Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:28 schreef BlackRhino het volgende:
Hier is de nieuweling weer eens: en nee ik heb het niet druk gehad. Nog steeds nietHoofd v.d. afdeling is nog steeds op vakantie en dus weet mijn begeleider ook niet wat ik allemaal wel en niet mag doen. Maandag gaan ze overleggen
Er zijn echter wel al plannen wat ik kan doen: iets met safeboot, certificaatservers en een lijst met vertrouwenspersonen (gradaties) maken. Gelukkig loop ik maar 3 dagen in de week stage... morgen en vrijdag school
Dus misschien kunnen we elkaar hier bezig houden vandaag. En o ja, mijn moeder is vandaag jarig. Vanavond in 't pannenkoekenhuis eten!![]()
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantiequote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt
Hoe gaat het hier?
Hoe gaat het met iedereen?
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantieEn hoe is het met Kiwi?
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zienquote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Spannend! Afstuderen! Ik zit in een vakantiepark, Het Vennebos. Best tof hier en ook nog eens best lekker weerquote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?
Ja met mij alles prima. Het schiet alweer aardig op met stage.. nog 11 weken en dan zit het er alweer op. Dan kom ik in januari hier bij mijn stagebedrijf terug om af te studeren!
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zien
Dus ja, misschien kan ik wel eerder weg ofzo.. denk 't niet
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 09:58 schreef jslavenburg het volgende:![]()
Aangenomen
![]()
@ BlackRhino, ik ook, 768 uur, dus jij zit ook bij het albeda?
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Digitaal Particulier Onderzoeker, R'dam
quote:
Ik welquote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
omg, dat was mijn vorige school, ik zit nu op WeenaKen jij ene Dominique?
Nee, en het is een jongenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welMet bruin haar, vrij lang?
Ja weet ik, ik bedoelde lichaamslengte, vrij langquote:
x2quote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik welMet bruin haar, vrij lang?
Neuuuhhquote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
omg, dat was mijn vorige school, ik zit nu op WeenaKen jij ene Dominique?
Nee, die ken ik nietquote:Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef jslavenburg het volgende:
http://dj-silent.hyves.nl/
Hem bedoel ikalleen foto is beetje vaag
Hehequote:Op woensdag 10 september 2008 11:08 schreef jslavenburg het volgende:
Nou, even om te lachen
hier klikken
Jarig op 30-10quote:Op woensdag 10 september 2008 11:29 schreef alledagenheeldruk het volgende:
<-- Meldt zich.
(zo goed, jslavenburg?)
Ik ben nu op stage en heul hard aan het werk.. zoals jullie zien...
Hee, leuk!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jarig op 30-10Scheelt niet veel
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Hee, leuk!
en Milou__: nieuw hier. Soort van.
Leukquote:Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
en Milou__: nieuw hier. Soort van.
- Marije (zoals Joshua eerder zeer subtiel mededeelde - no offence J!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:wie ben je
- ICT-beheerder niv. 4, stage op een school, jaha!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende: wat doe je
- Weet je zeker dat je dat wilt weten?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:en waarom zouden we jou moeten verkiezen als Miss Stage SC?
Welkom Marijequote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
- Marije (zoals Joshua eerder zeer subtiel mededeelde - no offence J!)
Tofquote:[..]
- ICT-beheerder niv. 4, stage op een school, jaha!
Ja tuurlijkquote:[..]
- Weet je zeker dat je dat wilt weten?
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Appeltaart, anyone?
Op een middelbare school neem ik aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Dit is m'n eindstage \o/ maar hierna ga ik nog doorstuderen want ik wil lerares informatica worden
En waarom ik miss stage SC zou worden... laat ik aan jullie over! Dat kunnen jullie vast heul goed.
Appeltaart, anyone?
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Fobo wordt aan gewerkt.
Maar hee, het gaat toch om het innerlijk
en leraar op de middelbare idd. Als je van de lero hbo afkomt mag je lesgeven aan *tromgeroffel*:
- heel het vmbo
- havo en vwo t/m het derde jaar
- 1e jaar van het mbo
Niet naar mijquote:Op woensdag 10 september 2008 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zwaait even naar de nieuwelingen
* Cuegirllie geeft Milou een hele dikke zoen!!quote:
Is wel zo, maar Miss word je niet alleen op innerlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Fobo wordt aan gewerkt.
Maar hee, het gaat toch om het innerlijk
en leraar op de middelbare idd. Als je van de lero hbo afkomt mag je lesgeven aan *tromgeroffel*:
- heel het vmbo
- havo en vwo t/m het derde jaar
- 1e jaar van het mbo
ik ben niet 'iedereen'quote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
hoi iedereen en nieuwelingen![]()
Milou![]()
Whoeiquote:Op woensdag 10 september 2008 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft Milou een hele dikke zoen!!
quote:
hehe Cali is tofquote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
Milou![]()
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:21 schreef Radjesh het volgende:
Bleh zo even eten
Het verzinnen van enquête vragen sucks
Zeker met nieuwelingenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Hij zal alles toch wel weer terug gaan lezen
Allemaal nerdsquote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
Leuk allemaal nieuwe stagiaires
Ik ben beta en ook geen (echte) nerd... dat scheeltquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef Battlefan het volgende:
Dat is nerd genoeg ja, ik doe dan wel ICT, maar verder ben ik geen nerd ofzo
Waarneer ben je nerd danquote:Op woensdag 10 september 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben beta en ook geen (echte) nerd... dat scheelt
Jij bent nerd en een lekker wijfiequote:Op woensdag 10 september 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe ook ICT.. en ben ik een nerd? Moagh
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Californium het volgende:
Jij bent nerd en een lekker wijfie
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe ook ICT.. en ben ik een nerd? Moagh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke leraren...quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef Battlefan het volgende:
Nerd is een titel die je moet verdienen, aldus een leraar van meAls je dat soort dingen gaat bedenken ben je een nerd
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef Milou__ het volgende:
Bij jouw maakt het niet uit welke opleiding je doet. Nerd ben je toch wel
Daar heb je wel gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja alles gaat goed hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
heyAlles goed? weer een lange dag? wanneer was onze date nu
? Oja ik ging nog iets in je fobo kalken
Ben jij niet vrijgezel dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hooren nee ik heb heel de dag vrij
dus ga zo maar is even aan een opdracht voor een klant werken
En ja geen idee
misschien toch waar even wachten tot we alle2 vrijgezel zijn
of hou je dat niet vol
En ja
owke.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
awh![]()
En nu ga ik even douchen want begin het koud te krijgen
spammerquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
of ik had bovernstaande 3 posts in 1 kunnen zetten
Had gekunt, maar dan zou hetn iet in Cali-style zijn geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
of ik had bovernstaande 3 posts in 1 kunnen zetten
das waarquote:Op woensdag 10 september 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had gekunt, maar dan zou hetn iet in Cali-style zijn geweest
Succesquote:Op woensdag 10 september 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Strax om 1 uur gesprek met stagebegeleider van bedrijf.. hoop dat hij me wat verder op weg helpt
Ik ben een Stage SC veteraan hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
Milou![]()
weet ik maak je niet drukquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben een Stage SC veteraan hoor
quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 10 september 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik maak je niet drukIk zei toch hoi tegen iedereen
Okquote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef Californium het volgende:
uit etenen dannn......... bioscoopje
(heel saai weet ik maar ik vind dat leuk)
quote:
ja maar nou enquote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mash_
Ik was er nog steeds hoor
Ojaquote:Op woensdag 10 september 2008 13:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar nou en![]()
ik was wel even weg
Hmm, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja welnu fijn aan het werk
heb alleen geen zin dus ga het maar uitstellen denk ik
Als ik werk werk ik altijd thuisquote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie mag morgen thuis werken
* Cuegirllie ziet het weer een beetje zitten
Moet je daarom vragenquote:
aawwhh!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
Pfff, wordt nog leuk dit jaar
Veel en ingewikkeld
Gaat niet werken, thuis kan ik de telefoon niet opnemenquote:
Nee, is niet goed voor mij. Wil weg hier, en dan Luchtverkeersleiding. En dat zo snel en makkelijk mogelijkquote:
\quote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, is niet goed voor mij. Wil weg hier, en dan Luchtverkeersleiding. En dat zo snel en makkelijk mogelijk
ander werk zoeken danquote:Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Gaat niet werken, thuis kan ik de telefoon niet opnemen
Stage, weetsquote:
Moet je ook Luchtverkeersleiding gaan doen, komt het ookquote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
Ja ik wil een miljoen euro maar dat komt ook maar niet
Ben je belmiep?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef Battlefan het volgende:
Gaat niet werken, thuis kan ik de telefoon niet opnemen
nee joh! ik ga gewoon werk doen wat ik leuk vind. En het geld haalt me vriendin wel binnenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je ook Luchtverkeersleiding gaan doen, komt het ook![]()
Officieel niet, maar in werkelijkheidquote:
suc6!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
Waar zijn al mn fans nou![]()
![]()
Nou ja, ben zo maar weer eens weg, en om een uur of half 7 weer terug
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef Battlefan het volgende:
Officieel niet, maar in werkelijkheid
Piles!quote:
Mwah, dat niet, het idee is dat dat ik storingen aanneem enzo, maar 9 van de 10 keer belt iemand ergens anders voorquote:Op woensdag 10 september 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkeerde stageplek uitgezocht dus
Weer?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:45 schreef mash_ het volgende:
Ik moet maar weer is gaan zoeken naar een nieuwe stage plek
3x een half jaar. of 1x half jaar 1x een jaar. mag je zelf kiezenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weer?hoevaak moet je stage lopen dan?
Het wordt voor mij wel tijd om een afsstudeerplek te zoeken
wow.. wat veelquote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
3x een half jaar. of 1x half jaar 1x een jaar. mag je zelf kiezen
Wat is de reden daarachter dan?quote:
oh wij hebben gewoon pechquote:Op woensdag 10 september 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is de reden daarachter dan?
Met verpleging/fysio en leraar snap ik het nog
Hebben wij ook... behalve als je je minor als stage indeelt en gaat doen wat ik doequote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar voor zo'n studie vind ik het gewoon vaag. Meestal is het gewoon half jaar stage in de 3e, en dan half jaar afstuderen in de 4e..
Hier is het al lekke rhalf vier gelukkig, nog een uurtje en dan naar huisquote:Op woensdag 10 september 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
* realiseert zich dat het pas half 3 is en naar huis wil![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier is het al lekke rhalf vier gelukkig, nog een uurtje en dan naar huis
quote:
Hier niet dusquote:Op woensdag 10 september 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja dan is het wel handig
Hier is het meestal 1 maand even inkomen enzo, en daarna gewoon aan de slag en dan heb je 4 maand voor alles, das vaak ook genoeg
Er ontstaat hier zovaak watquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Battlefan het volgende:
Ontstaat hier wat?*Nieuweling is en geschiedenis niet kent
*
jah hoor.....gellie laten runnen nuquote:Op woensdag 10 september 2008 16:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Lukt het nog beetje op je stage?
wat Cue zegtquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Battlefan het volgende:
Ontstaat hier wat?*Nieuweling is en geschiedenis niet kent
*
Anders heb je iig weer wat te doenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef Californium het volgende:ik ga zo weer naar me gellie en hopen dat het gelukt is
Ben benieuwd danquote:
Ja pokeren! Of fappen.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja welzit beetje niks tedoen omdat me opdracht eindelijk klaar is
dus nu verveel ik me
Niet eerlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 16:53 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben de hele dag al lekker vrij
Had ik ook bij mijn stage in Rotterdam... als ik pech had...quote:
Als ik geluk heb is het een uur, dat is nuquote:Op woensdag 10 september 2008 18:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ik ook bij mijn stage in Rotterdam... als ik pech had...
en als je pech hebt 1,5 uur?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:17 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Als ik geluk heb is het een uur, dat is nu
Jij? Geen zin op Fok? Voel je je wel lekkerquote:Op woensdag 10 september 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
Nou ja, aan mij hebben jullie toch niet veel
Heb er geen zin in vandaag
Dat wilde ik ook vragenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij? Geen zin op Fok? Voel je je wel lekker
Nee dusquote:Op woensdag 10 september 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij? Geen zin op Fok? Voel je je wel lekker
soms welquote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga ook weer stage lopen.
Gaat het hier überhaupt nog over stages?
Het hoeft toch ook niet over stages te gaanquote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Het komt goed schatje!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dus
Ben gewoon alles weer eens zat![]()
Ok nu begin je als een vrouw te praten/zeurenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar begin ik sinds vandaag dus serieus aan te twijfelen![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ok nu begin je als een vrouw te praten/zeuren
Nou, nou laat hem dan vertellen wat erquote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ok nu begin je als een vrouw te praten/zeuren
Ik hou hem niet tegen hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou, nou laat hem dan vertellen wat er
NEEquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef mash_ het volgende:
Zal ik jullie vermoeien met mijnen
bui?
Redelijk.. hangt er vanaf hoe leuk of kut de dag wasquote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga ook weer stage lopen.
Ja, ook zo vrolijkquote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef mash_ het volgende:
Zal ik jullie vermoeien met mijnen
bui?
's avonds wel, 's ochtends is het met geluk 1,5 uur en met pech 2 uurquote:
Ja welquote:Op woensdag 10 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
Ik heb toch niet iedereen weggejaagd hè
jaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
Ik heb toch niet iedereen weggejaagd hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |