Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:28 schreef BlackRhino het volgende:
Hier is de nieuweling weer eens: en nee ik heb het niet druk gehad. Nog steeds nietHoofd v.d. afdeling is nog steeds op vakantie en dus weet mijn begeleider ook niet wat ik allemaal wel en niet mag doen. Maandag gaan ze overleggen
Er zijn echter wel al plannen wat ik kan doen: iets met safeboot, certificaatservers en een lijst met vertrouwenspersonen (gradaties) maken. Gelukkig loop ik maar 3 dagen in de week stage... morgen en vrijdag school
Dus misschien kunnen we elkaar hier bezig houden vandaag. En o ja, mijn moeder is vandaag jarig. Vanavond in 't pannenkoekenhuis eten!![]()
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantiequote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt
Hoe gaat het hier?
Hoe gaat het met iedereen?
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantieEn hoe is het met Kiwi?
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zienquote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Spannend! Afstuderen! Ik zit in een vakantiepark, Het Vennebos. Best tof hier en ook nog eens best lekker weerquote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?
Ja met mij alles prima. Het schiet alweer aardig op met stage.. nog 11 weken en dan zit het er alweer op. Dan kom ik in januari hier bij mijn stagebedrijf terug om af te studeren!
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zien
Dus ja, misschien kan ik wel eerder weg ofzo.. denk 't niet
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 09:58 schreef jslavenburg het volgende:![]()
Aangenomen
![]()
@ BlackRhino, ik ook, 768 uur, dus jij zit ook bij het albeda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |