedroevend slecht, en John Hodgman (PC van de Get-a-Mac reclame) helemaal in het begin van de spotjes..
Dat stukje bij: And I Have a Beard...
Ow, en de reclame campaigne was "made on a Mac"...
Maar dat zetten ze er dan weer niet bij..
Zijn die ooit goed geweest dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind ze in ieder geval beter dan die reclames van Apple op dit moment... die worden ook steeds erger
quote:
Typische Microsoft originaliteit weer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die "I am a PC" reclames blijven wel bedroevend slecht, en John Hodgman (PC van de Get-a-Mac reclame) helemaal in het begin van de spotjes..
Dat stukje bij: And I Have a Beard...
Ow, en de reclame campaigne was "made on a Mac"...
Maar dat zetten ze er dan weer niet bij..
En:quote:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Dalijk maar eens beginnen met mijn muziek collectie in iTunes zetten.quote:
Ik heb tot dusver alles goed gesorteerd. Ik moet wel eerst nog alles overzetten naar mijn externe harde schijf. Voor die covers te zoeken moet ik me aanmelden bij de iTunes shop ofniet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan om mijn muziekcollectie te fatsoeneren, en covers enzo te zoeken. Wat een pokkewerk.met > 40 gb muziek.Bij de J ben ik gestopt, morgen maar weer verder.
Ja, je moet een account aanmaken voor de Music Store, daar heb je een creditcard voor nodig. Met die covers is wel het probleem dat hij alleen albums vindt; als je dus links en rechts mp3-tjes hebt gedownload, vindt ' ie die niet terug. Via Google of Amazon kun je de covers wel vinden, alleen dat is dus vrij veel werk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver alles goed gesorteerd. Ik moet wel eerst nog alles overzetten naar mijn externe harde schijf. Voor die covers te zoeken moet ik me aanmelden bij de iTunes shop ofniet?
Hoeft geen CC te hebben kan ook Pay per Click doen. Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, je moet een account aanmaken voor de Music Store, daar heb je een creditcard voor nodig. Met die covers is wel het probleem dat hij alleen albums vindt; als je dus links en rechts mp3-tjes hebt gedownload, vindt ' ie die niet terug. Via Google of Amazon kun je de covers wel vinden, alleen dat is dus vrij veel werk.
750 euro?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef -Menn0- het volgende:
Wat kan ik vragen voor een Macbook 2.16 ghz, 2GB en nog 2 jaar garantie?
Dito. Ik had ooit meer dan 100 GB aan muziek, maar werd het tijdens het taggen zo beu dat ik er zo'n 20Gb van hem weggepleurdquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan om mijn muziekcollectie te fatsoeneren, en covers enzo te zoeken. Wat een pokkewerk.met > 40 gb muziek.Bij de J ben ik gestopt, morgen maar weer verder.
Nope. Nieuwe torrent-site of zo...? If so, wil ik er ook wel een. En dan kan ik wel ruilen met een BrokenStones-invitequote:Op zaterdag 20 september 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
heeft iemand hier toevallig nog een invite over voor vortexnetwork ?
Al je nummers van dat album selecteren in iTunes, en bij Info instellen dat ze "deel van een verzameling" zijn. Als ze dan nog niet samen in een album komen moet je even de "Album artiest" bij alle nummers hetzelfde (of leeg) maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat niet al mijn albums helemaal netjes getagged zijn door mij. Ik heb bijvoorbeeld een Top 80 van de jaren 80 en iTunes meent dat dat 80 losse albums zijn
Moet ik dat vanavond handmatig om gaan zetten of is er een snellere manier
Zover ik weet is die er nog niet. DVD John (Das het jochie dat de DVD (CSS) beveiliging had gekraakt) had volgens mij wel wat tools voor audio. Maar voor video weet ik het niet. Je zou naar zijn tools kunnen zoeken. Maar zover ik weet is het daar ook al een tijdje stil.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb wat HD-content gekocht op iTunes, haske leuk, maar nu wil ik het op een soort Apple TV achtig media center ding afspelen, maar nu werkt het niet omdat er waarschijnlijk DRM-beveiliging op de content zit...
Iemand die weet wat een goede DRM-removal tool voor video is? (M4v-bestanden)
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar dit is mijn inschatting. Je zou ook even op tweedehandsmac.nl kunnen kijken, al zijn ze daar soms wel wat aan de dure kant.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dan is het niet zo echt interessant denk ikThanks.
Hoelang heeft het bij jou geduurd dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Dalijk maar eens beginnen met mijn muziek collectie in iTunes zetten.
Welke?quote:Op zondag 21 september 2008 16:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop.... maak zo even foto's..
Dat is denk ik afhankelijk van hoe je je muziek geordend hebt en hoeveel muziek je hebt. Ik heb een gigabyte of 30 aan albums en ook nog 10 gigabyte aan allerhande compilaties. Het echte omzetten neemt niet zo gek veel tijd in beslag. Ik wil wel alles netjes gesorteerd hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoelang heeft het bij jou geduurd dan?
Het ging mij van bestelling tot deurquote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is denk ik afhankelijk van hoe je je muziek geordend hebt en hoeveel muziek je hebt. Ik heb een gigabyte of 30 aan albums en ook nog 10 gigabyte aan allerhande compilaties. Het echte omzetten neemt niet zo gek veel tijd in beslag. Ik wil wel alles netjes gesorteerd hebben.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het ging mij van bestelling tot deur.
Systeem 7 tog?quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha ik heb die powerbook aan de praat gekregengeniaal
Volgens mij 7.5, maar het is helemaal in Duits... Ik wil dus het liefst opnieuw installeren, maaar, mijn enige computer met een floppy is een windows computer dus als iemand hier ervaring mee heeft ik zoek nog helpquote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Systeem 7 tog?
Das wel vet
Staat Hypercard erop?Dat was vroegah tof
Ja natuurlijk. Hij doet het toch niet goed.quote:Op maandag 22 september 2008 00:26 schreef BreathMe het volgende:
Even copy/paste van topic.
Hallo,
Ik heb een ipod nano 3rd gen rood , sinds februari /maar dit jaar maar in de rechter onderhoek zit hij niet goed vast, dus als je erop drukt hoor je het kraken er zit gewoon speling tussen .Dus ik vroeg me af of dit bij de garantie hoort , de ipod doet het opzich wel goed maar regelmatig doet het clickwheel raar , bijv. als je de ''cursor'' op extra's wilt plaatsen schiet tie naar boven. En soms loopt de ipod gewoon vast.
Alvast bedankt
met het kraken bedoel ik dat de ipod zelf kraakt en niet dat het kraakgeluid uit de oordopjes komt.quote:Op maandag 22 september 2008 01:17 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hij doet het toch niet goed.
Apple is degene die oordeelt of het onder garantie valt. Maar ik heb goede ervaringen ermee.quote:Op maandag 22 september 2008 02:29 schreef BreathMe het volgende:
met het kraken bedoel ik dat de ipod zelf kraakt en niet dat het kraakgeluid uit de oordopjes komt.
En dat van die clickwheel is er soms wel en soms niet. en heb je een bon nodig voor garantie? ik dacht dat je gewoon naar de apple store kon gaan.
In ieder geval geen siliconen troep. Fabrixcases is wel oké of een iSock. Natuurlijk kun je hem ook niet beschermen maar dan wil je je achterkant niet meer zien. Alhoewel het wel gewoon fijner is zonder case.quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef Cyber2003 het volgende:
Binnenkort krijg ik mijn nieuwe Ipod Touch 2G binnen. Ik zoek daarvoor nog iets van bescherming in de vorm van een hoesje of case oid. Wat gebruiken jullie eigenlijk? Wat is wel/niet aan te bevelen?
Our records indicate that your product is covered under Apple's Limited Warranty which is estimated to expire on 24 January 2009.quote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apple is degene die oordeelt of het onder garantie valt. Maar ik heb goede ervaringen ermee.
En ze kijken aan de hand van het serial nummer hoe lang je garantie hebt.
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
De smiegterd!quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
PC with an iPhone...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What's that!
En iCal is nu ook wederzijds compatible met Google Calendar, waar ik erg blij mee ben!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nice, datumprikker.nl heeft iCal import functie..
Nou goed. Aan de andere kant schreeuwen hordes nerds over koppelverkoop, modulaire OS-en en vrije keuze. Dan is dit toch een goede stap in de richting?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:08 schreef Tijn het volgende:
Wat lees ik nu weer: Microsoft gaat Windows 7 niet voorzien van applicaties. Als je straks Windows 7 installeert (die eind volgend jaar of begin 2010 Vista moet gaan vervangen), heb je nog geen applicaties beschikbaar voor het organiseren en maken van e-mail, fotos en films.
Dat kan best wel eens ingrijpend gaan uitpakken... als mensen straks een PC met Windows kopen, kunnen ze er eigenlijk nog niks mee, terwijl een Mac natuurlijk kant en klaar met iLife wordt geleverd.
Microsoft, Microsoft, waar ben je toch mee bezig...
Maakt het dan niet uit als ik er eentje uit Australie bestel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef JoMo0 het volgende:
eBay , natuurlijk.
Het zou een stap in de goede richting zijn als de applicaties die je meegeleverd krijgt ook weer te verwijderen zijn, zonder dat daarbij je OS uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou goed. Aan de andere kant schreeuwen hordes nerds over koppelverkoop, modulaire OS-en en vrije keuze. Dan is dit toch een goede stap in de richting?
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
Maar helemaal geen applicaties meeleveren, zo gek zijn zelfs de Linuxboys niet.
Browser starten en Fokken maar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".
>> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maakt het dan niet uit als ik er eentje uit Australie bestel?
Door middelbare scholieren in te huren in plaats van professionals bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MS blijft koploper voor wat betreft armzalige campagnes. Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar.....
quote:This site Hosted for Microsoft by Wexley School for Girls LLC
Wexley School for Girls, based in Seattle, WA, is a full-service advertising agency experienced in research, planning, traditional advertising, ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Door middelbare scholieren in te huren in plaats van professionals bijvoorbeeld
[..]
En vervolgens ben ik 3 kwartier aan het kutten met samba en dan nog een uur met incourane hardware en flikker ik de boel er weer af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".
Dat sowieso. Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe dit uitpakt. Eens zien of er nog mensen gaan downgraden naar Vista voor de applicatiesquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een stap in de goede richting zijn als de applicaties die je meegeleverd krijgt ook weer te verwijderen zijn, zonder dat daarbij je OS uit elkaar valt.
Ja. VMware.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef bodylotion het volgende:
OpenFTD is steeds aan het vastlopen, weet iemand een beter alternatief?
Dat was Mr. Hertog.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie riep hier onlangs dat iDisk sneller geworden was, danwel sneller leek? Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds helemaal niks, zowel qua snelheid als qua synchronisatie-mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |