Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:28 schreef BlackRhino het volgende:
Hier is de nieuweling weer eens: en nee ik heb het niet druk gehad. Nog steeds nietHoofd v.d. afdeling is nog steeds op vakantie en dus weet mijn begeleider ook niet wat ik allemaal wel en niet mag doen. Maandag gaan ze overleggen
Er zijn echter wel al plannen wat ik kan doen: iets met safeboot, certificaatservers en een lijst met vertrouwenspersonen (gradaties) maken. Gelukkig loop ik maar 3 dagen in de week stage... morgen en vrijdag school
Dus misschien kunnen we elkaar hier bezig houden vandaag. En o ja, mijn moeder is vandaag jarig. Vanavond in 't pannenkoekenhuis eten!![]()
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantiequote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Klopt
Hoe gaat het hier?
Hoe gaat het met iedereen?
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kiwi! Gezellig dat je er weer een keertje bent! Hier gaat alles goed, vooral voor mij, ik ben op vakantieEn hoe is het met Kiwi?
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zienquote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat eerste is best irritant ja... hebben ze echt helemaal niets dan? En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Spannend! Afstuderen! Ik zit in een vakantiepark, Het Vennebos. Best tof hier en ook nog eens best lekker weerquote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bent op vakantie? Waar ben je dan?
Ja met mij alles prima. Het schiet alweer aardig op met stage.. nog 11 weken en dan zit het er alweer op. Dan kom ik in januari hier bij mijn stagebedrijf terug om af te studeren!
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nope, niets. Allemaal vertrouwelijke informatie. En hij weet dus niet wat ik wel en niet mag zien
Dus ja, misschien kan ik wel eerder weg ofzo.. denk 't niet
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig. Waarom ze je dan toch laten komen...
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 09:58 schreef jslavenburg het volgende:![]()
Aangenomen
![]()
@ BlackRhino, ik ook, 768 uur, dus jij zit ook bij het albeda?
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Digitaal Particulier Onderzoeker, R'dam
quote:
Ik welquote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
omg, dat was mijn vorige school, ik zit nu op WeenaKen jij ene Dominique?
Nee, en het is een jongenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welMet bruin haar, vrij lang?
Ja weet ik, ik bedoelde lichaamslengte, vrij langquote:
x2quote:Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik welMet bruin haar, vrij lang?
Neuuuhhquote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
omg, dat was mijn vorige school, ik zit nu op WeenaKen jij ene Dominique?
Nee, die ken ik nietquote:Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef jslavenburg het volgende:
http://dj-silent.hyves.nl/
Hem bedoel ikalleen foto is beetje vaag
Hehequote:Op woensdag 10 september 2008 11:08 schreef jslavenburg het volgende:
Nou, even om te lachen
hier klikken
Jarig op 30-10quote:Op woensdag 10 september 2008 11:29 schreef alledagenheeldruk het volgende:
<-- Meldt zich.
(zo goed, jslavenburg?)
Ik ben nu op stage en heul hard aan het werk.. zoals jullie zien...
Hee, leuk!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jarig op 30-10Scheelt niet veel
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Hee, leuk!
en Milou__: nieuw hier. Soort van.
Leukquote:Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
en Milou__: nieuw hier. Soort van.
- Marije (zoals Joshua eerder zeer subtiel mededeelde - no offence J!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:wie ben je
- ICT-beheerder niv. 4, stage op een school, jaha!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende: wat doe je
- Weet je zeker dat je dat wilt weten?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:en waarom zouden we jou moeten verkiezen als Miss Stage SC?
Welkom Marijequote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
- Marije (zoals Joshua eerder zeer subtiel mededeelde - no offence J!)
Tofquote:[..]
- ICT-beheerder niv. 4, stage op een school, jaha!
Ja tuurlijkquote:[..]
- Weet je zeker dat je dat wilt weten?
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Appeltaart, anyone?
Op een middelbare school neem ik aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Dit is m'n eindstage \o/ maar hierna ga ik nog doorstuderen want ik wil lerares informatica worden
En waarom ik miss stage SC zou worden... laat ik aan jullie over! Dat kunnen jullie vast heul goed.
Appeltaart, anyone?
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Fobo wordt aan gewerkt.
Maar hee, het gaat toch om het innerlijk
en leraar op de middelbare idd. Als je van de lero hbo afkomt mag je lesgeven aan *tromgeroffel*:
- heel het vmbo
- havo en vwo t/m het derde jaar
- 1e jaar van het mbo
Niet naar mijquote:Op woensdag 10 september 2008 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zwaait even naar de nieuwelingen
* Cuegirllie geeft Milou een hele dikke zoen!!quote:
Is wel zo, maar Miss word je niet alleen op innerlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Fobo wordt aan gewerkt.
Maar hee, het gaat toch om het innerlijk
en leraar op de middelbare idd. Als je van de lero hbo afkomt mag je lesgeven aan *tromgeroffel*:
- heel het vmbo
- havo en vwo t/m het derde jaar
- 1e jaar van het mbo
ik ben niet 'iedereen'quote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
hoi iedereen en nieuwelingen![]()
Milou![]()
Whoeiquote:Op woensdag 10 september 2008 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft Milou een hele dikke zoen!!
quote:
hehe Cali is tofquote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
hoi iedereen en nieuwelingen![]()
Milou![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |